Ja persze tudjuk, rajtad kívül mindenki hülye. Bár ha ennyire nem ért meg téged senki, lehet nem az emberekkel van a baj.
Az anyagi helyzeted nem érdekel. Ez általában nem minősíti az embert, csak ténymegállapítás, észrevétel egy tipikus hibás elképzelésről.
De az értő gondolkodás úgy tűnik neked nem megy. Persze ha nem is próbálkozol úgy nehéz felfogni hogy a benzinkúton tankolás szemlélete villanyautózás esetén eleve hibás és ezért a Tesla 9 töltővel kényelmesen lefedte az egész ország hosszútávú közlekedését, sokkal jobban mint más cég, és pontosan ezért népszerű és ez a kiváló töltőhálózat az egyik legnagyobb erőssége. Persze ha ezt elismernéd, akkor nem lehetne nyomni a demagógiádat.
Villanyautót én csak annak nem javaslom akinek nincs pénze az igényeihez elegendő hatótávra, meg azoknak akik nem tudják otthon tölteni. Az most mindegy hogy nem akarja rászánni, vagy eleve nincs is annyi. A Napelem nem feltétel, de aki villanyautót vesz az hajlamos erre is.
Szóval még mindig várom a számításodat hogy 15kWh 70forintos áram árából hány litert tankolsz, mert eddig csak a mellébeszélés jött tőled. Semmi tényadat, semmi valós tapasztalat, csak a feltételezéseid, téveszméid, amivel magadat próbálod hitegetni, hogy milyen jól jársz hogy számításba sem veszed ezeket a lehetőségeket, és mindenki hülye aki meg igen.
Egy kiütött dpf visszaállítása drága helyen jelenleg 250000 és van olcsóbb is, nem akkora történet az egy 1.5 millás autónál még, persze egy 500000-nél értelmetlen.
Átalakítás az lesz,hogy milyen formában azt még nem lehet tudni.A cupra önálló projektjével a dolgok nagyot változtak,az biztos hogy ezáltal a seat a legnyereségesebb évén van túl.A név nem fog eltűnni,a kérdés az hogy mit fog gyártani a jövőben,de ez még évek.......
Ja és h kéne csak egy kevésbé széthasznált kaszni kéne.
De ahogy látom a gyenge pont a tolóajtó,és az oszlop,ha kiborul az áru,sokat csapkodják szar görgőkkel nagy szívás találni normálisan záródót.
Saccra 10 milla körül?pffff.Nincs nekem rá pénzem.
Azonkívül a szállítókkal többel beszélve a 15 utáni ford eredetű dpf,adblue és többivel több a nyűg mint az euro 4-es fiat motorokkal,van azokban is gond,pl ha nem gyün ki az inyektor le nem veszed a hengerfejet.Mer a szelepfedél nem jön ki az inyektor nélkül.
Van aki inkább kalapáccsal összetörte és úgy vette le a hengerfejet.
Aztán ez a félig lánc félig szij vezerlés......
nomeg mivel eredetileg hosszmotorbeépítésre kitalalt blokk,keresztben. 😄
A légszűrő után csináltak neki annyi csövet hogy körbemegy a motor körül mire elér a szívótorokig.
Az anyagi helyzeted nem érdekel. Ez általában nem minősíti az embert, csak ténymegállapítás, észrevétel egy tipikus hibás elképzelésről.
Arról is annyit hogy 9 töltőhely van: https://www.plugshare.com/hu
De az értő gondolkodás úgy tűnik neked nem megy. Persze ha nem is próbálkozol úgy nehéz felfogni hogy a benzinkúton tankolás szemlélete villanyautózás esetén eleve hibás és ezért a Tesla 9 töltővel kényelmesen lefedte az egész ország hosszútávú közlekedését, sokkal jobban mint más cég, és pontosan ezért népszerű és ez a kiváló töltőhálózat az egyik legnagyobb erőssége. Persze ha ezt elismernéd, akkor nem lehetne nyomni a demagógiádat.
Villanyautót én csak annak nem javaslom akinek nincs pénze az igényeihez elegendő hatótávra, meg azoknak akik nem tudják otthon tölteni. Az most mindegy hogy nem akarja rászánni, vagy eleve nincs is annyi. A Napelem nem feltétel, de aki villanyautót vesz az hajlamos erre is.
Szóval még mindig várom a számításodat hogy 15kWh 70forintos áram árából hány litert tankolsz, mert eddig csak a mellébeszélés jött tőled. Semmi tényadat, semmi valós tapasztalat, csak a feltételezéseid, téveszméid, amivel magadat próbálod hitegetni, hogy milyen jól jársz hogy számításba sem veszed ezeket a lehetőségeket, és mindenki hülye aki meg igen.
https://index.hu/gazdasag/2023...
De ahogy látom a gyenge pont a tolóajtó,és az oszlop,ha kiborul az áru,sokat csapkodják szar görgőkkel nagy szívás találni normálisan záródót.
Azonkívül a szállítókkal többel beszélve a 15 utáni ford eredetű dpf,adblue és többivel több a nyűg mint az euro 4-es fiat motorokkal,van azokban is gond,pl ha nem gyün ki az inyektor le nem veszed a hengerfejet.Mer a szelepfedél nem jön ki az inyektor nélkül.
Van aki inkább kalapáccsal összetörte és úgy vette le a hengerfejet.
Aztán ez a félig lánc félig szij vezerlés......
nomeg mivel eredetileg hosszmotorbeépítésre kitalalt blokk,keresztben. 😄
A légszűrő után csináltak neki annyi csövet hogy körbemegy a motor körül mire elér a szívótorokig.
KB Passat-A6 aszma-508 asszem,nem követem de kb.
Egyen platform, egyen arculat.