Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Két hétre leállítják a két elektromos autó gyártását,pont úgy ahogy a tesla is megteszi ugyanezt,mert nincs akkor kereslet az autókra.Komoly leépítésről majd akkor lehet beszélni ha a győri audi bezár,de egyenlőre tovább terjeszkedik.
Már vártalak.
Ismét építő jellegű, és szokásosan tényszerű a hozzászólásod.
úgy gondolom direkt olyan faszul fogalmazol hogy kegalább 3 féleképp lehessen értelmezni de csak azért mert szeretsz kötekedni
inkább rugdosd le a pipere cikkeket a kád széléről igyál 2x2 deci kevertet aztán megnyugszol
akár még az asszonynak is lebaszhatsz egy strici maflást csak hogy érezze a törődést
majd amikor az út szélén basztatják a személy autókat is a büfés kocsikkal akkor majd kukázva lesz a 2/3 része mert helyben leveszik a rendszámot és az autó értékének dupláját ráköltik mire visszakapnák
na utána elsunnyognak a kereskedésbe és nézegetik az 5-6 pálcás leaf kocsikat 🤣
most a 3,5-ösök vannak a soron szórják a millás büntiket ész nélkül
ha innen se jön be majd a sok pénz jönnek a személyautók
ismerőst megmérték a 3,5-össel egyből 1,2 millával lett szegényebb
Valószínűleg, hogy ini haverodhoz hasonlóan te sem tudsz értően olvasni.
A vagyoni helyzetre vonatkozó célzást értem, de mivel a megértés mellett látom, hogy nem tudod értelmezni a bővített mondatokat, nem tudom egyelőre eldönteni, hogy a vagyoni helyzeteddel kérkedsz, vagy csak basztatni próbálod a másikat.
mert én azt írtam, HA lenne olyan munka, amelyik annyit fizetne, hogy bevállalnék érte napi 120 km ingázást, akkor a meglévő vagyoni helyzetemtől függetlenül nem izgatna a jó fogyasztású modern és egy elektromos autó pénzben kifejezett fogyasztásának a különbsége.

Tehát nem ha sok pénzem lenne, hanem ha a napi 120 km szenvedését kifizetné valaki, mert az bizony jó sokba fájna neki - de hát ezt írtam is, neked mondjuk feleslegesen, mert nem értetted meg.
Ha szegény, ha gazdag, ha átlagjövedelemmel bírok, bizonyos dolgokat nem vállalok be, ez mondjuk egy bizonyos szemszögből nézve azt jelenti, hogy nem vagyok eléggé szegény.

Érted te ezt?
Ja, nem is.

De eleve az, hogy te egy tisztán technikai problémát, hogy egy országban van 9 töltőhely, abból is 5 csak a fővárosban, nem is értem, hogyan lehetne ajánlani ezt a lehetőséget bárkinek, azon a 0,01%-on felül, akinek van-volt lehetősége, hogy napelemmel megoldja ha (szűkítő feltétel!) az otthona lehetővé teszi mondjuk, azt átfordítod, hogy az jó mert neked volt rá anyagi fedezeted valahonnét.
A technológiai fejlődés miatti értékvesztés racionális félelem. A villanyautók magasabb ára miatt ez összegszerűen is jelentősebb, egy olcsó autóhoz képest. Ha nem elfogadható, akkor ne vegyél villanyautót. Bár azért 5éves távlatban egy új dízelre sem tennék sok pénzt.
Ha most kéne belsőégésű autót venni, akkor használt Toyota hibrid, vagy valami rohadt olcsó TSI motoros Oktávia/fábia lenne a választásom, amit 5 év múlva akkor is a pénzemnél vagyok ha kidobom.
Ha túléli azt annak fogja köszönni hogy átköltözik amerikába.
Ezzel egyet is tudok érteni. Pedig nem tartom sokra a Várkonyit. Bár szerintem a VW az pont túléli, de ugye ez csak találgatás.
Inkább arról beszéljünk amiről nem esett szó, hogy a DPF és az EGR hány évesen lesz kiütve, az 1000km-es citromban? Meg mikor kezd el füstölni, mert azt látom hogy az új dízelek nem kormolnak, de 10évesen már mindegyik küzd az elhasználódás jeleivel. Tápszivattyú, porlasztó, izzító, kettős tömegű.
A villanyautó pedig 20évesen is pöccre indul és a kibocsájtása csak javulni fog ahogy egyre tisztábban termelik az áramot.
Eredeti hatótávot az első 2 hétben tudja 😁 Emiatt nem kell aggódni.
Nagyjából így néz ki az akkudegradáció minden autónál.
Persze,ja,a 22-es évi.
Ez meg a 23-as.
Ki mit néz be.Én leépítésekről beszélek baszki.

https://www.portfolio.hu/gazda...
Nem mindegy szerintem milyen 60km. Céges buli után kollégát hazavittem Hatvanba, az pont ennyi volt, 28perc volt az út. Annak idején Újpestről 35-45perc alatt értem be, pedig csak 25km volt.

Csak az gondolkodik így, hogy "ha sok pénzem lenne, akkor nem számítana mire költök" akiknek nincs.
Illetve általában ez a gondolkodás együtt jár azzal, hogy nem is lesz sok pénze valakinek mert ha lenne, már el is költötte volna.
Pontosan ugyan úgy megy a gazdagéknál is, csak más szinten. Pl. én nem a csirkefarhát árát nézem meg, hanem a libamájat, meg a lazac árát drágállom 😆
Amúgy nem 2-3szoros a szorzó. Most úgy 50% alatt van a villany felár egy azonos kategóriánál. Viszont az igaz, hogy az olcsóbb kategóriában MÉG nem létezik kínálat. Illetve a BYD kezdi, de 1-2 év múlva ígéri a VW, Renault, Stellantis, Ford, GM, de még a Tesla is, pedig az nem akart kis autót.
Mondjuk azt én sem értem, hogy a kínában 3millióba kerülő Dacia Duster, hogy lett 9 millió mire ideért. Ez mondjuk jól mutatja, hogy nem a villanyautó gyártása a drága, hanem a gyártók, állam és kereskedők harácsolása.
Azt azert vedd szamitasba, hogy europa csak a mi bealdozasunkkal tudna versenyben maradni. Az europai gazdasag egyszeruen nincs abban a helyzetben, hogy nyerhessen.
Te valami nagyon benéztél.
https://novekedes.hu/hirek/jav...
úgy gondolom inkább a hamis bor hozta ide a bőséget 😂
Nem,igazabol a fogyaszto nyer.
Nahallod , egy ilyen városba ? Ahol egykor a "világ legjobb" sisakjait gyártották ?! 😉
Én azért inkább európának drukkolok ebben a "harcban" mivel európai vagyok ráadásul itt is élek, ha ők nyernek akkor mi bukunk.
Legjobban a Várkonyi fogalmazta meg,kinaban meg nem zajlott le az a gyartoi tiszitódás ami itt olyan 80-100 eve.
Rengeteg marka van jelenleg a piacon,es vannak amik csak azert vannak hogy a vegyesvallalatoknal kihasznaljak a torvenyt,igy penzt kaszaljanak a partner altal,es vannak akik innovaciot folytatnak.Ezert is torolte el az allam ezt a torvenyt.
Amilyen viharos gyorsasaggal elkezdtek utolerni a vilag tobbi reszet,ugyanugy lezajlik ez a selejtezesi program naluk is.
A fejlodo vilagban mar markansan hozzatartoznak az utcakephez.
Elektronikai iparban mar egyenranguak.
Nem kell tiz ev es lesz a kinai 4-5 vaallalat meg a tesla.Az europaiak meg a merhetetlen luxusgyartasba menekulve marginalis mennyisegben lesznek a piacon.
Esetleg europanak marad a polestar,volvo,MG mint tradiciot es markahuseget kihasznalo gyartok.
A folszvagen mar leepit eleg komolyan.
kiskőrösön van olyan utca hogy szinte harmadának van napelem a tetején
de az egy gazdag város teli zsetonnal
a környező falukban is több van mint felétek. az utcánkban van 20 (16 lakott)ház és 3 napelem rendszer van ebből 2 betermelős
A cégeknek, lehet, hogy csinálni kéne egyet. 😁
Na jó,de így kimaradsz a fél órás kévézásból útközben.
Most indul a pályázat, még a kerti budin is napelem lesz majd csak figyeld 😁
En sajnalom azokat az embereket, akik rakenyszerulnek ilyenre. Aki meg a penzert teszi, azt nem ertem. Ha kenyszerbol ilyent kellene csinalnom, akkor en pl. ejjel-nappal azon munkalkodnek, higy ezt ne kelljen csinalnom.
Azt tudom, hogy van, akit ez nem zavar, legalabbis nem olyan mertekben, hogy valtoztasson, mert a kapott penz tobb, mi t a kenyelmetlenseg. A videken elok nagy resze ezt teszi, ezzel is tisztaban vagyok. En nem kis reszben ezert ugy dolgoztam minden munkahelyemen, hogy ne tudjanak belekotni, hogy esetleg valami rosszabb korulmenyek koze keruljek.