Nem ugrik, tudják is hogy magamnak cserélem meg hallgatólagoson támogatják is mert hát nekik csak jó, mindig ugyanoda hordom és nem kell később bajolni vele hogy hullik szét a motor 😅
Szóval egy motornál se ugrik.a gari ha az előirt olajat teszed bele. Ezt pont most a ducatinál is mondták, annak 15ezer a ciklus de javasolják.amit én meg el is várok, a 6-7 ezrenkénti cserét és nem muszáj hozzájuk vinni otthon is kicserélhetem magamnak, nem okoz gondot.
Az olajcserét meg csak akkor jelzi minden jármű ha a gyárban előirtat eléri, a hamarabbit nem.kell és nem is.tudod nullázni. A ford.majd szól negyvenezernél, a ducati nagyobb fasz mert szól tizenötezrenként is.meg évente egyszer is a legutolsó hivatalos szervizhez képest.......
Szerintem inkább az van, hogy a délelőttös műszak a tojota emblémát rakja az autó elejére, a délutános az opelét az esti a citroenét az éjszakások meg a pözsóét 😂
a rönónak semmi baja nem lenne ha nem delphi-vel szerelnék. Az a helyzet, hogy szar nálunk az üzemanyag azoknak az injektoroknak spénesedik, jó esetben dugványozó cserével megoldódik rossz esetben kinyírja idővel a motort. Azok a retyó motorok amit boss-al szerelnek a világon semmi bajuk nincs(kezeit széttáró)
kérdésem arra vonatkozik, hogy ha észreveszik, hogy babráltatok a motorral nem ugrik a a gari?
Mondjuk nem olyan olajszűrőt raktok fel mint amit a műhelyben stb. valahogy véletlenül kiderülhet, hogy bele nyúkáltok.
A vezérlő is beírja, sőt ki is kell nullázni géppel az olajcserét ennek is maradhat nyoma a központi vezérlőbe(gondolkodós)
Már csak azért mert amikor én vettem az enyémet és beszélgettünk a levehető vonóhorogról amit a tojota 200 ezerért adott én tudtam volna 120-130 ezerért ugyanolyat műbizonylattal szerelve. Azt mondta a faszi az lehet, hogy én tudok olyat de ez miatt ugrik a gari ne sajnáljam inkább azt a pár forintot a gyárira (kezeit széttáró)
Gondolom a leeresztő csavar az már eggyé vált az olajteknővel és a benne lévő 10 cm-is olajsárral és lehetetlen volt meglazítani 😅
Mondjuk én átfúrtam volna boros dugó méretre aztán új olaj öntésnél bedugtam volna a kifogyott tokaji-s palack dugójával a lyukat 😅
ez szar lehet elveszi a vezetési élményt (kezeit széttáró)
pedig qrva jól mennének azok a nagy vasak mi a faxnak butítják le? 90-ig nem mind1 nekik, hogy, hogy gyorsul? Többet úgy sem mehet végsebességre (kezeit széttáró)
pár éve kicserélték a szimeringeket azóta csak a betőltőnyílásnál ereszti a levet mert szar a sapka
itt meg alig megy el valamennyi kb 2 évente egy liter vagy annyi sem
előtte egy 4 es kannát elszórt évente addig mindig friss olajjal ment
amúgy a szűrő bele is zörgött, lehet már nem sokat szűrt, na de az opel megy megégett libazsírral is, szóval no para, 2-3 föld megkerülés még simán benne van ami nekem még 30 év 😂
ha jól emlékszek ilyen 7 ezer körüli méter ment bele a 2 műszaki között
ilyen volt már az ismeretségi körbe is(kezeit széttáró) A sógorom szomszédjával, /78 öreg bácsi volt akkor most kb. 84. mi csak papának szólítjuk/ meg még egy haverral indultunk egy napos pecára a közeli horgásztóra. Mondja az öreg menjünk az ő autójával mert úgy sem iszik mi legalább ihatunk nyugodtan(kezeit széttáró) Kaptunk az alkalmon jó ötletnek tűnt(meghajlós) kb. 6-8 éves mazda volt nem tudom melyik olyan 30 ezer futással, mert az öreg azért túl sokat nem vezet már.(kezeit széttáró) Az, hogy 4-en beférjünk + pecacuccok az öreg kicsit átrendezte az autót az ülést is közelebb húzta, hogy legyen hátul lábtér(meghajlós) elindulunk. Az öreg sztorizásba kezd. Szeretjük a sztorijait nincs ezzel gond csak ilyenkor annyira beleéli magát, hogy néha elfelejti, hogy ő vezet azt nem figyel az útra forog oldalra hátra fele stb. úgy magyaráz(kezeit széttáró) A sógorom ült a jobb egybe. Amikor már lementünk az országútról és a két kerék már az árokszéli füvön ment akkor belenyúlt a kormányba finoman alúlról és visszairányította az autót az úttestre(szemeit körbeforgató) Amikor a szemközti sávba mentünk át ugyanúgy korrigálta a sógor a jobb 1-ből az öreg észre sem vette az csak magyarázott és nyomta gázt. Dumál, dumál az öreg forgolódik oldalra, hátra én meg nézem a kilométer órát. 100,110,120,130,140,150 (hüledező) akkor már azért kicsit erélyesebben megszólaltam:
- Te sietünk valahová papa?
Visszafordul, ránéz a kilométer órára teljes kétségbe esik mondja, hogy - hűha, hűha elkezd lassítani vissza 90-re.
azt mondja az öreg:
- hát, hogy beférjünk a kocsiba közelebb húztam az ülést így a lábam közelebb került a pedálokhoz ezért szaladhattunk így meg(kezeit széttáró) 😅
Szóval inikém lehet autóporszívózás után nem toltad vissza a vezetőülést teljesen a helyére azt közelebb került a lábad a gázpedálhoz ezért ilyen fürge most az asztma 😂
Jöhetne már valaki aki ért ezekhez a motorokhoz, motorkód alapján el tudná mondani hogy melyikbe milyen motor került. Mert a fordokban is ott figyel a hdi motor. Tehát a te istenített pözsó motoros kocsid motorja van a fordban is.
Azt viszont hogy a transitban pontosan melyik motor van, én nem tudom. Lehet, hogy teljesen más de mennyire ciki lenne már ha fikázod a fordot aztán kiderülne hogy ugyanaz a motor van bennük mint a tiedben 🤷🏼♂️
az, hogy öntögetsz utána olajat az nem egyenértékű az olajcserével. úgy kell elképzelni havonta az a fél liter amit utánatöltesz pont egyenértékű a 8 éves olajoddal(kezeit széttáró) És igen létezik, hogy gyorsabb lesz tőle az autó ha a 8-9 éves olajsarat, megégett szénfekete kokszot kiganézod belőle amik fogják a forgó alkatrészeket 😂
azt mindenestre hangoztatták régen is, hogy afrancia gyárakban a délutános műszak már nem pont ugyanazt csinálja mint a délelöttös, ugyhogy nem kelll meglepődni ha egy adott alkatrész többféle cikkszámmal és többféle megjelenési formában található
Nem, csak elmondtam amit neked is...ha van gazdája és nem sajnálja a pénzt meg az időt olajcserére akkor nincs vele gond. Épp ma vettem meg a második adag olajat a fordba, hétvégén csere.... a következőt már az első garis szerviz fogja, de addig én kétszer már cseréltem
Szóval egy motornál se ugrik.a gari ha az előirt olajat teszed bele. Ezt pont most a ducatinál is mondták, annak 15ezer a ciklus de javasolják.amit én meg el is várok, a 6-7 ezrenkénti cserét és nem muszáj hozzájuk vinni otthon is kicserélhetem magamnak, nem okoz gondot.
Az olajcserét meg csak akkor jelzi minden jármű ha a gyárban előirtat eléri, a hamarabbit nem.kell és nem is.tudod nullázni. A ford.majd szól negyvenezernél, a ducati nagyobb fasz mert szól tizenötezrenként is.meg évente egyszer is a legutolsó hivatalos szervizhez képest.......