Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az állatokra tekintettel volt kivétel, az, hogy ezt kihasználták az emberek a saját maguk sétáltatására, az már egy másik dolog. De.
te nem pecázhattál, ellenben a kutyasétáltatók, és ebből neked az jött le, hogy majd egyszer valamikor megbírságolják a füstölő autókat úgy, hogy azok gazdái ijedtükben elektromosat vesznek.
Így már minden tiszta. A levegő majd az lesz ez által.
kutyát sétáltathattál a kijárási tilalomban is
mert gondolom a kutya megvéd a vírustól is
És a pecázás tiltásának oka hogyan volt párhuzamban a kutyafuttatókkal?
csak vissza kell tekineteni pár évet és láthatunk kurva sok végletet
pl nem pecázhattam éjszaka egy olyan helyen ahol 2.5km körben egyetlen ember sem volt, de a pár négyzetméteres kutyafuttatóban lehetett 15 ember.....
lehewtne még sorolni a végleteket de az csak további vitákat generálna
a józan ész teljes hiánya jellemző azokra akik ezeket az intézkedéseket meghozzák, úgy gondolom a végletek és a sok "ha" belátható időn belül szép számmal el fog jönni
Mindig csak a végletekben gondolkodás...
Ha...
Ha...
és ha...
egyenlőre nincs ráhatás a népre
de ha majd megszopatják a füstös kocsikat akkor lesz ráhatás, nem kell más csak kötelezővé teszik a gps alapú útdíjat aztán amikor nekem a 200 ezeret érő astrába kell beszereltetni 800ért akkor inkább elviszem a vasasokhoz
de ha még be is szereltetem 5x annyi útdíjat fizettetnek a régi lom kocsikkal mint az újakkal
mert ugye ha a teherautókra meg tudják csinálni akkor a személyautókra is meg tudnák.....
Tetszett a cikk, tényleg nincs min csodálozni az olcsóbb eszközök esetében
Tehét a többség nem vesz. 😆 Amúgy az ilyen vita legfeljebb a mi örömünket szolgálja (ami szintén nem kis dolog) hisz vajmi kevés ráhatásunk van ellenben a nép dönt és az a lényeg, veszi vagy nem veszi? Ez az eljövő 100 évben eldől így majd akkor visszaidézhetjük ki mit írt most. 🧠
Jelen állás szerint aki a panel 10.emeletén él,azt is bele akarják kényszeríteni abba amit tölteni sem tud.Ez itt a nagy baj.
A bivaly békésen szunyókál ! Azt nem zaklatom ! 🤫
tervben volt, csak nem néztem meddig van a mofaker aztán ma úgy is jártam arra és hiába mentem bütykös gumiért a robogóra mert nem dolgoztak ma
Hehe, tenyleg fasza. Anno nalunk is ment az anyazas, amikor az underfill miatt nem tudtunk 0.3 centes SMD alkatreszeket cserelni es igy egy tobbtiz euros nyak ment a kukaba pl. egy zarlatos kondi miatt.
Ez igy nem annyira szuperzold, na.
Na és ki motorozott ma ? Én bizony a városlátogatás alkalmával megcsavartam a kis Salient fülét ! Autóval már pár napja halál a közlekedés a városba ! 🙃
Persze, csak ugye úgy indult hogy a villanyosokat kezdte baszogatni Tsanyi, arra volt válasz 😆

Azt azért érdemes tudni hogy 8 év kilométer korlátozás nélküli gari volt ezekre a Teslákra. Így a Tesla soha nem vacakolt az ügyfél autójának javításával, hanem egyben cseréli a modult akármi van. Aztán visszaküldi a központban ahol felújítják, megjavítják, és a következő garis autóba mennek ezek a felújított cuccok. Ez egyrészt költséghatékony és gyors. Másrészt pontosan látják hogy milyen tipikus gondok vannak a kocsikkal és ezt azután a gyártásban is javítják. Ilyen volt ez a tipikus motorhiba, hogy a hűtővíz befolyt a motorvezérlőbe. Amúgy meg a Tesla is javítható pakisztáni módszerekkel. Zambely Gyuri a nagy varázslója ennek nálunk, de az Ukránoknál is komplett kisipar épült arra, hogy a totálkáros Teslákat felvásárolják, és összeraknak belőle egy szép új autót kevés kilométerrel, sérülés mentessen 😆
De ez a Tesla motorhiba is túl van lihegve. Nem általános meghibásodás ez még a korai példányoknál sem, azóta meg pláne nem.
Ennek ellenkezőjét olvastad tőlem valahol is? leírtam, sajnos te, ha szájbarágósan is írom, sem érted meg.
idézem magamtól hárommal lejjebbről:

""A villanyautót én sohasem, önmagában vizsgáltam, hanem a jelenlegi, belsőégésűekhez képest. Ha volna képesség erre, visszaolvashatsz nyugodtan ez ügyben.""

Tehát ha nem vizsgáltam, nem is értékelhettem. Érted?

Igen, a tizedikről nem fog hosszabbítózni, ezért NEM megoldás mindenkinek, pontosabban a nagyobbik szeletének a közlekedőknek azon túl, hogy az árát még nem is feszegettem.

Így tehát minden technikai eszköz jó valakinek valamire, de olyan spektrumban mint a benzin- és dízel, úgy nemhogy most, ezután SEM lesz.
Sajnos ennél egyszerűbben nem tudom megfogalmazni, vagy érted, vagy úgy csinálsz mintha értenéd és ezért fogsz hallgatni végre.

És az alapvető dolgot nem is tudod felfogni a korlátoltságod miatt, az ember alapvetően nem hülye, ha valami jó - és a jónak egyszerre több vetülete van - akkor azért rohannak a boltba. De ez meg most nincs így a villanyos autókkal. Vannak előnyei, de a probléma feliratú serpenyőtányérban egyelőre több tétel található.
https://villanyautosok.hu/2018...
Erre... ami javíthatatlan, pedig filléres hibája volt. Musknak ez 1M bevétel, a tulajnak 1M pénzkidobás... Átgondoltabb tervezéssel és kivitelezéssel egy ilyen eszköz örök életű lehetne - de az nem jó a gyártónak 😓
az írásodban(ami tele van tényekkel) csak egy a hiba
akinek van villanyos kocsija nagyon kevés kivétellel mind imádja, aki meg fikázza sok esetben még nem is ült ilyenben
a kiragadott hátrányokról meg annyit, hogy aki a tizedikről akarja tölteni a teszkós hosszabbítóval, vagy svájcba akar menni megállás nélkül az nem fog venni ilyet, ha mégis akkor legalább olyan hülye mint te
mert ugye nem kötelező venni villanyos kocsit, mert ha köteleznék az embereket erre akkor teljesen érthető lenne a nagy sírás hogy mekkora szar ez a villanyos kocsi forradalom
Igazából a Tekla töltő kifejezetten tetszett a Varsányi Petinek. Már ha arra gondolsz. De ő kb. minden mást lehúzott eddig.
Régebbieknél van valami ellenállás ami elégeti az egyik jel vezetéket. Azt már átrakták.
Nem mindenki hülye, ezt sohasem állítottam.
Engem nem is kell megérteni, az élet majd a képedbe nyomja, mert én igyekszem azt leírni, ami történik, legfeljebb hozzáfűzöm a magyarázatomat, hogy az szerintem miért van úgy.
Emlékeim szerint egyelőre még nem nagyon cáfolt meg senki, amikor is valamikor a tefélédnél kicsit mélyebben karcoltunk valamit.

A villanyautót én sohasem, önmagában vizsgáltam, hanem a jelenlegi, belsőégésűekhez képest. Ha volna képesség erre, visszaolvashatsz nyugodtan ez ügyben. Amikor állítok valamit, jellemzően valami linkkel alá is támasztom, és mert ismerem a tefélédet, direkt igyekszem olyannal, hogy ne is tudj belekötni. és mivel a belsőégésűvel történő közlekedést azért ismerem, elolvasva és évek óta hallgatva a villanyautós próbálkozásokat, látom azokat a különbségeket, amire minden, kicsit is gondolkodni tudó ember nemet mond.

De megint leírom, hogy értsd:
- drágák az eszközök,
- a legtöbb embernek nincs lehetősége otthoni töltésre
- kúton tankolva nem olcsóbb - kivéve a teslát, de abból meg az országban van 9 hely, abból 5 egy városban

A linkedet a fizetős töltőfejekről elteheted valahová, mert ha soknak, vagy elégségesnek gondolod, akkor keresek egyet, ahol az összes benzin-dízel-gáz tankoló látszik. Az a jó a linkedben, hogy a felsoroltak nagyobbik fele fizetős, és habár nem minden néztem meg, de amit igen, az olyan áron mérte az elektronokat, hogy a drágább elektromos autó megtérülése valamikor majd a jövő évezredben várható.

Pláne, egy példa, ha már errefelé lakom, Csokonyavisonta kemping, ahol is áron alul mérik a töltést (?), HA beengednek a kempinbe... Így aztán lehet utat tervezni bárhová, HA beengednek a töltőhelyre.
Hát ennyit a térképedről.

Az, hogy szereinted a 9 tesla töltőhely még így is jobb, mint a hasonló konkurens cégek hálózata... hát, nem tudom eléggé diplomatikusan osztályozni. Kértelek, hogy Kaposvárról tervezz már egy utat oda-vissza mondjuk Kecskemétre, amitől is olcsóbb lesz a közlekedés, mint egy modern benzines.
És ha kiszámoltad, hogy mennyivel is olcsóbb, akkor nézzük meg a megtakarításból, hogy hányszor kell megtennem az utat, hogy az autó ára NULLÁS legyen. Tudom, zöld bolygó, meg az unoka jövője, de ez baromság.

A 70 forintos ár valóban nem drága így, csak majd add hozzá a tizedikról leengedett hosszabbító árát is. Írtam, hogy van olyan, akinek megéri, de majd amikor - és erről más témában már számoltam - az utcában csak minden harmadik töltené az autóját, megnézem, hogy télen a kazán keringetője hogyan működik, mert EZ NEM FOG MENNI.
Az első pár szerencsésnek igen, ez kétségtelen.

Az, hogy nekem mi téveszme, az csak szerinted az, és visszautalok a hírre, ahol is a németek újragondolják a villanyautózás jövőjének az ütemét.

Végezetül: szeretem, amikor is öntudatlanul a teféle csak kiböki, hogy látja a szűk keresztmetszetet.
Nem, de a műszaki analfabéták, a nők és a politikusok kezéből ki kell venni az irányítást ez ügyben, valamint egyértelmű, világos célokat kitűzni.
Az nem járható út, hogy ezt mondanak, azt cselekednek, az ellenkezőket elhallgattatják, a világ jóval nagyobb felére gyarmatként tekintenek.
De.
Mivel ez nem fog menni, ezért sajnos az lesz, amitől félsz.
Ha unnepek alatt nagyon unatkozom, megkeresem. Engem egyelore hidegen hagy a kerdes. :)
Műszaki embernek érdemes elolvasni azt a cikket, ahol Tekla töltőt boncolnak 😄 Musk elég sok szemétséget elkövet (én bírom a palit, jó hülyére veszi a népet) de Amerikában igazából erre van igény 😄 azok síkhülyék, a fogyasztó droid képzés ott működik a legjobban a világon.
Akkor meg vissza kell terni a dobfekre es mar nincs is szar a gatyan :D

Viccet felreteve semmi nem hibatlan, a hires-neves 1.9 millio kilometeres Tekla is megevett 3 akkupakkot meg ugyanennyi motort. Mondta a mandro az interjuban, hogy egyik-masik csere/javitott motorral 50-80 ezret ment csak el es azzal tudott majdnem 800 ezret letekerni, amit valami horvat specialista szogelt meg neki.
Hát akkor a villanyosokról is illene beszélni, mert azok meg javíthatatlanok... pont a kedvenc villanyautós szájtodon írtak javíthatatlan Tekla töltőről (amiben egy bizti ment ki 😄) beázott motorról, de ott a fillérbaszó Springje is, abban is műszerfalat kellett cserélni, pedig biztos csak valami jelentéktelen baja lett. A belsőégésűek legalább (még) javíthatók, tákolhatók, akár román vagy pakisztáni módszerekkel is 🤣
Az öreg dízelemben 16 év/220 ekm után is hibátlan volt a DPF, meg tudta a gyári emisssziót - szóval működhetnek ezek, csak nem a legszarabbat kell megvenni.
Havernek a Leaf-ben kerékcsapágyakat kellett cserélni 100 ekm körül, a fék mindben beszarik (mert beáll a nemhasználattól) de amúgy télleg megbízhatóak.
És mi a baj ezzel? Egy átlag francia autót írtál le 🤣