Pipi értelmiségi ráadásul nem müszaki.....nem gondolkodik.csak a marketinget tolja. Ráadásul imád vitatkozni és ezáltal végre irogathat igy mindegy neki a téma, ért hozzá😃
Én meg nem szopnék lakásfelujitásokkal, inkább belehugyoznék a konnektorba😃
Vagy üljek itthon? Engem nem tart el az asszony az biztos, pénzt meg pláne nem adna😃 max mehetnék droidnal a jabilba😃
Akkor amiről eddig nem esett szó, hány éves koráig tudja az eredeti hatótávot illetve mennyit fog tudni 5-8-10 vagy több évesen? Nekem a most 13 éves citroen átlag 1000km-t bír egy tankolással, de ennyit tudott újkorában, most és ha még megy 26 évesen is fogja tudni. A villanyautók éetékvesztése miatt is elgondolkodós a vásárlása ami főleg a fejlesztések miatt még gyorsabb mint a többié.
Lehet, hogy felétek mindenkinek napelem parkja van, de valamiért nálunk ennek az élhetetlen buta parasztbandának nincs napeleme, itt az utcában 1 az egész faluban az 1700 lakosból talán 10 házon van, de mi többiek eszetlenek voltunk, hogy nem éltünk az ingyennel pedig úgy erőltették, de akkor mit szóljon tesóm akiknek a bp. belvárosában van 4 lakásuk összesen ahol gyerekeik élnek ők még butábbak, hogy nem tettek fel ingyen a kéményekre napelemet. 😏
Kocsiban-motorban talán nincsenek még teljesen "ott". Szerintem.
Nyilván főképp én a 8-10 éves technikát látom, illetve az ennél valamivel régebbieket. Azt gondolom nem kell mondanom, hogy minél visszább megyünk az időben, annál fosabbak. Úgy 2010-ig bezárólag a másolataik, amikbe semmi R&D-t nem kellett beletenniük, csak gyártani, azok is elég gyatrák és természetesen anyagválasztás és megmunkálás tekintetében. A hengerfej, ami 2000 km-ként szelephézag állításért kiált, vagy tízezret se futott, de hajtókaros blokk azért erős...
De van remény, mert pl. a Loncin felső polcos (már ha élhetek kínai márka esetén egy ilyen szófordulattal) cucca, a Voge egész jól összerakott kis motorokat fed le állítólag. Volt egy fiatal Rally 300 nálunk idén, meglepődtem rajta, milyen rend van a hengerfejben ahhoz képest, amit az öregebb Qianjiang-okban látni. A fékek lehettek volna jobbak, de mivel nem nagyon van hozzá semmi, nem nagyon lehetett javítani rajta, csak fékcső-betét cserével és mérsékelt hatásfokkal. Ugyanakkor a kerékcsapágy már enyhén darált hátul, ami 17 ezer kilométernél annyira nem baba. Sima 6303 2RS Koyo passzolt bele, de ami kijött... Chongqing Xinchao gyártmány, hogy pontos legyek.
én heti 2-3 napot sem autókázgatnék 400 km-t semmilyen munkáért. Talán ha 20-22 éves lennék akkor lehet izgalmas lenne 1-2 évig. De a helyzet az, ha nekem ennyit kellene vezetnem inkább belehugyoznék a konnektorba 😅 ha csak 3 napot mégy egy héten 10 órát szoptál az autóban
Persze, itt is akkor lesz robbanás, amikor széles tömegeknek lesz elérhető. A Spring betette a lábát, ha lesz alternatívája és ezzel választék annak is, aki nem basz ki mellényzsebből tizenmilliókat az asztalra, akkor lesz ennek jövője. Reméljük a kínaiak minőségben is feljebb lépnek idővel.
én honnan a faxba tudjam? ti beszélgettek itt 600 meg 450 km hatótávokról meg a mamlasznak valami haverjának a verdja. Én nem követem nyomon a vellanyautó hatótáv fejlődését minden esetre 400+ hatótáv az már elég mindenre is(kezeit széttáró)
Vagy üljek itthon? Engem nem tart el az asszony az biztos, pénzt meg pláne nem adna😃 max mehetnék droidnal a jabilba😃
Nyilván főképp én a 8-10 éves technikát látom, illetve az ennél valamivel régebbieket. Azt gondolom nem kell mondanom, hogy minél visszább megyünk az időben, annál fosabbak. Úgy 2010-ig bezárólag a másolataik, amikbe semmi R&D-t nem kellett beletenniük, csak gyártani, azok is elég gyatrák és természetesen anyagválasztás és megmunkálás tekintetében. A hengerfej, ami 2000 km-ként szelephézag állításért kiált, vagy tízezret se futott, de hajtókaros blokk azért erős...
De van remény, mert pl. a Loncin felső polcos (már ha élhetek kínai márka esetén egy ilyen szófordulattal) cucca, a Voge egész jól összerakott kis motorokat fed le állítólag. Volt egy fiatal Rally 300 nálunk idén, meglepődtem rajta, milyen rend van a hengerfejben ahhoz képest, amit az öregebb Qianjiang-okban látni. A fékek lehettek volna jobbak, de mivel nem nagyon van hozzá semmi, nem nagyon lehetett javítani rajta, csak fékcső-betét cserével és mérsékelt hatásfokkal. Ugyanakkor a kerékcsapágy már enyhén darált hátul, ami 17 ezer kilométernél annyira nem baba. Sima 6303 2RS Koyo passzolt bele, de ami kijött... Chongqing Xinchao gyártmány, hogy pontos legyek.
Neked mar csak egy itt a tudogyulladas ami mindenreis rezisztens.
Mondtam már? 😅
Foleg a parkside. 🤣