Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pipi értelmiségi ráadásul nem müszaki.....nem gondolkodik.csak a marketinget tolja. Ráadásul imád vitatkozni és ezáltal végre irogathat igy mindegy neki a téma, ért hozzá😃
Már elmult mikulás......ráadásul kilencnek kell menni egy fostalicskáért?
Mert megint tudálékoskodsz, pedig tuti többet megyek pályán mint te. Valoszinüleg akkor amikor a többség is megy dolgozni és nem hajnal kettökor.
Én meg nem szopnék lakásfelujitásokkal, inkább belehugyoznék a konnektorba😃
Vagy üljek itthon? Engem nem tart el az asszony az biztos, pénzt meg pláne nem adna😃 max mehetnék droidnal a jabilba😃
A szarvas?
Akkor amiről eddig nem esett szó, hány éves koráig tudja az eredeti hatótávot illetve mennyit fog tudni 5-8-10 vagy több évesen? Nekem a most 13 éves citroen átlag 1000km-t bír egy tankolással, de ennyit tudott újkorában, most és ha még megy 26 évesen is fogja tudni. A villanyautók éetékvesztése miatt is elgondolkodós a vásárlása ami főleg a fejlesztések miatt még gyorsabb mint a többié.
Lehet, hogy felétek mindenkinek napelem parkja van, de valamiért nálunk ennek az élhetetlen buta parasztbandának nincs napeleme, itt az utcában 1 az egész faluban az 1700 lakosból talán 10 házon van, de mi többiek eszetlenek voltunk, hogy nem éltünk az ingyennel pedig úgy erőltették, de akkor mit szóljon tesóm akiknek a bp. belvárosában van 4 lakásuk összesen ahol gyerekeik élnek ők még butábbak, hogy nem tettek fel ingyen a kéményekre napelemet. 😏
Nekem még csak 95, de ha itt maradok még 2 évig akkor 130 lesz mert költözik a cég. A környéken olyan meló nincs amit csinálnék így marad az utazás.
Kocsiban-motorban talán nincsenek még teljesen "ott". Szerintem.
Nyilván főképp én a 8-10 éves technikát látom, illetve az ennél valamivel régebbieket. Azt gondolom nem kell mondanom, hogy minél visszább megyünk az időben, annál fosabbak. Úgy 2010-ig bezárólag a másolataik, amikbe semmi R&D-t nem kellett beletenniük, csak gyártani, azok is elég gyatrák és természetesen anyagválasztás és megmunkálás tekintetében. A hengerfej, ami 2000 km-ként szelephézag állításért kiált, vagy tízezret se futott, de hajtókaros blokk azért erős...
De van remény, mert pl. a Loncin felső polcos (már ha élhetek kínai márka esetén egy ilyen szófordulattal) cucca, a Voge egész jól összerakott kis motorokat fed le állítólag. Volt egy fiatal Rally 300 nálunk idén, meglepődtem rajta, milyen rend van a hengerfejben ahhoz képest, amit az öregebb Qianjiang-okban látni. A fékek lehettek volna jobbak, de mivel nem nagyon van hozzá semmi, nem nagyon lehetett javítani rajta, csak fékcső-betét cserével és mérsékelt hatásfokkal. Ugyanakkor a kerékcsapágy már enyhén darált hátul, ami 17 ezer kilométernél annyira nem baba. Sima 6303 2RS Koyo passzolt bele, de ami kijött... Chongqing Xinchao gyártmány, hogy pontos legyek.
Tehát akkor a kawa pont megszűri azt a levegőt ami a springed gyártása miatt szennyeződött.
Nem,soha.
Neked mar csak egy itt a tudogyulladas ami mindenreis rezisztens.
ellenben neked már csak 2 heted van(óranézegetős)
Mondtam már? 😅
Mar nagyon regen csak kinai telefont,es elektronikat hasznalok.Semmivel sem rosszabbak.
Foleg a parkside. 🤣
hát amíg a szpringikét 9,3 mikulásért vesztegetik a szalonba nagy sorban állás nem lesz érte 😅
Azt nem kell,van meg par milliard eve.
méris?
egyébként igen(kezeit széttáró)
sajnálom a szarvast mit tehet róla(gondolkodós) Biztos abba halt bele amikor vágtátok ki a szpringből(gondolkodós)
valamiért én ezt nem látom pedig csak 15 km/ órával megyek lassabban nálad(gondolkodós)
akkor te nem is akarod megmenteni a földet (gondolkodós)
400+ hatótáv,az 400+ ra elég,mindenre nem.Én is csak azt tudom amit pl ma láttam byd tesztjében,amit most annyira sztáról a kéritöketlenbaromlaci is.
én heti 2-3 napot sem autókázgatnék 400 km-t semmilyen munkáért. Talán ha 20-22 éves lennék akkor lehet izgalmas lenne 1-2 évig. De a helyzet az, ha nekem ennyit kellene vezetnem inkább belehugyoznék a konnektorba 😅 ha csak 3 napot mégy egy héten 10 órát szoptál az autóban
Persze, itt is akkor lesz robbanás, amikor széles tömegeknek lesz elérhető. A Spring betette a lábát, ha lesz alternatívája és ezzel választék annak is, aki nem basz ki mellényzsebből tizenmilliókat az asztalra, akkor lesz ennek jövője. Reméljük a kínaiak minőségben is feljebb lépnek idővel.
Az elég. De minden körülmények közt legyen minimum 350, akkor fasza
én honnan a faxba tudjam? ti beszélgettek itt 600 meg 450 km hatótávokról meg a mamlasznak valami haverjának a verdja. Én nem követem nyomon a vellanyautó hatótáv fejlődését minden esetre 400+ hatótáv az már elég mindenre is(kezeit széttáró)