Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem ugrik, tudják is hogy magamnak cserélem meg hallgatólagoson támogatják is mert hát nekik csak jó, mindig ugyanoda hordom és nem kell később bajolni vele hogy hullik szét a motor 😅
Szóval egy motornál se ugrik.a gari ha az előirt olajat teszed bele. Ezt pont most a ducatinál is mondták, annak 15ezer a ciklus de javasolják.amit én meg el is várok, a 6-7 ezrenkénti cserét és nem muszáj hozzájuk vinni otthon is kicserélhetem magamnak, nem okoz gondot.
Az olajcserét meg csak akkor jelzi minden jármű ha a gyárban előirtat eléri, a hamarabbit nem.kell és nem is.tudod nullázni. A ford.majd szól negyvenezernél, a ducati nagyobb fasz mert szól tizenötezrenként is.meg évente egyszer is a legutolsó hivatalos szervizhez képest.......
egész biztos nem fordba még nem tettek denso-t(kezeit széttáró)
sosem istenítettem(kezeit széttáró)
Szerintem inkább az van, hogy a délelőttös műszak a tojota emblémát rakja az autó elejére, a délutános az opelét az esti a citroenét az éjszakások meg a pözsóét 😂
a rönónak semmi baja nem lenne ha nem delphi-vel szerelnék. Az a helyzet, hogy szar nálunk az üzemanyag azoknak az injektoroknak spénesedik, jó esetben dugványozó cserével megoldódik rossz esetben kinyírja idővel a motort. Azok a retyó motorok amit boss-al szerelnek a világon semmi bajuk nincs(kezeit széttáró)
Miért kéne kinullázni?Idő elött cserél olajat,majd amikor előírás szerint aktuális lesz viszi márkaszervizbe.
kérdésem arra vonatkozik, hogy ha észreveszik, hogy babráltatok a motorral nem ugrik a a gari?
Mondjuk nem olyan olajszűrőt raktok fel mint amit a műhelyben stb. valahogy véletlenül kiderülhet, hogy bele nyúkáltok.
A vezérlő is beírja, sőt ki is kell nullázni géppel az olajcserét ennek is maradhat nyoma a központi vezérlőbe(gondolkodós)
Már csak azért mert amikor én vettem az enyémet és beszélgettünk a levehető vonóhorogról amit a tojota 200 ezerért adott én tudtam volna 120-130 ezerért ugyanolyat műbizonylattal szerelve. Azt mondta a faszi az lehet, hogy én tudok olyat de ez miatt ugrik a gari ne sajnáljam inkább azt a pár forintot a gyárira (kezeit széttáró)
Gondolom a leeresztő csavar az már eggyé vált az olajteknővel és a benne lévő 10 cm-is olajsárral és lehetetlen volt meglazítani 😅
Mondjuk én átfúrtam volna boros dugó méretre aztán új olaj öntésnél bedugtam volna a kifogyott tokaji-s palack dugójával a lyukat 😅
hát ja kb. ezt írtam én is 😅
ja,hogy ezért. Baxák meg az eu normájukat nem ettől pusztul el a világ(kezeit széttáró)
ez szar lehet elveszi a vezetési élményt (kezeit széttáró)
pedig qrva jól mennének azok a nagy vasak mi a faxnak butítják le? 90-ig nem mind1 nekik, hogy, hogy gyorsul? Többet úgy sem mehet végsebességre (kezeit széttáró)
pár éve kicserélték a szimeringeket azóta csak a betőltőnyílásnál ereszti a levet mert szar a sapka
itt meg alig megy el valamennyi kb 2 évente egy liter vagy annyi sem
előtte egy 4 es kannát elszórt évente addig mindig friss olajjal ment
amúgy a szűrő bele is zörgött, lehet már nem sokat szűrt, na de az opel megy megégett libazsírral is, szóval no para, 2-3 föld megkerülés még simán benne van ami nekem még 30 év 😂
ha jól emlékszek ilyen 7 ezer körüli méter ment bele a 2 műszaki között
ilyen volt már az ismeretségi körbe is(kezeit széttáró) A sógorom szomszédjával, /78 öreg bácsi volt akkor most kb. 84. mi csak papának szólítjuk/ meg még egy haverral indultunk egy napos pecára a közeli horgásztóra. Mondja az öreg menjünk az ő autójával mert úgy sem iszik mi legalább ihatunk nyugodtan(kezeit széttáró) Kaptunk az alkalmon jó ötletnek tűnt(meghajlós) kb. 6-8 éves mazda volt nem tudom melyik olyan 30 ezer futással, mert az öreg azért túl sokat nem vezet már.(kezeit széttáró) Az, hogy 4-en beférjünk + pecacuccok az öreg kicsit átrendezte az autót az ülést is közelebb húzta, hogy legyen hátul lábtér(meghajlós) elindulunk. Az öreg sztorizásba kezd. Szeretjük a sztorijait nincs ezzel gond csak ilyenkor annyira beleéli magát, hogy néha elfelejti, hogy ő vezet azt nem figyel az útra forog oldalra hátra fele stb. úgy magyaráz(kezeit széttáró) A sógorom ült a jobb egybe. Amikor már lementünk az országútról és a két kerék már az árokszéli füvön ment akkor belenyúlt a kormányba finoman alúlról és visszairányította az autót az úttestre(szemeit körbeforgató) Amikor a szemközti sávba mentünk át ugyanúgy korrigálta a sógor a jobb 1-ből az öreg észre sem vette az csak magyarázott és nyomta gázt. Dumál, dumál az öreg forgolódik oldalra, hátra én meg nézem a kilométer órát. 100,110,120,130,140,150 (hüledező) akkor már azért kicsit erélyesebben megszólaltam:
- Te sietünk valahová papa?
Visszafordul, ránéz a kilométer órára teljes kétségbe esik mondja, hogy - hűha, hűha elkezd lassítani vissza 90-re.
azt mondja az öreg:
- hát, hogy beférjünk a kocsiba közelebb húztam az ülést így a lábam közelebb került a pedálokhoz ezért szaladhattunk így meg(kezeit széttáró) 😅
Szóval inikém lehet autóporszívózás után nem toltad vissza a vezetőülést teljesen a helyére azt közelebb került a lábad a gázpedálhoz ezért ilyen fürge most az asztma 😂
Jöhetne már valaki aki ért ezekhez a motorokhoz, motorkód alapján el tudná mondani hogy melyikbe milyen motor került. Mert a fordokban is ott figyel a hdi motor. Tehát a te istenített pözsó motoros kocsid motorja van a fordban is.
Azt viszont hogy a transitban pontosan melyik motor van, én nem tudom. Lehet, hogy teljesen más de mennyire ciki lenne már ha fikázod a fordot aztán kiderülne hogy ugyanaz a motor van bennük mint a tiedben 🤷🏼‍♂️
az, hogy öntögetsz utána olajat az nem egyenértékű az olajcserével. úgy kell elképzelni havonta az a fél liter amit utánatöltesz pont egyenértékű a 8 éves olajoddal(kezeit széttáró) És igen létezik, hogy gyorsabb lesz tőle az autó ha a 8-9 éves olajsarat, megégett szénfekete kokszot kiganézod belőle amik fogják a forgó alkatrészeket 😂
azt mindenestre hangoztatták régen is, hogy afrancia gyárakban a délutános műszak már nem pont ugyanazt csinálja mint a délelöttös, ugyhogy nem kelll meglepődni ha egy adott alkatrész többféle cikkszámmal és többféle megjelenési formában található
pözsó nem tom milyen, de a rönótól az isten mentsen meg
azoknál már tényleg ezek a pözsó motorok is jobbak mint ami nekem van szerencsére egyre több autóba teszik(meghajlós)
nem tom enyémbe mi volt/van, azzal se volt semmi........célszerű azért ott is cserélni a szűrőt évente 😆
meg ha nem szimensz az üzemanyag ellátó rendszer ami meghalódik kisvártatva milliós károkat okozva(fejét fogó)
Nem, csak elmondtam amit neked is...ha van gazdája és nem sajnálja a pénzt meg az időt olajcserére akkor nincs vele gond. Épp ma vettem meg a második adag olajat a fordba, hétvégén csere.... a következőt már az első garis szerviz fogja, de addig én kétszer már cseréltem
ilyet ne mondjá, hogy a ford szar mert kawa mindjárt a torkodnak ugrik(szemét befogó)
Nekem mindkettő mutatja az olajhőfokot.
Mondom én, a tenővel együtt kellett cserélni mert belediffundált 🤣
vállalható volt még az olaj, igaz a teknővel együtt volt a csere mert a leeresztő csavar nem funkcionál már, alig volt lerakódás