Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Passz, nem akadt rendesen össze. A d meghuzom és.kész ezt meg látatlanba tapogatva dugdosni kell.
én azt látom hogy a világ pénzesebbik felén ezrével telepítik a töltőket
és azt is hogy az ilyen faszok miatt nincs fejlődés/változás mint te vagy 😂
nem kifogást kell keresni hanem megoldást
csak ez a kis begyepesefett agyatokkal nem megy
Azt senki nem mondta, mondjuk azért egy lakótelepen ezt megnézném, de ki fizeti?
De nem.is olcso. Szerinted melyik munkahely áldozna milliokat ilyen szükségtelen profitot nem termelö dolgokra?
Nézd már meg, egy háznál mennyibe kerül a KOMPLETT csatlakozás kiépítése, és az csak a mérő utáni első csatlakozási pontig megy, nem pedig egy, de inkább több "kútfej". A tervezést megelőző felméréstől addig, amíg felkapcsolják a villanyt először.
És nem benne továbbá a parkoló kiépítése, vagy a meglévő széjjelbaszkodása és helyreállítása.
De hova teszi, mellé? Nekem is az van, én fel nem foghatom...
Lófasz költség, persze.
Majd CSAK a tervezés százezrekben, de inkább millióban mérhető. A méretlen is, plusz a többi.

Azt még nem tudom eldönteni, hogy te tényleg ennyire balfasz vagy, hogy abból építenéd fel a világot, ahogy a te otthoni ténykedésedet, amikor szeméttelepről összevadászott anyagokból technokollal összeállítasz valamit, vagy direkt próbálod erre- és így vinni az ötleteidet.
de ezek nem megoldhatatlanok...
Ha nem hitelesitett nem.tudod elszámolni egyrészt másrészt meg a villamos energiát nem.adhatod tovább. Szoval ennek sok a jogi vonzata is
Pedig lehet. Gyereknek is az van meg a nejnek is. A gyereknek már sikerült de meg lett tanitva hogy huzza meg csatolás után.
Na.mindegy, a D tényleg egyszerü és tévedhetetlen
senki sem állítja hogy olcsóbb lesz a villanyos kocsi
amúgy pár ezer egy mérő kütyü, egy oszlop egy csatlakozó, lófasz költség ha csak pár kw-os a csatlakozás, mivel a meló 8 órás nem is kell 5 kw-tól több 3 fázison az 10-12 amper, a villany tűzhely ettől vadabb haveromnál
Az emberi hülyeséget ne a csaton verjük le.
Amúgy nem is tudom, hogy lehet rosszul csatolni, vagy belenyomom a helyére vagy semmi. Vagy nem tudok valamit.
De kizárni se tudod
Ja, természetbeli juttatás lenne, külön méréssel talán, csak éppen méretlent kiépíteni és - mind a két esetben - piaci áron lehet majd tölteni. Ja, persze majd a kapacitásdíjat is beleszámolva meg a többit. Biztosan olcsóbb lesz, mint a jelenlegi korszerű benzines járművek.
Targonca akksit elég gyorsan lehet cserélni kb 5-10 perc pedig a közepesek is 2 tonna körül vannak, nem ez lenne az akadálya a dolognak.
nem emlékszem pontosan de olyasmi lehet mint a mosó, beállsz az egyik felén a régi akkuval a másikon meg ki az új akkuval pár perc alatt
egy mentő állomáson nem sokkal több idő mint amire betolják a beteget meg vissza cuccolnak
ez csak pénz kérdése és nem technológiai hiányosság
Tehát még nem életképes és ahogy lejjebb rávilágítottak ennek az infrastruktúrának a kiépítése messze nem olyan gyors mint a fosszilisé volt anno és most ha kell, már vagy 20 éve tolják a delejt, de a hálózatnak még a nyoma is alig látható nem, hogy legalább az elégséges szintete elérje.
Az mikrometrikus csat vagy a fém nyelves, mint a biztosági öv azautóban? Van egy Motowell sisakom nekem is, az utóbbival van szerelve.
https://ae01.alicdn.com/kf/H66...

Abban Kawának igaza van, hogy sok sisakon műanyag a racsnis nyelv a Microlock csaton.
https://5.imimg.com/data5/SELL...
Ej milyen vidám kéha birkának lenni 😆: https://index.hu/kulfold/2023/...
Értsd rá, nem tudom, de biztosan - gondolom - nem úgy van, hogy csak kiveszem-berakom az akkut.
ez az ami még nincs kész
nem a melóhelynek kell hanem az áram szolgáltatónak és neki fizetsz
és nem csak sz elmaradt keleti blokkot kell nézni
az usában ezrével telepítik a repterekre a lassú töltőket hogy mire hazaérsz feltölti a kocsidat
beállítja a balanszot
ezt meg honnan szedted? eleve az akkuban van minimum egy balansz eszköz

ezek a kifogások csak balfaszkodások mint amikor a paraszt bizonygatja hogy a ló sokkal jobb mint a kocsi, amiben még igaszság tartalom is van....
És azt a töltés ki fizeti? A melóhelynek sincs ingyen ráadásul minden parkolóhelyen ki kéne építeni a töltőket, az előző cégemnél a dolgozók rollerének és bringájának a töltését is megtiltotta a vezetés pedigbalig volt 6-8 jármű, de ez is szúrta a szemüket.
A robogómra egy nyílt sisakot használok, annak idején leszartam és egy Motowell gyártmányút vettem, meg kéne néznem a fényképeket, hogy mikor, de biztosan több, mint tíz éve, és még nincs kopásból eredő hiba.
Csak latnam nalad ezt a szemlelet es eszkozvaltast,de csak a ződ aszmát sikerul. 😆