Ilyenekröl.engem.is gyözködnek a villanyautos cimbik. Ugy kell tervezni az utat, ugyis eszik néha az ember egy szendvicset vagy csak épp megáll nézelödni meg ilyen faszságok......én haladni akarok.bazmeg nem gasztroturázni
Nekem több az igényem 😀
De ettöl még nagy a különbség ehy fullosabb felszereltsg esetén is. A tesla a sznoboknak valo meg a feltünni vágyóknak. Helybe vagy aglomerációba kitünö választás de ahhoz megint drága minden másra kompromisszumos
minek kellene 5 perc akatt 900km hatótávot tankolni?
emberek 80% nem megy menetben 100 km messzebb
mindig csak annyi áramot kell bele tenni amennyi kell
Itt arrol van szo hogy nagyon nem egymilko a kulonbseg a model3 meg a hybrid corolla kozt.Hanem egy szemmel jol lathato osszeg.
Amugy legkondi,villanyablak,kozopnti zar legyen meg egy radio.
A tobbi felesleges.
Nem tartanál??????
Baszod, a tények kegyetlenek. A fúrótornyok és a finomítás és a szállítás a járművek terjedésével párhuzamosan, sőt, néha megelőzve tartott, most meg pár évet mondasz, hogy átállunk. és amíg egy fúrótorony pár hónap volt, egy erőmű mennyi? A szállítás? Hülyén hangzik, de egy tartályt még lábakon is leteszel a város közepére amiből öt percenként tankol egy autó, elektromosnál ez nem fog menni, mindezt úgy, hogy öt perccel tankolsz 700-900 km hatótávot, míg az elektromos fossal...?
én ezektől sosem tartanék
ahogy igény van rá meglesz minden
100 éve benzinkút is alig volt és fútótoronyból sem volt sok
én inkább arra gondolok hogy az egyéni autó birtoklás lesz majd elfelejtve
lesz sok bérautó és a gond letudva
Az én VÉLEMÉNYEM szerint a hangadók szent és megsérthetetlen meggyőződése az oka.
Csak jelzem, ami kereskedelmi forgalomban van, annak elvileg VAN minősítése, amit bevizsgálást követően kapott, tehát elvileg megfelelő.
Azt nem mondom, hogy vannak előnyei-hátrányai mind a kettőnek, de hiszem, hogy mind a kettő jó. Abban már nagyobb bajt látok, ha nincs megfelelően beállítva...
Toyotánál az executiv ér valamit, de ennyit meg nem biztos.......nézegettem meg már hajlottam is.a toyota felé de a cvt meg az árképzés mégis eltántoritott
Nézd meg, egy évben mennyi üzemanyagot használnak fel a járművek az országban, azt egy második osztályos művelettel számítsd át villamos energiára, és máris látszik, hogy még a Paks II után még hány Paks III, Paks IV, esetleg Paks V kellene.
az astra gázzal megy azért olcso
ami nekem kényelmesebb lenne az egy grand cherokee jeep mert abban több a hely hátul
amúgy a nagy seggemnek az astra teljesen kényelmes, se az audi se a toyota ülés nem ilyen fasza
sógor audija meg még kényelmetlenebb
épp nemrég volt nála az astra egy hétig aztán mondta milyen kényelmes
a gáz meg valamiért egész olcsó lett amikor ársapkás volt a benzin 400 volt a gáz
Ne bassz fel,egy sedan active felszereltsegu corolla hybrid 10 millio akcisan.
Valami nem kerek ha csak 1 millo volt a kulonbseg.A tesla mennyi most 18 vag 16 milla?
Az nem egy milla kulonbseg hanem 6-8.
Próbálj ki egyet. Vagy többet. Ártani nem árt és vélhetöen érteni is fogod. Nem bonyolult csak olyanokra jössz rá amit lehet eddigis alkalmaztál de ha tudatosan teszed máris másképp motorozol
Nem kell füzni, böven enged annyit lazitani hogy be lehet simitani az állrészhez és még igy is marad rajta elég a csat után. Felvételkor meg csak meghuzni és kész
Ezt az oktatást azért fenntartásokkal fogadom.
Az, hogy valaki tudja, nem jelenti azt, hogy a teljesen eltérő személyiséggel rendelkezőknek el is tudja úgy magyarázni, hogy az alkalmazni is tudja.
Nem mondom, hogy haszontalan, mert biztosan nem az, de azért van bennem valamekkora kétely ezzel kapcsolatban.
Inkább a duplája lesz az üzemanyag költség Astrával, mert nem 3 litert fogyaszt
Nem otthon töltve meg 6500ft, tehát úgy fele annyi nyilvános helyen töltve is. Persze vannak drágább töltők, de oda ugyan úgy nem megyek mint a drága benzinkutakra.
Otthon töltve, márpedig úgy szoktam, 2800forint.
Persze nem kell neked villanyos, üzemanyagban nyilván soha nem térül meg az asztrához képest, de én nem egy rommal akartam kínlódni, rásóztam egy cigóra 100ezerért, aztán vettem egy új autót, mert simán kényelmesebb, kellemesebb jobb, és kevesebb gondom van vele.
Vehettem volna Pl. Toyota Corolla hibridet jól felszerelve. 1millióval olcsóbb mint egy Tesla, aztán közelébe sincs annak.
most a suzuki az új trabant az alja avval jár
a warburg meg az f astra-golf2
az egyes golfok mostanság kopnak ki pár éve még volt pár belőlük nálunk is most már egyet nem látok
de a mechanizmus ugyanaz
majd ha lesz 500 ezer alatt villanyos kocsi ami elmegy 100km akkor avval jár az alja
ami kb lehetetlen mert 100 km kb 15kwh egy ekkora akku már kb 500 bontottan is
De ettöl még nagy a különbség ehy fullosabb felszereltsg esetén is. A tesla a sznoboknak valo meg a feltünni vágyóknak. Helybe vagy aglomerációba kitünö választás de ahhoz megint drága minden másra kompromisszumos
emberek 80% nem megy menetben 100 km messzebb
mindig csak annyi áramot kell bele tenni amennyi kell
Amugy legkondi,villanyablak,kozopnti zar legyen meg egy radio.
A tobbi felesleges.
Baszod, a tények kegyetlenek. A fúrótornyok és a finomítás és a szállítás a járművek terjedésével párhuzamosan, sőt, néha megelőzve tartott, most meg pár évet mondasz, hogy átállunk. és amíg egy fúrótorony pár hónap volt, egy erőmű mennyi? A szállítás? Hülyén hangzik, de egy tartályt még lábakon is leteszel a város közepére amiből öt percenként tankol egy autó, elektromosnál ez nem fog menni, mindezt úgy, hogy öt perccel tankolsz 700-900 km hatótávot, míg az elektromos fossal...?
ahogy igény van rá meglesz minden
100 éve benzinkút is alig volt és fútótoronyból sem volt sok
én inkább arra gondolok hogy az egyéni autó birtoklás lesz majd elfelejtve
lesz sok bérautó és a gond letudva
Csak jelzem, ami kereskedelmi forgalomban van, annak elvileg VAN minősítése, amit bevizsgálást követően kapott, tehát elvileg megfelelő.
Azt nem mondom, hogy vannak előnyei-hátrányai mind a kettőnek, de hiszem, hogy mind a kettő jó. Abban már nagyobb bajt látok, ha nincs megfelelően beállítva...
Kis matek:
Nézd meg, egy évben mennyi üzemanyagot használnak fel a járművek az országban, azt egy második osztályos művelettel számítsd át villamos energiára, és máris látszik, hogy még a Paks II után még hány Paks III, Paks IV, esetleg Paks V kellene.
A hálózatot most hagyjuk az majd utána jön.
ami nekem kényelmesebb lenne az egy grand cherokee jeep mert abban több a hely hátul
amúgy a nagy seggemnek az astra teljesen kényelmes, se az audi se a toyota ülés nem ilyen fasza
sógor audija meg még kényelmetlenebb
épp nemrég volt nála az astra egy hétig aztán mondta milyen kényelmes
a gáz meg valamiért egész olcsó lett amikor ársapkás volt a benzin 400 volt a gáz
Valami nem kerek ha csak 1 millo volt a kulonbseg.A tesla mennyi most 18 vag 16 milla?
Az nem egy milla kulonbseg hanem 6-8.
Az, hogy valaki tudja, nem jelenti azt, hogy a teljesen eltérő személyiséggel rendelkezőknek el is tudja úgy magyarázni, hogy az alkalmazni is tudja.
Nem mondom, hogy haszontalan, mert biztosan nem az, de azért van bennem valamekkora kétely ezzel kapcsolatban.
Nem otthon töltve meg 6500ft, tehát úgy fele annyi nyilvános helyen töltve is. Persze vannak drágább töltők, de oda ugyan úgy nem megyek mint a drága benzinkutakra.
Otthon töltve, márpedig úgy szoktam, 2800forint.
Persze nem kell neked villanyos, üzemanyagban nyilván soha nem térül meg az asztrához képest, de én nem egy rommal akartam kínlódni, rásóztam egy cigóra 100ezerért, aztán vettem egy új autót, mert simán kényelmesebb, kellemesebb jobb, és kevesebb gondom van vele.
Vehettem volna Pl. Toyota Corolla hibridet jól felszerelve. 1millióval olcsóbb mint egy Tesla, aztán közelébe sincs annak.
utáltam fűzögetni inkább eladtam
Amugy egy sima kozepkategorias RS3 is D csattos.
a warburg meg az f astra-golf2
az egyes golfok mostanság kopnak ki pár éve még volt pár belőlük nálunk is most már egyet nem látok
de a mechanizmus ugyanaz
majd ha lesz 500 ezer alatt villanyos kocsi ami elmegy 100km akkor avval jár az alja
ami kb lehetetlen mert 100 km kb 15kwh egy ekkora akku már kb 500 bontottan is