De akkor sem csak 10évnél fiatalabb autókban van,igaz?Megint széllel szembe pisáltál,jössz hogy 10 évnél idősebb autó ezt nem tudja,majd te magad beteszel egy 17 éves cikket ami ezt taglalja......
Olvasgatok egy angol CB500X csoportot, elképesztő távokat mennek velük, olyan fogyasztási adatokkal amit le se merek ide írni.
A súly-teljesítmény arány nem lényegesen rosszabb mint az NC-X-nél, legutóbb amikor néztem 2,6M környékén volt az új akciósan.
A nagyhornetnek se húzom már a szarvát úgy mint régen, simán el tudnám képzelni magamnak a kis 500X-et, egy új engem már kiszolgálna.
Elolvatad a cikket? Ha igen, elég baj, mert akkor szövegértés gondok vannak...
"Ezeknek a kondenzátoroknak a kapacitásai változnak az olajszint és az olajminőség változásának hatására. Ugyanis a fenti jellemzők változásakor a kondenzátorok dielektromos állandója (permittivitása) változik"
Igen, emleget fémrészeket később, hogy mitől szokott a szenzor bexarni:
" A szenzormeghibásodások egy részénél a fémhengerek közé bekerült fém szennyező anyagok rövidre zárják a kondenzátorok fegyverzeteit"
Viszkozitást nem említett senki, csak te... szennyezettséget, elhasználódást néz.
Penzugyileg tuti nem jon ki egy uj.Es igazabol rovid tavon ingazni kene egy kisfogyasztasu valami.
A roboogok nem motorszeruek.
Menettulajdonsagai nekem nem jonnek be.
De kell dobozolni es mehet bele a cucc.
A cbr-t szamolgatom fogyasztasra a karbi meg sok szivatoval 7,5 korul eszik.
Viszont a delellott maradek vasbol osszehebrakolt vagdalva hajlitott,szemre felrakott doboztarto fenyesen bizonyitott,siman birja a napi nyusolest.
Ez akkor még újdonság volt, ez egy ismertető cikk, amit linkeltem... a fóccvágen akkor még ezt nem tudta, pl. az Opel már igen. Meg persze a béjemvé is, meraz prémijum 😅
Biztos van frissebb leírás is a szenzorról, de ezt baxta fel elsőnek a gugli, ennél több időt meg nem szántam a tanításotokra 😆
Én írtam, hogy hívja a szervizt, utána te:
"Mamlasz csodálatod bmw-je nem az olaj minőségét figyeli hanem a számítógép kiszámolja és FELTÉTELEZI az olaj állapotát a felhasználás, hidegindítás, olajnyomas/olajhőfok alapján.
Aztán még az egoista parasztnak ad is egy lehetőséget, hogy hívja a szervizt."
Nem nekem céloztad? Éééérdekes... 🤣
Úgy látom, tudat alatt rám vagy kattanva, de szerencsére ez nem kölcsönös... 😅
Amúgy igen, az olajminőség figyelése volt a téma - szóval figyeli, nem csak az ECU saccol - és ez 2006-os cikk.
Érdekes hogy a parasztot magadra vetted pedig nem kifejezetten neked céloztam. De hát akkor ez valós lehet.
Az írásom melyik részét cáfolod ezzel a szenzorral? Elolvastad mi a feladata, igen van egy plusz benne, figyeli az olaj fémszennyezettségét…
lambda tuti nem mert gázzal emulálva van, benzinnel meg mindig világít kb 10 éve
nem tudom kitekerni azt a szart úgy bele van rohadva
van otthon hamis opcom ki tudnám olvasni de kihalt a szervizes laptop akkuja hétvégén nem lesz a garázsban a toyota akkor kiolvasom mi a fasz baja lehet
többször nem cserélek olajat mert csak a baj van a változásokkal
Az a környezetvédelmi dolgok hibáját szokta jelezni, mivel nem mai csirke a kocsid így igazából talán csak azt az egy lambda szondát jelzi ami benne van. Akár össze is függhet az olajcserével, de a fene tudja.
Elképzelhető, hogy a szarrá kopott szivattyúd az oldott sűrű kátrányt még fel tudta nyomni, de a híg olajat már nem 😃 és kicsi az olajnyomás... ilyet neki akkor: https://akcio-shop.hu/termek/f...
A súly-teljesítmény arány nem lényegesen rosszabb mint az NC-X-nél, legutóbb amikor néztem 2,6M környékén volt az új akciósan.
A nagyhornetnek se húzom már a szarvát úgy mint régen, simán el tudnám képzelni magamnak a kis 500X-et, egy új engem már kiszolgálna.
Mi az az olajminőség? Pontosan mit takar az olajminőség?!
"Ezeknek a kondenzátoroknak a kapacitásai változnak az olajszint és az olajminőség változásának hatására. Ugyanis a fenti jellemzők változásakor a kondenzátorok dielektromos állandója (permittivitása) változik"
Igen, emleget fémrészeket később, hogy mitől szokott a szenzor bexarni:
" A szenzormeghibásodások egy részénél a fémhengerek közé bekerült fém szennyező anyagok rövidre zárják a kondenzátorok fegyverzeteit"
Viszkozitást nem említett senki, csak te... szennyezettséget, elhasználódást néz.
A roboogok nem motorszeruek.
Menettulajdonsagai nekem nem jonnek be.
De kell dobozolni es mehet bele a cucc.
A cbr-t szamolgatom fogyasztasra a karbi meg sok szivatoval 7,5 korul eszik.
Viszont a delellott maradek vasbol osszehebrakolt vagdalva hajlitott,szemre felrakott doboztarto fenyesen bizonyitott,siman birja a napi nyusolest.
Crf terep,azt nem akarnek.
Biztos van frissebb leírás is a szenzorról, de ezt baxta fel elsőnek a gugli, ennél több időt meg nem szántam a tanításotokra 😆
"Mamlasz csodálatod bmw-je nem az olaj minőségét figyeli hanem a számítógép kiszámolja és FELTÉTELEZI az olaj állapotát a felhasználás, hidegindítás, olajnyomas/olajhőfok alapján.
Aztán még az egoista parasztnak ad is egy lehetőséget, hogy hívja a szervizt."
Nem nekem céloztad? Éééérdekes... 🤣
Úgy látom, tudat alatt rám vagy kattanva, de szerencsére ez nem kölcsönös... 😅
Amúgy igen, az olajminőség figyelése volt a téma - szóval figyeli, nem csak az ECU saccol - és ez 2006-os cikk.
Az írásom melyik részét cáfolod ezzel a szenzorral? Elolvastad mi a feladata, igen van egy plusz benne, figyeli az olaj fémszennyezettségét…
nem tudom kitekerni azt a szart úgy bele van rohadva
van otthon hamis opcom ki tudnám olvasni de kihalt a szervizes laptop akkuja hétvégén nem lesz a garázsban a toyota akkor kiolvasom mi a fasz baja lehet
többször nem cserélek olajat mert csak a baj van a változásokkal
https://akcio-shop.hu/termek/f...
http://www.lezo.hu/szerkezetta...
jó megérte