Szerintem az vesz benzines BMW-t aki szerint a dízel lomha.
Biztos észszerű választás, de ha vezetési élményt akarnék, akkor valami ilyesmit vennék: https://www.bmw.hu/hu/all-mode...
Oké, tankolni és szervizelni nem szeretném, de ez már kezd felzárkózni tudásban egy Teslához, és vezetési élményben biztos hogy többet nyújt bárminél.
Ha meg észszerűen kéne választani (és a villanyt kizárjuk) akkor tennék a vezetési élményre és valamilyen olcsón fenntartható TDI Skodát vagy hibrid Toyotát vennék, valami takarékos motorral, és messzi elkerülném a BMW-ket.
Hát a fejlődés az fejlődés, nyilván egyre kevesebbet fognak enni amíg fejlesztik őket, a mai diesel kamionok is vagy 20-25%-al kevesebbet esznek mint 25 évvel ezelőtt.
Ez igaz viszont literben még mindig jóval kevesebb kell belőle. A citroen 110-ig 5l körül eszik és 130-nál 6-ot, a sokkal kisebb clio majd 1l-el többet főleg 130-nál.
És ez jogos is csak ugye vannak kézzelfogható tulajdonságai ami miatt aki sokat megy dieselt vett főleg régebben bár a mai benzinesek is kezdenek hajazni rá, de még csak kezdenek. Nekünk ugye van az öreg nagy termetű citroen diesel és egy relatív új kis clio, a clio kb. 90km/h-ig van a fogyasztásssal pariban a citroennel, de afölött sokkal többet eszik és ez nekem mivel havi 2500-3000km-t megyek eléggé számít.
Aki ért hozzá, meg fogja venni. Készítsél a sérülés mértékéről fényképeket, esetleg meg tudod mutatni a leendő vevőnek, hogy nem volt szarrá törve!
Egyébként sokkal könnyebb normális autót eladni, mint vásárolni. Nekünk a Polo-ra meg van a fix vevő, aki barátom, de azzal a feltétellel tudom neki eladni ,ha már megvettem helyette a másik autót. Ő szívesen vár, mert ismeri az autó előéletét és, hogy mi milyen gazdái vagyunk. Viszont én már hónapok óta vadászok egy korrekt A5-öt.
Haver 3 éve ütötte meg őzzel a 2004-es Bangle 5-öst, abba xenon van, akkor került 250-be valami utángyártott... a gyárit nem "akarta" megvenni bele 😁
Neki jobban összetört az eleje.
Én melletted szóltam, majd amikor hirdeted és carvertikalos jelentést mutogatja az emberx hogy ezen volt egy 1millás javítás és biztos szarrá volt törve akkor fog ez problémát jelenteni. Pedig látjuk hogy nem kell nagyon összetörni és kurva nagy lesz a számla a végén.
Saját tapasztalatom, egy darab jobb hátsó sárvédőt festett a német, biztosíto intézte. Nekem itt pattogtak hogy ez össze volt törve mert van egy 800eurós javítás(1millás kocsi) es hogy ez szar… mondom oké legyen így, mutassa meg hol a javítás, ja azt nem látja csak itt a jelentés.
Festékmérővel végigmerve ki lehetett rajzolni hogy a lámpa és az ív között volt egy tenyernyi horpadás, elködölve a nem tudom mi a neve, ív felett a törésben. Nálunk ez max 100ezer ft ott 800euró.
De jelenleg a BYD seal,ha lenne annyi kidobnivalo penzem.