Eleinte nem sokat legfeljebb bosszankodnak, hogy nem mehet be a szokott plázáig, de később már fájni fog azoknak akik városokba is járnak nem csak a falvakban.
Tgk-nál már az euro5 is büntetős útdíjba esik, ki akarják szorítani a dieseleket pedig vicces annak fényében amit a klímaváltozásról olvasni lehet, de hát ha valamit tolni kell mert fizetnek érte akkor tolni kell.
én 72-ben egy napsütéses februári napon egy komplett szoba bútort hoztam el nyíregyházáról az etz251-el
szőnyegestől csillárostól
az olajkályha az első sárvédőre volt felpókozva mert nem akartam hogy a szőnyeg büdös legyen
mindezt úgy higy 73-ban születtem a 251-es meg valahogy a 80-as évek vége felé jelent meg
de megcsináltam mert sosem voltam papírkutya
na ezt űbereljétek vszzeg 😂
Én szintén etz 250, vettem egy ifa légtartályt, azt is a nagyobbik méretűt. Azt hoztam haza hátra felkötve a doboztartóra. Nem volt vicces, hatvantól nem mertem gyorsabban menni
A yandex meg futar droidokkal viszi ki a kajat moszkvaban,igaz azzal szorakoznak hogy felrugjak oket.
De ha kapna egy 2A42-t nem tortenne meg. https://youtube.com/shorts/seO...
Volt egyszer egy 250es etz-m,voltam vagy 16éves,volt benne magasítás,hátul doboztartó,egyszer behalt az akksija,kocsi akksi volt kéznél.Felraktuk hátra a doboztartóra,hát.......nem volt stabil a motor,nagyon nem.
Ja és tegyük hozzá, hogy arra a részre a Teslámmal sem tudnék most hirtelen bemenni, mert regisztrálni kell meg valami matricát kiváltani amivel igazolod a behajtási jogosultságod.
Az mondjuk kérdés hogy mennyire jó ha külön kezeli ezt minden város. Sokkal értelmesebb lenne, EU szinten egységesen kezelni ezeket a zónákat, de hát a németek is legalább akkora bürokraták és szarkavaróak mint a mi hatóságaink.
Ezzel mekkorát lehet esni.....
Haver csak a topcasre tett még egy zsákot plusz utas két oldaldobozzal, de nagyon óvatosan kellett huznia gázt hogy ne emelje az elejét
München belvárosában, ahonnan ki vannak tiltva, szerintem viszonylag ritkán jár gőzmozdony. Az meg azért nem olyan meglepő hogy szeretnek lélegezni a belvárosban is. Meg ugye simán leteszed egy P+R parkolóba és mész tömegközlekedéssel.
A bécsi szerviz tényleg szar, cigány banda, fél évente ki is basszák a teljes gárdát, de állítólag arrafelé mindegyik ilyen, nem csak a Tesla, a magyarral nincs gond, jó srácok azok, és időpontot is elég gyorsan lehet kapni. Akkor volt csak nagyobb várakozás, amikor a támogatások miatt egyszerre nagyon sok kocsit kellett átadni.
Olyan sok garanciális probléma meg nincs. Majd még akarnak a keleti országrészbe is egyet, hogy Románia nyugati részének is legyen közelebb egy szerviz, de ugye ők pontosan látják hogy hol van szükség rá, illetve a Tesla nem abból él hogy kötelezőszervizzel lehúzza az ügyfeleket. Konkrétan nincs kötelező szerviz. Ajánlott karbantartás van, és azt is, akár magad is elvégezheted, nem ragaszkodik a hivatalos helyekhez. Egész autót úgy találták ki hogy lehetőleg ne kelljen szervizbe hordani, ellentétben a régebbi gyártókkal.
És lehet mondani hogy azért milyen ciki ez a Teslának hogy csak egy szervize van, és nyilván van amikor ez kellemetlen, de ugye ezért is tud viszonylagosan a legolcsóbb lenni mint a konkurencia, mert nem locsolja a pénzt felesleges dolgokra, miközben konkrétan a Nissan esetén is csak egyetlen olyan szervizük van ahol hozzá tudnak szagolni az elektromos részekhez, de szerintem a többi márkánál sincs ez másként.
szőnyegestől csillárostól
az olajkályha az első sárvédőre volt felpókozva mert nem akartam hogy a szőnyeg büdös legyen
mindezt úgy higy 73-ban születtem a 251-es meg valahogy a 80-as évek vége felé jelent meg
de megcsináltam mert sosem voltam papírkutya
na ezt űbereljétek vszzeg 😂
De ha kapna egy 2A42-t nem tortenne meg.
https://youtube.com/shorts/seO...
Az mondjuk kérdés hogy mennyire jó ha külön kezeli ezt minden város. Sokkal értelmesebb lenne, EU szinten egységesen kezelni ezeket a zónákat, de hát a németek is legalább akkora bürokraták és szarkavaróak mint a mi hatóságaink.
Haver csak a topcasre tett még egy zsákot plusz utas két oldaldobozzal, de nagyon óvatosan kellett huznia gázt hogy ne emelje az elejét
Olyan sok garanciális probléma meg nincs. Majd még akarnak a keleti országrészbe is egyet, hogy Románia nyugati részének is legyen közelebb egy szerviz, de ugye ők pontosan látják hogy hol van szükség rá, illetve a Tesla nem abból él hogy kötelezőszervizzel lehúzza az ügyfeleket. Konkrétan nincs kötelező szerviz. Ajánlott karbantartás van, és azt is, akár magad is elvégezheted, nem ragaszkodik a hivatalos helyekhez. Egész autót úgy találták ki hogy lehetőleg ne kelljen szervizbe hordani, ellentétben a régebbi gyártókkal.
És lehet mondani hogy azért milyen ciki ez a Teslának hogy csak egy szervize van, és nyilván van amikor ez kellemetlen, de ugye ezért is tud viszonylagosan a legolcsóbb lenni mint a konkurencia, mert nem locsolja a pénzt felesleges dolgokra, miközben konkrétan a Nissan esetén is csak egyetlen olyan szervizük van ahol hozzá tudnak szagolni az elektromos részekhez, de szerintem a többi márkánál sincs ez másként.