Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És tegyük hozzá hogy meghalt a vétlen autós akibe a részeg faszkalap belement frontálisan!
Nem kimondottan. de ritkábban fordul elő mint a hátracsapódás.
Nekem törött a nyakcsigolyám is , nemtudom az meggátolta-e völna ?! 🤕
Definiáld mi az a faszméregetés. Mert csak hangoztatod hogy faszméregetés de mi az ?!
Ha én kikerülök egy nálam lassabbat akkor az faszméregetés? Ha engem utolér egy gyorsabb és én elengedem akkor ez faszméregetés volt a részéről ?
Igen, bennem van alázat. Én elengedem a gyorsabbat, mindegy hogy autóval vagy motorral vagyok. Én tudok tanulni olyantól is akire azt gondolom hogy nem olyan jó mint én. Nagyon nagyon fel kell basszanak ahhoz hogy leszóljak valakit. Azt mondom mindig hogy nincsen olyan hülye akitől ne lehetne tanulni. Na te pont az ellenkezője vagy, a vezetéstechnikai képzés hülyeség, te olyan ügyesen glettelsz hogy nem kell csiszolni(aztán a nevét sem tudod a falcaiszoló zsiráfnak, nem is te gletteltél hanem fizetett érte a gyereked) vannak ám itt ellentmondások.
Ahogy a vezetés technikai tréning is egy baromaág cak , semmire való , és senkinek nincs is rá szüksége ! 😉
Az jó a kitekeredett nyakra is?
A helite légzsákos mellényét tudom alternativaként javallani
Én már elgondolkodtam olyan nyakcsigolya védő beszerzésén.
Nem szép, de ha csak egyszer is megment a tolószéktől...
Hát sztem hiába süt ki a napocska, a tapadás így október közepén már nem olyan, mint augusztusban - lehet, pár driver ezt nem vette számításba - bár ezt félve írom le, mert itt annyi expert van 😄 hogy jövök én ahhoz, hogy ilyet írjak ide😃
egy ismerősöm bringával ment és meglökték, de úgy hogy a zsiguli lámpa ki sem tört, a zsigulin alig látszódott pár karc, a bicikli hátsó kerekében lett egy nyolcas
az ember beleesett a kb 2 méter mély árokba és meghalt helyben
én ettől sokkal nagyobbakat estem motorral, és pár kisebb törés/zúzódással megúsztam 0 védőfelszereléssel, de neki sajna nem adta ki az az esés
Semmi nem kizárt és az ellenkezője sem. Tegnap a Mecsekben -legalábbis amikor én arra mentem - a felezőn mentek a kocsik között a Power Rangerek, de kétlem, hogy munkába siettek :D
Ettől függetlenül egy ráfutásos baleset volt asszem a megyének ezen a részén. Valami furgonos (piásan) rosszkor akart előzni, csattant a szembejövővel. Egy szorosan követő módban dolgozó CBR-es mókus meg belement az előtte haladó SUV valagába, aki a baleset láttán beleállt a fékbe. Ezt leszámítva nem csinált semmi rosszat a szerencsétlen, gondolom ő is előzni akart és várta a sorát.
Gödrénél meg egy feldobozolt F-es BMW-t rángattak ki az árokból négyen, fiatal gyerek besokallt a kanyarban, de senkinek nem lett baja, a sásdi kúton egyengették meg pucolták utána.
Nincs egyértelmű tanulság sajnos.
46 LE-vel lazán mehet 160-at.
Benned? Alázat? Na várj, ezt felírom valahova.. 🤣
Azt is írtam, nem a faxméregetéssel van baj, hanem mikor az ember már önmaga előtt is letagadja.
Kellemetlen amikor valaki megveszi a jó gépet és szembe jön a valóság, hogy tudás nélkül a legjobb géppel sem lehet elég jól menni. De semmi gond. Egyenesben biztos jól ment az 1000-es CBR 😆

Mondjuk kanyarban én is a kanyarra figyelek, nem nézegetem a tükröt. Egyenesekbe igen, aztán ha van aki utolért azt ott elengedem, de kanyarban nem előzök közúton, mert az elég udvariatlan és veszélyes dolog, pont az ilyen ijedezések miatt. A Dodor mozgás miatt vélhetően amúgy is egy kezdő volt, azokat pláne nem ijesztgetem. Persze ha valaki nagyon nem figyel oda, és az egyenesekbe húzza, akkor velem is előfordult hogy körbemotoroztam.
Sajnos tényleg elég egy rossz esés, a sisak sulya és.kialalkítása miatt egy nyakcsigolyatörés könnyen összejön ha a környezet nem ideális. Elég egy árokba szarul esni vagy egy szalagkorlátot szerencsétlen szögből lefejelni
Az alázat fontos szempont, anélkül pofára esés könnyen lehet......hacsak csopper vonulást tervez az ember....
én kb 25-ös tempóval estem lett egy felkar repedésem meg 3 borda törött/repedt
plusz majdnem megdöglöttem mert beszorult a levegő é se be se ki nem tudtam lélegezni jó pár másodpercig utána ki tudtam fújni egybolhafongnyit és ugyanannyit be és ez mindig több lett egy kicsivel
de már peregtek le az ovodás éveim előttem.......
szóval kurvára nem kell gyorsan menni ahhoz hogy összejöjjön egy szerencsétlen esés
Látod, ebből látszik hogy mennyire gyökér egoista faszkalap vagy.
Szerinted ez már faszméregetés.
Ha a csoda kocsiddal megelőzöl valakit az már faszméregetés ?!
Elhiszem hogy szar az egodnak amikor téged is kikerülnek, de hidd el, nem faszméregetés csak balfasz vagy és feltartod őket.

Nekem nincs szükségem rá hogy megmutassan, bennem van alázat szemben veled.
19éves tehát max A2-es jogsival, 35kW.
Feltételezés… lehet csak rosszul esett.
Értem, ott ült a csajod mögötted, és utolértél egy rutintalanabb motorost - nyilván azonnal meg kellett mutatnod, kinek a faxa nagyobb 🤣
Ezzel semmi baj, a legtöbb férfi ilyen, csak legalább ne tagadjuk már le...
A leírás szerint egyjárműves balaset... nyilván semmit nem tudok róla - de mivel 19 volt, sokkal valószínűbb, hogy a határait próbálgatta, mint hogy szívrohamot kapott. Az is biztos, hogy nem 40-el ment, mivel meghalt az esésben...
De hát jópáran épp a.kanyarokat szeretjük a motorozásban nem.az évente egyszeri helyváltoztatások halmazát vagy a vonulgatásokat.
Ezekszerint aki kijár kanyagászni az faszt méreget......remek......
Akkor jól gondolom hogy nem.egy egzaktul meghatátozható fogalom és az egyiknek már az mert meghaladja a képességeit, a másiknak meg nem mert épp csak dinamikusan közlekedik.....
Tükröt alap folyamatosan nézegetni, pláne ahol sokan csapatni járnak és odavissza nyomják egésznap. Azokkal szemben ugysincs esélye legtöbbinknek mert az aaszfaltból kicsit jobban kiálló kavicsok helyeit is pontosan tudják. Feltartani meg parasztság őket.
Es a pont. SZERINTED ez történt de fogalmad sincs hogy valójában mi törtent csak feltételezel.
Nem tudom mennyire valós a kép mert nem látom hogy csak illusztráció lenne. De ha ez valós akkor az kurvára nem bajnánál van.