a méretek néha tévesztenek
mert egy vékonyabb sarut nem nyomja össze rendesen
szóval a 35-ös után rá kell szorítani a 25-össel is
amúgy úgy össze nyomja a sodrott vezetéket hogy nem látszanak az elemi szálak
Igazából semmi komoly baj nem jött elő amikkel tele vannak a zafira csoportok, úgyhogy nem volt olyan rossz választás. Apróságok voltak azokat rendbetettem. Nem biztos hogy egy másik fiatalabbal jobban jártam volna amiket olvasok.
Mivel hiányzik a motorszám, csak motorkód van így gyanítom hogy igen. Most van benne 297ekm 241 ezerrel jött be elvileg 2020-ban. De találtam olyan 2019-es olasz címkét, hogy next ispect 955e-nél 🙈🤣
Nem de nem baj, egyelőre nem cseréltem mert jól nézett ki ami rajta van. Aztán majd figyelgetem, mivel a km sem ad semmilyen támpontot hogy mikor lehetett cserélve, egyáltalán a motor mikor volt benne cserélve :-)
tesztelem ezt a brave böngészőt mert már agyhugykövet kapok a sportmotor reklám faszságaitól
ezen a buzi ájfónon mindig felugrik egy video ha kilépek a fórum főoldalára, meg a lap össze vissza ugrál ahogy a reklám betölt felül
na most nincs reklám bekaphatja mindenki aki erre rákényszerített
Á Zoli olyan rutinosan patint le, nyáron felhívtam hogy segítsen már mint sokat tapasztalt opeles hogy kell ezen a fostalicskán vezérlést cserélni, azt mondta mindjárt visszahív, na ezt azóta is várom 🤣
én 2 saru miatt rendeltem egy ilyet a kínaiaktól
60-80 amper futkos a vezetékben aztán nem tetszett amit csőfogóval nyomkodtam össze, pedig az is olyan volt hogy nem mozdult meg
azóta is csak porosodik a polcon, szerintem sosem fogom többet használni
Valamiert minden utamon talalok terepszakaszt is.Nincs vele gond.
Az bosszantobb amikor felsavos erdon az vezeto favagoutra tevedek.
Igaz jo a burkolat kanyargos is,de belathatatlan,nem lehet tempot menni,foleg ha beteved kocsi is.Sok idot veszit az ember a szuttyogessel.
Van van,egész pontosan itt sem a heros a gyártó,ő csak megrendelte saját részre a gyártást és fejlesztést.Feltételezem ez többe került az adófizetőknek mintha vettek volna Drägert,úgy ahogy eddig.
mert egy vékonyabb sarut nem nyomja össze rendesen
szóval a 35-ös után rá kell szorítani a 25-össel is
amúgy úgy össze nyomja a sodrott vezetéket hogy nem látszanak az elemi szálak
Nekem is csak pár sarura kéne.
pár másodpercig be sem lehet zárni
na ettől már betellt a pohár....
ezen a buzi ájfónon mindig felugrik egy video ha kilépek a fórum főoldalára, meg a lap össze vissza ugrál ahogy a reklám betölt felül
na most nincs reklám bekaphatja mindenki aki erre rákényszerített
60-80 amper futkos a vezetékben aztán nem tetszett amit csőfogóval nyomkodtam össze, pedig az is olyan volt hogy nem mozdult meg
azóta is csak porosodik a polcon, szerintem sosem fogom többet használni
Az bosszantobb amikor felsavos erdon az vezeto favagoutra tevedek.
Igaz jo a burkolat kanyargos is,de belathatatlan,nem lehet tempot menni,foleg ha beteved kocsi is.Sok idot veszit az ember a szuttyogessel.