Mert a jobb festők két rétegben glettelnek és a gletteléstől még nem lesz tükör sima. Kinek mik az igényei, van akinek a simitott fal két sor festékkel is jó
Ezt akkor valaki nekem magyarázza el. Én sem értem ha már egyszer telibe volt glettelve és szép sík a fal akkor miért kell újra glettelni és csiszolni.
Minek szedném le az előző festéket?
Fehér diszperzitet jól fogja a következő réteg is 😄
Ha meg ilyen flancos színezett latex festéket akar asszony azt neki kell megoldania, én csak fehéret vagyok hajlandó. 😁
Láttam már ilyet egy amcsi filmben, hogy telibe glettelik jó vastagon, parasztba, aztán átcsiszolják.
De egyetértek veled. Sík felületet csiszolni egy 30centis csiszolóval szerintem nehezebb, mint egyből szépen glettelni egy hosszú egyenes glettvassal.Csak nem akartam erőltetni mert elég egy sokkoló téma egyszerre 😆
Persze van logika a parasztba glettelésben is. A glett anyag zsugorodik. Ha sokat kell felkenni akkor több réteg is kell, mindig kivárni a száradást.
Ha ipar szerűen csinálnám, lehet én is csiszolóval tolnám, de otthonra szerintem macera. Van idő a száradásra, különben soha nem tudnám meginni a sörömet 😁
Gyanús, érdekes volt meg nem is, kívül-belül ugyanolyan volt mint a diesel kivéve, hogy a tankok helyén akksik vannak, de belül még ennyi sem, tök ugyanaz volt még a műszerfal és kapcsolók is gondolom, hogy ez egyszerű sofőrt ne zavarják össze, a műszerfal kinézetét elképzelhető, hogy lehet változtatni, de a menübe nem mentem bele csak annyi volt, hogy olajhő és nyomás helyett töltöttség, megtehető hatótáv és átlagfogyasztást írt bár ezt a másik is írja. Ugyanúgy kulccsal kell "gyújtást" ráadni ami kissé atavisztikus hisz már egy csomó kamion kulcsnélküli most is, de hát az előbb leírtak lehet az oka ahogy annak is, hogy én azért kicsit futurisztikusabb műszerfalat vártam. Viszont elinduláskor és utána már más lett, sokkal finomabban indult hisz nincs kuplung így ez nagy eséllyel marad egész élettartamban és persze ahogy megy, 810le és nem tudom mennyi nm, biztos erősen korlátozva van, de érezhető, hogy jobban megy na meg a zajok és rezgések teljes hiánya, kurva jó volt. 😉 Azt hittem már van benne sok fuvar, de csak 700km-t ment eddig főleg bemutatókra és átadásokra és az első vagy második fuvarján volt az affér a sofőr nem egészen volt toppon. 😒
A glettelés előtt nagy segítség, mert szépen leszedi az előző festékréteget. Ezután gletteltük a felületet az esetleges mélyebb hibákkal együtt. A glettelt falat már egy finomabb koronggal toltuk végig. A fiam olyat vett amihez ipari porszívó is tartozik, az is nagy előny, hogy nem szívod a port amikor csiszolsz.
Fehér diszperzitet jól fogja a következő réteg is 😄
Ha meg ilyen flancos színezett latex festéket akar asszony azt neki kell megoldania, én csak fehéret vagyok hajlandó. 😁
De egyetértek veled. Sík felületet csiszolni egy 30centis csiszolóval szerintem nehezebb, mint egyből szépen glettelni egy hosszú egyenes glettvassal.Csak nem akartam erőltetni mert elég egy sokkoló téma egyszerre 😆
Persze van logika a parasztba glettelésben is. A glett anyag zsugorodik. Ha sokat kell felkenni akkor több réteg is kell, mindig kivárni a száradást.
Ha ipar szerűen csinálnám, lehet én is csiszolóval tolnám, de otthonra szerintem macera. Van idő a száradásra, különben soha nem tudnám meginni a sörömet 😁
http://youtu.be/M909B9a2zl4?si=WVH5zVBRwDucEZNV