Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy hogy max dob egy hibalámpát de menni fog és töltés is lesz.
Fokozódik, fokozódik! 😎
ezt én is hallottam ez most jó vagy rossz?
Baszki,a második rész izgalmasabbra sikerült mint az első. 😂
Na én vezettem. 😁
műszerfal menüjébe? Baszki az óraátállításhoz is keresgélem a manuálban, hogy kell előrébb vagy visszább venni. 15 perc mire sikerül és ez minden alkalommal így van 😅 Most is lesz nemsoká ilyen művelet mert a kibaxott euban 5 éve nem tudnak már dűlőre jutni ezzel az óraátállítási baszkódással. (kezeit széttáró) Pedig csak annyit kéne csinálniuk, hogy nem csinálnak semmit(szemeit körbeforgató) Olyan töketlen bagázs, hogy erre is képtelenek.(fejét fogó) Én meg baszakodjak az autóban az óraálligatással(fejét fogó)
az akut fel kell tanítani a töltésrendszerhez(gondolkodós) Tehát ez azt jelenti, hogy karakószörcsögön megadja magát az akksi a helyi autósboltban gyorsba veszek 1-et., szerencsére 13 kulcs mindig van nálam gyorsan kicserélem és aztán?
Én, hogy fogom feltanítani az akut a töltésrendszerhez? Felolvasok neki valamit a blikkből?
nem azt összekevertem. A hajeszok dobálgatták 15 ezrenként az olajcserére való jelzést. 150 ezrenként a T-belt lámpa a vezérlés cserét. Azt egy gumidugó alatti resetgombbal könnyű szerrel lehetett nullázni(kezeit széttáró) A maszternak fingom sincs nem a lámpára gyúrtam, hanem a megtett kilométerre amit a napellenzőm belső felén dokumentáltam. (kezeit széttáró)
Ubazzz,pipi elszabadult............ 😵
Hát qrvára nem ezt írtam(kezeit széttáró) Leírtam, hogy lehet te gondosabban kicseréled a saját autódban az olajat, mint a márka szervizben ahol tulajdonképen soxor szarnak bele ott sem vagy az sem tudod mi történik valójában(kezeit széttáró) DE: az a hivatalos márkaszerviz által megtörtént olajcsere. Azt regisztrálják az autó kartonjában ők azért tudják vállalni a felelősséget. Kéri általi cikk világosan leírta milyen kritériumoknak kell megfelelni egy olajcserénél ha nem a márkaszervizben végezteted. Olyan felszereltségű hivatalos független szerviznek kell lennie amiről minden papír megvan. Számlával kell igazolni a beletett olajat és szűrőt. Dátummal, bélyegzővel ecetra. Mert amikor beüt a szar és nagy bőszen viszed a fordhoz a megmakkant lomot azt bizony kérni fogják. És minden papír minden helyén való dokumentációval ellátva is bele fognak tudni kötni, hogy ez az olajcsere nem náluk történt meg. És amibe bele lehet kötni abba bele is fognak. Az, hogy te otthon kicserélgeted az olajat arról semmi papírt nem tudsz vinni. 1. Nincs meg a megfelelő minden hatóság által működési engedélyre rendelkező szakműhelyed. 2. nincs meg a végzettséget a művelet végrehajtásához. Legfeljebb az olajról és a szűrőről tudsz autósboltos számlát felmutatni az meg nem bizonyíték, mert akárkinek az autójába is bele lehetett öntve az az olaj aminek a számlája a te nevedre szól(kezeit széttáró) Nem igazolta azt neked egyetlen független mindenféle szakhatósági engedéllyel rendelkező szakműhely sem, hogy 2023.10.07-én 8 liter castrol olaj és ilen-olyan olajszűrő 26854 km óra állásánál a te autódba került(kezeit széttáró)
Egyébként sem értem mit baszakodsz az otthoni olajcserékkel? Ugyan én már 2 éve nem vittem szerelőhöz egy autót sem, mert az asszonyéba nem kell olajat cserélni az enyémet meg a márkaszervíz végzi kisebb vagyonért a garanciális karbantartások okán(kezeit széttáró) Nekem 2 évvel ezelőtt volt kb. 5000 ft egy olajcsere munkadíj. Most nem tudom, hogy mennyi de legyen 10 ezer. Én ennyi pénzért nem nem fexek az autó alá baszom össze magam. Egyrészt be se férek az autó alá, nekem aknám és csápos emelőm nincs. Átlag háztartásban nem is életszerű. Össze lehetne heggelni két rampát az első kerekekhez a meglévő hulladék vasaimból de én nem kínlódnék ilyesmivel 😅 Kétszer kellet motorolajat cserélnem kényszerből de inkább kifizettem volna azt az 5000 ft-ot ha vasárnap lett volna nyitva szerviz 😅 Az egyik hajesznél félbevágott 20 lityós flakonba leengedtem az olajat.10 percig baszkódtam amíg a gyári emelővel felemeltem az autót meg 20 percig azzal baszakodtam., hogy a trepnilemezt le tudjam venni az aljáról, mert a leengedő csavarnak baxtak kivágni helyet. Az összes dzsuva a pofámba ment, mire az eldeformálódott lemezcsavarokat ki tudtam szedegetni volt amit flexelni is kellett. (fejét fogó) Aztán negyed óráig az olajszűrőt keresgettem mire megtaláltam jó kibaxott szar helyen volt. Utána 3 olajszűrő leszedőt is próbáltam ami qrvára nem fért oda végül saját magam applikáltam 1-et egy használt vezérműszíjból(fejét fogó) Nos ha lett volna nyitva 1 szervíz 15 perc alatt meg lett volna 5000-ért. De mivel vasárnap délután indultam egy hétre amiben volt 3000 km-er futás kénytelen voltam magam baszkódni vele(kezeit széttáró) aztán egyszer a hajón cseréltem a dízelből az olajat. Na ott az olajleeresztőhöz nem lehet hozzáférni és nincs is hová engedni az olajat(kezeit széttáró) mert az olajteknő alja 3 cm-re van a csónakfenéktől fenéktől. Ha valamilyen oknál fogva ki is tudtam volna engedni a fenékre az olajat azt legfeljebb a fenékszivattyú kinyomta volna a tiszatóba 😅 Szóval vettem pár ezer forintért egy lidülös piros olajszivattyút és a nívópálca helyéről kirántottam az olajat. Itt a szűrő nagyon fasza hozzáférhető helyen volt. A baj ott volt, hogy két olajleszedőt is elszakítottam rajta, mert úgy meg volt szorulva. Valószínű az ártány aki felrakta baszta bekenni a szélét olajjal felrakás előtt faszán odasülhetett. (fejét fogó) Aztán át ütöttem a szűrőt egy csavarhúzóval kalapáccsal és úgy nagy nehezen le tudtam venni a szűrőt(fejét fogó) Ott meg azért voltam kénytelen magam cserélni az olajat mert a dinnyésháti kikötőben nincs autószerelő szakműhely. A csónak minden közúti mozgatása traktoros felsólyázással kezdődik 6000 ft-ért és lesólyázása ugyanennyiért. Meg fél nap utaztatás.(fejét fogó) Szóval én biztosan nem baszkódnék otthoni olajcserékkel kifizetném azt a néhány forintot a műhely meg ad számlát a művelet elvégzéséről, bizonyítja az olajcsere szakszerű tényét dátummal kilométeróra állással ne adj isten egy per esetén tanúként is szerepel.(kezeit széttáró)
Na ez most olyan pipisen hosszú lett(gondolkodós)
Két napja még azt mondtad hogy olajcsere után bejelez amit törölni kell.Igazábol mára sikerült előrébb lépni az ügyben,mert írtad hogy fogalmad sincs hogy elötte jelzett-e mert te azt nem nézed csak a cetlidet.Szóval maradjunk annyiban hogy jelzett az már elötte is,ami olajcsere után törölve lett.
mit tudom én mit érzékel? Nem különösebben érdekel. A faszom maszterral ez volt a helyzet(kezeit széttáró) A csoffadt pizzáim prémium pizzák (meghajlós) Divatos néven most kézműves pizzának hívják 😅 Csinálnék én neked szívesen csak az az érzésem,hogy utána állandóan nyaggatnál, hogy küldjek nekem meg szerencsére ennyi időm nincs, hogy 2 naponta gyártsak 😅
Aszmam van, szerinted?
Lesz ertelme kocsit lopni kaszniért.
Mennyiben?
Egyébként ez nem uj találmány, jó lár szarrá tört totálkáros autónál itthon is eljátszották a rátermettebek. Jó esetben az autó első fele megegyezett a hátsó felével tipuson belül😃
Van ilyen megoldás is, de legalább nem merül le az elem a tpms-ben és nem kell csak emiatt cserélni😃
Nekünk a clioban tpms sincs, az abs jeladó számolja, hogy a kerekek ugyanannyit forognak-e és ha eltérés van tehát pl. laposabb az egyik kerék akkor jelez. Ez az olcsósított verzió. 😆
Vitatkoztok itt aprosagokon,de itt van ez.
Engem nem fog erinteni,de titeket. 🤔

https://telex.hu/tech/2023/10/...
Kollégámnak van egy pár éves x5-öse,na azon még a gumikat is egyszerre kell cserélni mert hisztizik érte,ott nincs öntanulás.
Összegezve,elötte sosem figyelte mi gyulladt ki és világított,de az biztos hogy utána törölni kellett "valamit".Szerinte ez az új olajat jelezte.......
Az ilyeneket tudja jól lehúzkodni mindenki......
Én nem tom, ő bizonygatja már több napja.
Ja? Ha így van akkor így van. 😄
Az fasza. Akkor senki ne menjen sehova.
Neki ez akkor gyulladt ki mikor leengedték az olajat. Előtte sose, még 50 ezernél se gyulladt volna ki, csak ha levegő éri a teknő alját.
Szilveszter is péntek 13-ra esik az idén. Állítólag. 🤔 😧