hát nem tudom. Ha villanyautó kerül szóba akkor hirtelen mindenki napi 600 km-t autózik 😅
Aztán amikor mondom, hogy a nej elkocsikázik egy hónapban 1000 km-t mindenki le van többenve, hogy ez nem is igaz. Aztán kénytelen vagyok befényképezni a km állást aztán elmondom, hogy ez napi átlag 33 km ami nem sok egy olyan városban ami 6 km hosszában 😂
Mondom,a kenyelmes az hogy begurulsz,tankolsz,kp vagy kartya,ennyi,nem huszfele app,token,qr kod meg a tokom tudja hokuszpokusz,feloras duma a kisasszonnyal es elinditja a manualis toltest.
Szoval szenvedjen a kovetkezo generacio vele.
Az eleje igaz,nem kettonnas 600loeros tankok kellenek de csak igy fizetik meg a felarat.
A hibrid nem koltseghatekony.Ket hsjtaslancot kell megfizetni es uzemeltetni.
Nem kene egyszeruen eroltetni es dotalni,a piac eldonti mi kell,nem egy technikai megoldas fele kell minden bedobni.
Oszt ennyi.
de hát mindenki töltheti otthon baszod ingyen napelemről(kezeit széttáró) Idén egyszer töltöttem 1000 ft-ért az asszony autójába. Pedig az csak egy 200 km hatótávú modell. Már mind1-ik vellany ettől többet tud miért kellene bárkinek is fizetős töltőn töltenie ezt nem nagyon értem(gondolkodós)
Simán működhetne a belsőégésű,ha nem a teljesítmény növelés menne,indokolatlan teljesítmény és tömeg van egy autóban.Esetleg egy hibrid megoldás teljesen jó volna hosszútávon.A teljesítmény csökentéssel illetve a suv-ok elfelejtésével simán hozható lenne egy 3 literes fogyasztás.
Azt nem kétlem, hogy a belsőégésű motorokkal nem tervezhető hosszú jövő az emberiségnek. A megoldást nem tudom. De nem azért mert, hanem mert azt látom, hogy a politikai érdek* felülmúlja a racionalitást, a logikát, a szükségességet.
* ezek közül a sokból az egyik, amikor buta, hülye kurvákat ültetnek pozíciókba.
És. Amikor azt látom, hogy az internet korában repülőkkel mennek tanácskozni, hogy hogyan mentsük meg a Földet, hogy a multik közben gazdagodjanak, és mindeközben feleslegesen nagy teljesítményű járműveket állítanak elő, ezért én még ellenkezni is fogok.
Valahol van igazság abban, amit mondasz, de Freelac-nak meg ott jár a pont, hogy a töltő infrastruktúra viszonylag gyér és ezerféle kézben van, nem beszélve arról, hogy ha épp kifogod és a szabad töltőoszlop alacsony teljesítményű, vagy konkrétan mind foglalt, akkor cici van. Ha teszünk is rá, mibe kerül a töltés, tökölős messzire menni.
Nyilván teljesen fasza, ha van naperőműved és nem mész hatótávon kívülre.
Ja pont megnéztem a byd tesztvideót,hát.....az hagyján hogy milyen a belseje(nem szép,és videón nézve is látszik a gagyiság)Szóval ott kezdődik hogy 380 a hatótáv,160km/h a vége!!!Itt mondtam először hogy ez mi?Aztán mondja az ember hogy de amúgy sem kell ezzel ennyivel menni,mert nem szabad és azért már egy pályás 120-nál!!! is felugrik a fogyasztás 25kw és úgy már mindjárt 250km lesz csak a hatótáv.Vajon meddig jutnék vele egy kényelmes 150km/h -val?
Nem idegesítesz, én ezzel pontosan tisztában vagyok, ezért is költözök oda. Mondjuk most is pesti munkát nézek, mert ott mégsem fizetnek 7 számjegyet, de még még a hatnak is csak az alján. Vagy megtanulok lángost sütni a Balcsiparton és akkor kánaán van 😁
Aztán amikor mondom, hogy a nej elkocsikázik egy hónapban 1000 km-t mindenki le van többenve, hogy ez nem is igaz. Aztán kénytelen vagyok befényképezni a km állást aztán elmondom, hogy ez napi átlag 33 km ami nem sok egy olyan városban ami 6 km hosszában 😂
Szoval szenvedjen a kovetkezo generacio vele.
A hibrid nem koltseghatekony.Ket hsjtaslancot kell megfizetni es uzemeltetni.
Nem kene egyszeruen eroltetni es dotalni,a piac eldonti mi kell,nem egy technikai megoldas fele kell minden bedobni.
Oszt ennyi.
http://youtu.be/i_ga92KRCnc?si=c24L3fbRQcAUafNW
* ezek közül a sokból az egyik, amikor buta, hülye kurvákat ültetnek pozíciókba.
És. Amikor azt látom, hogy az internet korában repülőkkel mennek tanácskozni, hogy hogyan mentsük meg a Földet, hogy a multik közben gazdagodjanak, és mindeközben feleslegesen nagy teljesítményű járműveket állítanak elő, ezért én még ellenkezni is fogok.
Nyilván teljesen fasza, ha van naperőműved és nem mész hatótávon kívülre.