Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Biztosíték.... 🤣Hogyne.
Valahol el kell kezdeni.A tiéd is most indul el a lejtőn.Most jön az hogy mindig lesz valami anomália,míg meg nem unod és rájössz hogy jó lesz egy benzines yaris vagy mi volt elötte.
de legalább indul és megy(fetrengős) Igaz,hogy műszerfal nem működik de ha akarnánk használhatnánk 😅
Mit össze fogják tologatni a sapkát a fejükön a szervizben, hogy hogy is kellene hozzákezdeni(fetrengős)
Gondolom egy biztit kéne kicserélni kb. ilyesmi baja lehet. Persze, hogy álló helyzetben az mitől adta meg magát az elgondolkodtató(szemeit körbeforgató)
Mar mert lenne,kiszedtem a belsejet.
fogalmuk sem lesz,hogy mi van 😅 Hát nem láttak ezek még elektromos autót csak amikor megérkezik hozzájuk meg értékesítik. Nem hiszem, hogy szervizeltek már ilyet 😂
ehhh.......kizárt 😅
nem romlott el csak nem megy......nincs ami elromoljon benne, hisz nincs motorja 🤣
Igen,bar en sose kertem hogy ilyen legyen.
nem soká birta... pedig nagyon odavoltál vele...hiába no, olcsó húsnak hig a leve...pedig nem is ford hogy ennyire szar legyen
Nekem N-com van, hangos, akár 160-nál is jó, egész napot bőven kibirja reggel 8-tól este 7-ig állandó zene hallgatás mellett, jó hang, tiszta de cserébe drága és mivel már vagy hat éves nem sok mindennel csatlakozik intercom módba, még az ujabb ncommal se csak második telefonként. De pont mert semmi baja és az utódja is méreg drága (bár az már Sena alapokon gyártódott és vélhetően elegendő az intercom kapcsolata is) nem dobom le, a gyerekkel meg a nejjel tudok kommunikálni, a többi motorossal meg nem fontos 😃
Őszintén kívánom, ne legyen soha több pénzed annál, amit zsebbe eltesz...
és????? 900 gr alatti? 😂 😜
Pont ezert vettem a modult,hogy ne kelljen kulon gps erre.
Amugy az a legviccesebb amikor az xrider balra akar menni a connectivity meg jobbra.
Google maps alapu.
Annak neha vannnak fura utvonalvalasztasai.
Na a gps-en kb pont ugyanez van, híváslista, kijelzi ki hív. Jobb lenne ha ezt már a motor tudná de jó ez így is.
Én füldugóval motorozom és 130ig simán hallok mindent.
Huh,mennyit is írtam annó az első hibára,talán két év......valami ilyesmi.Persze te akkor azt írtad hogy nincs ami elromoljon.Ebben az a legnagyobb gond,ha a szervizben is csak vakarják a fejüket 3 hétig.
Itt kb ugyanaz a helyzet,csak nem a gps hanem a motorral kapcsolodik a telefon es a headset,csak ugy halkan vernyog a csaj,es angolul.Ezert toroltem,es csak a telefonhoz kapcsolva mukodik jelenleg.
Ha nem ilyen scifi aru a cucc de hangosabb,jobban hallom akkor beruhazok ha nem ugy is io.
Viszont a motor muszerfalan latom ha hivnak,es a motor joystik iranyitojaval fel tudom venni,es hivast tudok kezdemenyezni a hivaslista alapjan,ami meg is jelenik a muszerfalon.
Az igazi az lenne ha lenne magyar nyelvu rutin a triumph app-ban.
Mégis tönkretetted 😂😂
villanyautó sose hibásodik meg(kezeit széttáró)
Nekem interphone avant és tour van. Nagyobbak, kilógnak kicsit.
Mi szinte csak ketten használjuk barátnőmmel, 130ig jó szokott lenni.
Anyuéknak is tour van, néha velük is. Kb 500méterig jó 130-ig, tereptől függően kisebb vagy nagyobb a hatótáv.

Nekem úgy van beállítva hogy a telefonom a gps-hez kapcsolódik, a gps meg a bukómhoz, így stabil. Zenét én szinte soha sem hallgatok de valahogy lehet mert egyszer sikerült, ha a garmint raknám fel akkor azon van spoti, annak csak net kell, a tomtomomnak nincs spoti.
Egyszer elkezdtük hogy zenét oszt egyik a másiknak de 2x nem sikerül ugyanúgy megcsinálni.
Működik, teszi a dolgát de nem mondom azt hogy hú de jó és ilyet kell venni.

A többiek senat használnak de az antennásat, talán s20. Azok azert jóval komolyabbak. Mikrofont tud némítani egy gombbal, csak ketten tudnak beszélni vagy mindenkivel. Az kicsit faszább de valami 200/bukó… annyiert nekem nem kéne.
Van amikor 5-15motorral vagyunk egy csapatban, a fele beszélget egymással. Na nekem erre nincs szükségem 😂
na megadta magát a csoda dácsia szpring elektrik(fejét fogó)
3 napos kiruccanásról hazaérve ma reggel indult volna a garázsban 3 napja pihenő dácsiával az asszony a dolgára(kezeit széttáró)
Aztán a műszerfalon semmi nem jelenik meg. (kezeit széttáró) Minden működik az autón lehet vele menni de a műszerfal az kuka. Meg szerintem tölteni sem lehet. Beledugtam a töltőt a kábellopásgátló az lezár de nem hallom azt a kattanást amikor elkezd tölteni az autó(kezeit széttáró) Ellenőrizni ugyan nem tudom, mert nincs műszerfal 😅 szerviz felhív. Mondtuk, hogy saját lábán el tudnánk vinni kecsóra az autót. Szerviz azt mondja oké 2-3 hét(óranézegetős) 😂 Mondtam az asszonynak hívja vissza őket, mert napi használatban van az autó biztosítsanak csere autót. Azt mondták ők ilyet nem tudnak, de ha felhívunk valami asszisztanszt és trélerrel elszállítattjuk hozzájuk az autót akkor szerződés értelmében 3 napra kap az asszony csereautót 🤣 Hát elszállítattuk(kezeit széttáró) Azt mondta az asszony a szervizből holnap fogják hívni és megpróbálják 3 napon belül a hibát elhárítani(fetrengős) Én valami biztosíték félére tippelnék, bár a késes biztosítékokat amit ki tudtam lámpázni azok rendben voltak. Azok a kocka alakú soklábas biztik vagy relék meg a fene tudja. Szerintem ott adhatta meg magát valami. Bár a szrvizben azt mondták még nem találkoztak meghibásodott szpringel így nincs ötletük(kezeit széttáró)
Hát ép itt az ideje gyakorolgatniuk(óranézegetős) 😅
Elvileg, de úgy fest nem mindig mükszik.
Szerintem ha netán így is van,akkor biztos van védelmi funkció ami nem engedi hogy teljesen lemerüljön.
Egy villanyautó akkupakja tönkre tud menni ha teljesen lemerítik? Én úgy emlékszem, hogy nem, de mást mondanak felénk. 🤔
Azzal nincs baj. 😉
Nekem is elég jó.
Mer nincs. 😆