Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

25 éve még billeget az tömpe orrú hajeszom, de ezek mára már nem billegnek személyautós az első futóművük. Zajos? Mitől? Régen az egy légterű furgonjaim zajosak voltak ennek már nyoma sincs egy picikét sem hangosabb mint egy átlag újabb személyautó. Lomha? Egy átlagos mostani autó gyorsulásával bír kb. 10mp idővel. Ha a 180 lovas automatásat veszem belőle könnyen lehet, hogy a magasan pozicionált béjemvédnek is odaverek gyorsulásba 😅 Kényelmetlen? Az ülést le-fel, előre hátra a támlát előre hátra lehet állítani szóval minden felé. Van lehajtható kartámasz, állítható deréktámasz. Az autó kényelme minden igényt kielégít(kezeit széttáró) Ezeket hosszú távú utazásra tervezték nem 40 km-re ebből 1000 km múlva is fitten szállsz ki(kezeit széttáró) A parkolást és a fogyasztást nem is említetted 😅
Nos fogyasztása 5-6 liter és ahová egy suv leparkol oda én is(meghajlós)
ez nem igaz. Azt mondják a sógóréknál olcsóbb minden mint nálunk(meghajlós)
én a hajam mosom vele. Bár szerintem már rég nem wu2-ő van benne csak az asszony töltögeti bele a sampont, hogy megismerjem melyik a sampon a 70 flakon közül amit a fürdőkád szélén tárol ki tudja miért(kezeit széttáró) Szemüveg nélkül ugyan is nem látok a múltkor is valami drága hajbalzsamjával mostam meg a hajam 😅 Ő is ugatott én is ugattam, elmondtam ennyi szar közül képtelen vagyok kiválogatni melyik a sampon ráadásul fél vakon 😅 Na azóta wu2-ő dobozában van a samponom 18 éves adóssága volt már ez az asszonynak(gondolkodós)
Igen, széndioxidot amíg mükszik az adblue, ellenben minden másból többet főleg koromból és kénből. 😆
egyikre sincs különösebb nagy szükség. Amit esetleg jó lenne tudni az az, hogy mennyi benga van a tankba. Azt meg egy pálca segítségével meg tudod állapítani amit hordasz majd magaddal a 2t trabantnál is így volt 😅
nekem mindenhová ideális 😅
én nem is fogom bánni, ha a büdös benzines autókat kitiltják végre legalább könnyebben találok parkoló helyet(meghajlós)
Pontosan ugyanazon autó esetében egy dízelüzemű kevesebb szén-dioxidot bocsát ki, mint egy benzines autó!
Na köszönöm, hogy belinkelted(meghajlós) Én lusta lettem volna rá(kezeit széttáró)
Szóval itt írja ami miatt kikacagtál(kezeit széttáró) Egy e6 dízel környezetkímélőbb bárminemű benzines autónál(kezeit széttáró) És majd amikor eljönnek a városokból való kitíltásos vágyaid ne lepődj meg azon ha én az e6 furgonomból itegetek neket amíg te a benzines kacatoddal parkolgatsz a város szélén óránként 800 ft-ért és épen várod az elektromos buszt ami bevisz ugyanennyiért a belvárosba 😂
"Csak az összehasonlítás kedvéért: ha nagy távolságokon autózik, egy 2016-os dízelüzemű autó kevesebb szén-dioxidot bocsát ki (100 g/km egy új Peugeot 3008 esetében), mint a benzines változat (kb. 117 g/km egy új Peugeot 3008 esetében)… Ez tény, és mindenképpen érdemes figyelembe venni, ha új autót keres. "
le,ha nem így tenne kormos lenne a kidörrentő mint a régebbi dízeleken ennek nyoma sincs(kezeit széttáró)
Egy valami biztos olcsóbb kint: a magyarok munkája... az összes csicska melót azok végzik. A fürdőben a személyzet, a konyhákon a droidok, a szállóban a takarító...
Nem mindenkinek jó az a billegő, zajos, lomha, kényelmetlen szar. Persze te csak a 40 km-re lévő munkásszállóra mész, de én pl. ma jöttem meg egy majd' 900 km-es karikáról... Yaris Crossal is xar volt, hát még egy furgonnal 😟
Pedig aszongyak minden olcsobb a fenyes nyugaton.
Hát innen szerintem senkit 😁 - azt hiszem, még engem se, mert hanyagolni fogjuk ezt az osztrákozást... most jöttem meg, kibaxottul ott is felment az ára mindennek... fürdő belépő szaunával 37 juró (télen még 25 volt ugyanez) felvonó a RAX-ra 35/fő (2 éve tizenpár) egy kóla átlag helyen 4,5-5 juró - szóval baszódjanak meg 😅 megyek szlovákba, ott ócsóság van. Nyáron meg olasz-spanyol, és persze horvát.
Jó is az.
Ennél az volt a baj, hogy az a tengely képes volt - mert csak az egyik vége volt megtámasztva - egy kicsit úgy elhajlani nagyobb sebességnél, hogy az egyik fogaskerék a kihajtásnál egy leheletnyit beleért a öntvényfedélbe, és az egy jellegzetes sípoló hangot adott.
Én először a bonyolultabb megoldást választottam, valami szikraforgácsolóssal csináltattam egy olyan bütyköt a kuplungtengely végére mint a gyári és szereztem egy következő verziós oldaldeknit, de sajnos letörött... Aztán ahol beleért, ott Dremellel lecsiszoltam pár tizedet és kész.
Azután átépítettem 70-es hengerszettel, akkor az rohadtul ment és eladtam.
Már akkor és a mostanin is megcsináltam azt, hogy a főtengelycsapágy külső gyűrűjéből leszedettem egy-két mm-t, hogy ott ne feküdjön fel a sonkára, kapjon belülről is olajat.
Pontosan az,bar a dekli konkretan egy purejet deklije,a kuplung is.
A blokk!
Ezen - szerintem - az a blokk van, amin egy zsákfuratban ott a kis csapágy.
Az,amit talaltam.
Az I re a pont a powerforce kina legjava hengerszett,aminek olyan kacat a hf tomitese,vagy az egesz hf hogy folyik a csavatok alol a viz. 🤣
Olcso volt,elso korben keresek egy adag hoallo O gyurut,hatha kihuzom a meregfogat,de a gyertyamenet se szazas mer az alol is gyun valami. 🤣
Akkor visszaszivom, siman frankenrobogo :)
A blokk tuti,a vaz egy levegos typhoon,amire rahekkeltem a hutotartot,az idomok java meg mc1.
MC2 ez csak a muszeregyseg MC3. Ebbol adodnak a leirt tunetek.
Koszi,a fene ert hozza,mar eddig is sokat segitettel.Az MC2 n nincs fordulatszam mero.Szoval haladok.Az uzemanyag szint jelzot nem vagom miert nem mukodik,a hofokmero egy random darab amit itthon talaltam es belement a hf-be.
Hö, ezt nevezték már talán az MC3 blokknak, ahol a a kuplungtengely a dekniben is megvolt támasztva egy csapággyal, Nekem az egyel régebbi volt, ahol ez még nem történt meg.
Lehet a szenzorok nem csereszabatosak, vagy a fordszammero eleve problemas. Passz, csak kapcsrajzot neztem, egyeb parameterekkel nem vagyok kepben.
Tok jo relaxacios gyakorlat,engem kikapcsol.A villanyt annyira nem szeretem.Amugy mar mentem vele az utcaban. 😆
Egesz jol lep.