Motorozáshoz nem ? Én bárkitöl csak tanulni tudok , főleg a jelen fórumtagoktól ! Okosabb , ügyesebb-től tanulni nem szégyen esetleg kellemetlen ! legfeljebb ! 🤭
Kb 2-3 hete beszélgettem az emberrel, hogy mivel foglakozik. Akkor hozód ott fel, hogy ha külföldről behozott cuccokat javítani kell, előfordul, hogy csak elem probléma van. Akkor kövér a haszon is. Megragadt bennem egy-két infó. Köztük ez is. 😉
Azt hogy a geológusok hogy csinálják nem tudom, csak sejtem.
Radar technikában van olyan hogy hologram radar. Ez úgy működik hogy van sok rádióvevő elszórva. néhány rádió adó. Ez utóbbi kiad egy impulzust és a visszavert jelek a különböző idő alatt érnek el a vevőkbe A jelből egy kurva bonyolult szoftverrel (a BME-s srác valami mesterséges intelligenciás dolgot emlegetett) komplett 3D képet tudnak alkotni a légtérről.
Na szerintem ugyan ezt csinálják, csak erős lökéshullámokkal és szeizmográfokkal.
Hát azt kijelenteni hogy Tesla tévúton volt elég nagy tudatlanságra vall... különben a rádiót is ő találta föl wikin ott a cikk Szerintem még ma is kevesen értik annyira a nagyfrekvenciás terjedést és rezonanciát, mint Tesla 100 éve.
Van egy beállított térdszög, derékszög stb.. ami neked kényelmes pl. tévézeshez, ezt memorizálod, hogy ne kelljen mindig beállogatni a kedvenc pózodat. A 9V elem tartja életben ezeket a beállított adatokat, igy áramszünet után nem kell megint állítgatni. Ha nincs áram nem működik semmi, de a memo tárol. Ennél nem tudom jobban elmagyarazni.
Radar technikában van olyan hogy hologram radar. Ez úgy működik hogy van sok rádióvevő elszórva. néhány rádió adó. Ez utóbbi kiad egy impulzust és a visszavert jelek a különböző idő alatt érnek el a vevőkbe A jelből egy kurva bonyolult szoftverrel (a BME-s srác valami mesterséges intelligenciás dolgot emlegetett) komplett 3D képet tudnak alkotni a légtérről.
Na szerintem ugyan ezt csinálják, csak erős lökéshullámokkal és szeizmográfokkal.