De ezek szerint elfogytak a felületes érveid. Az, hogy kivagyiságból, vagy mert tetszik az optikája, vagy mert olyant örököltél és azért használod, az egy dolog, szerintem senkit nem érdekel. De az, hogy felületes, álságos és igaztalan érvekkel feltételezve, hogy a többiek nem tudnak számolni, kicsit idegesítő.
Amennyiben 250forint/kwh ipari szerződést kötöttél akkor még igazad is van, de jelenleg a lakossági fogyasztónak 70forint/kWh a költség.
15kWh/100km a fogyasztás vastagon számolva. Ez 1050 forint.
Segíts ki, mert nem tudom mi a benzin ára, ennyiért hány litert kapsz?
Az az egykori órakereskedő - vagy mi volt - buzi mutatta az életét (mintha sokan kíváncsiak lennének, egy-két hülyét leszámítva), és abban volt, amit én láttam.
Milyen 15 perces? Eleve, ha arra tervezed az utat, hogy mindenhol lehessen érinteni egy tesla töltőt, a legtöbb esetben már buktál mindenen.
Nekem csak egy dolgom van, amerre az útjelző tábla mutatja a célomat, arra menjek.
Az tetszik, hogy továbbra is azt vetíted, hogy a forgalmi helyzetek nem vonatkoznak a teslásokra. Nekem forgalmi helyzet van, neked forgalmi helyzet, plusz töltési idő, plusz a töltő miatti össze-vissza kanyargós út.
Vagy örökké a hátizsákodban van egy aggregátor.
Pont valamelyik nap olvastam azt a rekorder teslát,1 milliónál már a harmadik akksit és negyedik motort nyüstölte.Szóval nem nagy szám az ha cseréljük azt ami elromlik.
Na, ez egy igaz, tényszerű válasz volt.
Nem gondoltam volna, hogy ilyen könnyen, szinte kérés nélkül kimondod az igaz teslások lélektanára jellemző világnézetedet.
Te bolondoztál, hogy milyen olcsó a tesla töltője. Erre írtam, hogy lehet, csak az 9 helyszínen van az országban. mit kezdjek vele, ha olcsó, csak éppen sok embernek elérhetetlen?
itthon is tölthetem, csak akkor többe lesz egy km költsége, mint egy modern belsőégésűvel. és ezt szerintem te is nagyon jól tudod.
Akkor ezek szerint mindenki hülye, aki nem teslát használ.
Milyen egymillió kilométer? Terveznek? Mondjuk én is kétmillióra tervezem az én autómat, igaz, tudom, hogy a realitásokat átugrom amikor ilyent tervezek.
A gazdasági észszerűsége sem ugyanaz, de ez egy dolog, mert nem erről van szó.
A fogyasztás különbség meg érdekes dolog. mert gondolom a legideálisabb esetet számoljátok, de azt nem, ha valakinek a szuperolcsó töltő használatához annyi kéne mennie, hogy pont ki is ürül az akku, és tölthetném itthon a nappali áramról vagy a fizetős kúton.
tehát a válaszom az, hogy hülyeséget beszélsz, megpróbálsz mindenkit hasba akasztani, pedig itt éppen nem fog menni, hiszen aki itt van, azoknak pont az életük egyik fontos része a saját járműves közlekedés, tehátvan tapasztalat e téren.
Az, hogy van rá pénzed és miből, az nem ide tartozik, szerintem senkit nem érdekel. Itt csak- és kizárólag az elektromos autók használhatóságáról van szó.
Én nem. Pont ezeket a hülyeségeket vártam tőled, és nem okoztál csalódást.
Arról van szó, hogy 15perces pihenő időkön hisztiztek, miközben a forgalmi helyzetek miatt durván nagyobb késések vannak.
Igen. amennyi eszed van neked pontosan így kell csinálni.
De ha majd egyszer gyakorlatban kezded használni akkor rájössz mekkora kibaszott igazam van, addig meg akármit mondok úgy is azt gondolod hogy te jobban tudsz mindent valós tapasztalat nélkül is.
Te megint elkezdted a faszságokon kötekedést aztán csodálkozol ha idiótának nézlek.
Miért mennél oda meg vissza? 400km-et? Töltsd otthon, nem kell elmenni benzinkútra. Vagy töltsd másik töltőn. Van sok.
Szigetszentmiklóson meg akkor tölts ha messzire mész és útba esik. A Tesla hosszabb utaknál elég jó elosztású, de ha véletlenül nem akkor tudok tölteni máshol is.
Azért ha azt mondom melós, nem azt jelenti, hogy Dacia Springgel jártam 😂
Ezt az autót konfiguráltam magamnak, és 2 hétre rá jött meg hogy felmondtam a gecibe 😀
Hülye vagy te magadtól is nekem nem kell, hülyére vennem téged. 🤣
Pontosan ugyan az mint a csavar behajtó. Legfeljebb annyiban tér el hogy az autóra nem tudod összeszedni a pénzt olyan könnyen, de a gazdasági észszerűsége ugyan az.
Ha egy autót 1millió kilométerre terveznek ráadásul 10 év alatt visszahozza a teljes árát a fogyasztás különbségében, az megéri az árát akármennyibe kerül, legfeljebb nincs rá pénzed.
Nekem volt. És ha van ennyi, akkor miért egy Dacia Dustert vegyek (ami szintén racionális választás lehet)? Miért ne egy olyan autót ami ennyi pénzért már kurva jó is?
Bocsi, de megint úgy érzem, hogy hülyére akarsz venni.
Az, hogy egy csavarbehajtót megveszel tripla áron, az nem ugyanaz, mintha egy autót megveszel tripla áron. Ha te százalékot vagy arányt kapsz fizetségül, akkor lehet, hogy jó a gondolat, de én és mindenki más forintot, darabonként.
És ha így van, mert így van, nem mindegy, hogy a csavarbehajtó 3* ára a teljes HAVI jövedelem 10%-a, vagy autó 3* ára pedig mondjuk 36 HAVI ára.
De ezek szerint elfogytak a felületes érveid. Az, hogy kivagyiságból, vagy mert tetszik az optikája, vagy mert olyant örököltél és azért használod, az egy dolog, szerintem senkit nem érdekel. De az, hogy felületes, álságos és igaztalan érvekkel feltételezve, hogy a többiek nem tudnak számolni, kicsit idegesítő.