ladán is szar volt láncot cserélni.....
az astra szíjat kicserélem 3-4 óra alatt ebből legalább egy avval telik el hogy ülök a kisszéken és anyázok hogy most sem cseréltem ki a szíjfeszítő csavarját egy rendes imbuszcsavarra mert megfordult a kulcs benne 😂
persze az újat is a gyári csavarral szerelem össze mert úgy is ez lesz az utolsó szíj amit hord az astra......
mint ahogy már a 3. utolsó műszakinál járok
Qrva J Asztmán láncos, csak a fél motort szét kell bomlasztani a cseréhez. Szar hozzáférni, idő, célszerszám... ha neki 3-4 óra, nekem min. a duplája, és az se biztos, hogy nem futok bele valamibe amit nem tudok megoldani. Sajna ez már nem Lada.
Igen, tudom, de itt kicsit más a felállás. Dolgoztunk már egymásnak, mondtam, számolja a munkát nyugodtan normálisan (mert egyébként télleg úgy szokták, hogy pici munkadíjat mondanak, és az alkatrészen veszik le a lét.) Az alkatrészt meg azért vittem én, mert nagyobb kedvezményem van, mint neki 😄
Idegennek biztos 30-al kevesebbet mond munkára, de 60-al több lett volna az anyag 😃
na az ilyenek miatt kezdtem el újra baszakodni a kocsikkal
pl az astra vezérműszíj szett 40 ezer aztán 110ért cserélik ki
persze a számlán már 80 ezer a vezérműszíszett és 30 a munka ami végülis nem is vészes mert el lehet vele baszakodni akár 2 órát is ha a vízpumpa be van rohadva
Sok szerelő el sem vállalja a munkát ha te viszed az anyagot , nem kevés kedvezményes alkatrész beszerzés miatt ! Ezen van a haszon , ha van aki kitudja fizetni a munkadíjjal együtt ! pl. anya hátsólámpája ami darabja több mint 60 000 volt ! 🤨
Nálunk itt felkerült az új tető, fel kellett falazni az oromfal tetejét, és úgy döntöttünk hogy felragasztunk 1 csík eps-t, mert ki lehetett látni. Így van egy felület amihez bentről oda lehet tenni a gyapotot stb. A fal kivülről gyapottal lesz szigetelve ha lesz.
Nem tudom. Akinél voltam gipszkartonos segéd ott a srác egy döngölt vályogházat újított. Minden csak természetes, horror drága vakolóanyaggal vakoltak bent, cellulóz szigetelés.
Tilos szigetelni kívülről… aztán penészedett a fal. Leszigetelte grafitor eps-sel, 20cm de lehet csak 15cm. Azóta nincs baj vele.
Érdekes ez.
Mivel a piros pólós csajra sehol nincs ráfröccsenve a malter, ezért én erősen gyanítom, hogy ez egy beállított kép.
Így én is tudok a holdon lenni, meg agyműtétet levezetni.
Csináltam egy darabig, jöttek is a pinák, jól is esett nekik beletenni a popit az új autóba. Mondjuk nem az autóra jöttek, de biztos számított. Már megvan a zasszony, több nekem biztos nem kell. Így is féltékeny mint a fene, mert tudja hogy mi volt előtte, minden 2 hétben másik csaj.
A barátnője egy egész hajnalos Fröccsteraszos smárolás után azért hagyott ott, mert bekattant neki, hogy biztos előző nap egy másik csajjal csináltam ugyanezt ugyanott 🐵 😁
az astra szíjat kicserélem 3-4 óra alatt ebből legalább egy avval telik el hogy ülök a kisszéken és anyázok hogy most sem cseréltem ki a szíjfeszítő csavarját egy rendes imbuszcsavarra mert megfordult a kulcs benne 😂
persze az újat is a gyári csavarral szerelem össze mert úgy is ez lesz az utolsó szíj amit hord az astra......
mint ahogy már a 3. utolsó műszakinál járok