Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Figyeld mit vettem. 😂😂
Valaki röviden összefoglalná hol tartotok? 🤣
kb nekünk is ez van a ténérével
50+ egy olajcsere otthon kb 25
megy évente 6-8 ezret szóval amire elromlana bármi is már úgy sem garis
20 ezer alatt meg kijön minden gyári hiba mert az ezres meg a tízezres szervíz megvolt utána már nincs drága szerviz
pl 5000 ft felszámolnak szerelési anyagokra az olaj+szűrőkön kívül mindezt úgy hogy full tisztára lemosva vittük és olajfolyásosan adták vissza amit max letöröltek de nem mostak le mert a por beleragadt
csóró igénytelen vagy(kezeit széttáró) Az autózás a bmw-től kezdődik(meghajlós)
valamikor a pesti úton láttam jó régen dukati márkaképviseletet ott már nincsenek az tuti lehet elköltöztek(kezeit széttáró)
mi a 600?
Saina az ADBLUE se jobb mint a DPF , tegnap a 44m-es pumpát kellett lecserélni másik pumpára ADBLUE hiba miatt tele hibakóddal ! Nem akarta az igazságot , de nem elfogyott , hanem valamilyen érzékelő szenzor b@szott be rajta ! 🤨
Elnézést........
De abból is egy 2-5évest,a többi mind lefosott szar......
Eddig oda, nincs sok opció. Jövőre kipróbálom.ceglédet. közelebb van és olcsóbb
Vagy villanydácsiát 😂
Fullgashoz viszed a ducatit? Ők a nagy iponosok.
😅 vegyé hármas béemvét
Épp a probléma elkerülése végett tankolj mindig tele. Segit elvileg a problémán.
Az árán én.is felakadtam, most a legolcsóbb helyen is hatszáz felett van
Ez csak urban legend hidd el. Nem vagy köteles olajat és egyéb kopó dolgot a márkaszervizzel csináltatnod. Egy dolgod van ha az idő vagy a km elérkezik jelenj meg és fizesd a szervizt.
Ez mindenre igaz. A ducatinál a szervizvezető kimondottan javallotta hogy ne csak a kötelező 15 ezrenként cseréltessem.az olajat, hanem felezzem.meg a kilométert de azt otthon is megcsinálhatom, a motor meghálálja.
A fordnál is ugyanez és ők.is.tudják hogy a sűrűbb olajcsere csak jót tesz és kevesebb problémát okoz.
Egy a lényeg, kopó dolgokat nem kell a márkaszervizbe vinni, az más kérdés hogy szeretnék csinálni igy mindent meg is tesznek hogy oda vigye a dolgozó. Némelyik szervizvezetővel elég régi a kapcsolat, kielemeztük már ezt párszor meg nincs is benne semmi rossz. A ducatiba a manualban előirt shell olajat 24ezerért vettem most. A ducati iponet tesz bele elmondásuk szerint. Az olajszűrő náluk majd egy tizes, ugyanaz weben négyezer párszáz. Náluk hatvanból nem jön ki a csere. Nekem fele se anyagáron. Viszont nekik.meg fenn kell tartani egy hatalmas bázist. Nincs ezzel semmi. És nem is kell mindenkinek magának bajlódni vele mert nincs szerszám, akna, kedv, tehetség bármi egyéb.
Szerintem kb 2010óta szinte minden kocsiban ilyen, a touran nekem is ilyen, pedig az 2006-os. Most meg kéne keressek egy focust vagy mondeot, smaxot de azt is csak dpf előttit és 2.0dízelt… tudom tudom majd megmondják itt a prémium autótulajok hogy ilyen öreg szar autóm van biztos csóró vagyok na meg igénytelen 🤷🏼‍♂️
mindig tele tankolom. Igaz 2 éve 130 forint volt egy liter ma már a soxorosa(kezeit széttáró)
Ettől függetlenül a márkaszervizben még a legelején elmondták, hogy problémák szoktak lenni az adblú tartállyal vagy mi konkrétan nem értettem(kezeit széttáró)
Azt mondtad mostanában ráérsz még pizzázgatnál is(kezeit széttáró) Tulajdonképen leírtam téged miért fognak csöcsre venni az otthoni olajcserék miatt ha véletlen garanciális motorbaja lesz a fordnak(kezeit széttáró) + leírtam 2 saját magam végrehajtott olajcsere élményemet szigorúan garanciális időn túl lévő erőforrásoknál(óranézegetős) 😅
Akkor javaslom ne várd meg mig kifogy mert azon fogsz hisszan elmélkedni hogy mi.mindent ir ki és nem megy az istennek se az autó.
Meg tele tankold mindig azbadbluet
gratulálunk(meghajlós) gondolom annyira bejött, hogy az összes lomodat meneszted a háztartásodból és minden autó villanyos lesz(meghajlós) Még a robogó is(kezeit széttáró)
😅
Ezt biztos hogy nem olvasom végig, legfeljebb este ha nincs más dolgom.
Nem az akkut te.....mondjuk tényleg félreérthető volt.......az autót hogy milyen akkut tettél bele. Kapacitás (Ah) inditó áram meg faszomtuggya. Intreligens töltőrendszer van a legtöbb uj kiadásu autóba, az enyém is ilyen sajna.....nem akkor.tölt amikor jár a motor és állandóan hanem ahogy az akku kivánja
nem mert az a furi, hogy akkor olyan valami jelenik meg a műszerfalon ami nem szokványos(kezeit széttáró)
Ha valami hetek óta világít azt egy idő után megszokja az ember és nem törődik vele. Most 2 hete épen az adblú kijelzés jelenik meg de már egyre agresszívabban valami 100 km-ert ír de nekem csak jövőhéten van dolgom kecsó fele ott tudok bele kútról tankolni(kezeit széttáró)
akkómeg jóvan(meghajlós)