Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Palyan osze kene szedni,nem maradhat ott,nem kozut,ami nehezebb,pont ezert ragasszak le a lampat is.
Nem pipi, azé.nem volt jo mert a magasságomhoz kurva kényelmetlen volt. A háromszáz akkor se meg most se érdekelt. A müszaki adottságait nem vitatom, de nem az én motorom ha tetszik ha nem. A nyilegyenes uton nyélgáz meg végképp nem a müfajom. Pont emiatt kellett továbblépni, de a kawasaki marad és néha elöveszem mert egyébként jo motor. Az meg hogy te erröl mit gondolsz pont annyira nem érdekel mint a többi.
nem mert ken is. De ha teszel bele ideiglenesen vizet nagy bajt nem okoz bár úgy gondolom életvitel szerűen nem célszerű kútvizzel járni még desztvízzel se(szemeit körbeforgató)
Az az egy alkalom csak proba volt.
Milyen szilánkot? Hőre lágyuló műanyag... egyébként ha már AZ összetörik, annak a veszélyessége a legkisebb baj 😃
fagyállós simán 110 fokig elmegy a sima víz 100 foknál meg felforr.(kezeit széttáró)
mert kb. egyiknek sincs sok köze a motorozáshoz. (kezeit széttáró) Mind gyávog, hogy hegyek meg kanyargás aztán cobrankóék ott anyázzák őket málhás biciklivel mert feltartja őket az a rutintalan sok lúzer(fetrengős) Én eleve hagytam a faszba az ilyeneket évente kimentem a h-ringre 3 alkalommal minden évben megvolt a mátra gyöngyöstől egerig egeren át lilafüredig a répáshutai úton azt csókolom. Nekem ennyi pont elég is volt a billegésből(legyintős) Rájöttem az a hülyéknek való. Fogalmam sincs mitől nem szégyelik ezek magukat amikor a dácsia logan kombival levillogja őket a kiránduló család a hegyi szerpentinről mert egy sem képes normális kanyarsebességre 😂
Te leszállni is előre szoktál...
Igen, most, hogy olvaslak, bennem is kezd tudatosulni, hogy a jobb oldalról tolt motor és a bal kézzel húzott gáz egy fontos gyakorlati tudás, már-már nélkülözhetetlen a mindennapokban... 😁
Holnap el is kezdem gyakorolni, aztán tuti, 30-al gyorsabban jövök le a hegyről!
Pipikem,a 140 göthös bányalo most nemhogy sportmotorban,tura vagy csupasz ezresek kozt is szánalmasan vernyadt.
Az ezres gixxer k5 elott ugyanolyan tohonya tehen volt mint a 9 es,csak erosebb,a hondak msg finomabbak,a yamaha meg űrtechnika.
A K5 meg utana nem csak konnyebbek es jobban fordultak de meg fenyevekkel erosebbek voltak.
A zx10 szerencsere mar nem tankhajonnak lett gyartva hanem motornak.
A 300 kozeli sebesseg az egy vicc akart lenni,vagy te a km orat mondod? 🤣
Pipikem ahhoz egy hayabusa-1400 as kell nem egy lepkefing ereju boci.
Mar ha valosagrol dumalunk,nem a. Km orarol 😂
az egy lomha szar volt a zx 9-hez képest. igen közel 30 éve a zx 9 a legnagyobb szám volt amikor debütált.
Egy utolsó szériás megkímélt darab oda tud verni jó néhány mostani kollegájának.(kezeit széttáró)
Persze ebbe már az is benne van, hogy a végsebesség már limitálva van jó ideje(szemeit körbeforgató)
te olyan qrvára jól értesz hozzá, hogy triumfodvan bazmeg 😅
Bár gondolom nagy választási lehetőséged nem volt annó arra kaphattál akkor hitelt mert már minden áron is eladó volt 🤣
közel a 12-essel volt egy szinten. Nem sok eltérés volt a kettő között hiába volt 300 köbcentivel hosszabb a másik. A ram air rendszert azért a zx 9-től eredeztetjük. Amikor 94-ben legurult a gyártósorról odavert minden addigi márkatársnak. A legkompaktabb gép volt. Nem csak a máig sportmotoros teljesítményével, hanem a kényelmével ami alkalmassá teszi hosszú túrákra ellentétben a gizda gsx-r, r1, stb. társaihoz képest. Lehet ezzel ellenkezni de nem érdemes(kezeit széttáró) Egy nagyon eltalált darab lett a 9-es. Te a nagy kawasakis létedre azért nem vetted semmibe mert egy megalomániás fasz vagy neked azt hitted kell a zx14 😅
Pedig le merem fogadni még soha nem láttad még mennyit megy(fetrengős) az enyém bélás volt (94-95) Még az nem volt a legkiforrottabb darab az igaz, a maga nyers kezelhetőségével de nem volt rossz darab az utána következő szériák folyamatosan vesztettek a súlyukból a lóerő megtartás mellett mind a mai napig nem kell szégyenkezni a teljesítményükkel(kezeit széttáró) Az utolsó darabok 300-nál tiltottak 6-ban pedig már lassan csókolomot lehet nekik köszönni. Aztán mind minden széria ennek a története is véget ért pedig ez sikersztori volt. Most helyette a z sorozatot erősítették teljes túrásították a modelt és kapott valamivel gyengébb 900-as blokkot(kezeit széttáró) Na olyanon pl. nem ültem láttam a tesztjét. ha motoroznék még nekem olyanom lenne(kezeit széttáró)
Kb. erre céloztam.
Roviden es tomoren.
Kb 3x lecsereled a folyadekot gyari szervizintervallum szerint mire azon a feheres muanyagon keresztul barmi gondot okozna az uv.

Es ez a filleres sztenderd japo cuccra igaz amit szazmillos tetelben rendeltek le a hatom nagy es par kicsi gyar.
A mostani dizajnosabb peldanyok altalaban fustszinu darabok,siman szurnek annyi uv-t hogy azok sem mervadoak.Folegbhogy anyagban a fekfolyadek se marja meg az uv sem art neki.
(szubjektív véleményem, hogy ha az UV valóban faktor lenne, olyan anyagból lennének a full átlátszó tartályok GYÁRILAG, ami nem engedi át az UV-t. Egy 800 Ft-os Lidl-s napszemüveg tud olyat. A mérnökurak, akik a nátrium töltetű üreges szeleppel és a titán hajtókarral is képben vannak - tehát anyagismeretből nem kaszálták el őket - csak nem feledkeznének meg ilyesmiről...)
Isten ments,én ebbe a kell vezetés technika vs nem kell dologba sem akarok beleszólni,meg van a véleményem róla,de mindenki azt teszi amit jónak lát.
Na de várjál, a hátsó féké már ilyen tartályban van, szóval...!
:-)
Ez a motor tokeletesen jo nekem.Es normalis motor.Amire hasznalom ott nem tudsz sportmotorral sem 160 al menni.
Nem pipi run a lenyeg.
De irtam hogy a rendorok miatt nem olyan jo.
Egy normal fouton sokat kell fizetni ezert a sebessegert,es héreg kornyeken gazdagon mérnek.
A merketingest?
Az UV-től el tud színeződni a fékfolyadék, ez biztos. Hogy ez mennyiben befolyásolja az üzembiztosságot és hogy milyen hamar következik be azt nem tudom. Egy biztos: esetedben (és jó sok motornál van így) a féfolyadék tartálya öntvény, egy aprócska lyukon jut csak be UV fény, szóval a zokni teljesen felesleges oda. Ahogy mondod, így is, úgy is előbb le kell cserélni, mintsem az UV sugárzás gondot okozna.
Ezt én is igy tudtam. Az uv nem értem miért okozna gondot
Nem kell ahhoz sportmotor. Bár én ritkán gondolom ugy hogy valakinek meg kell mondani mit vegyen (legalábbis komoly szóval)
http://youtu.be/K_vH5UfMg4E

Nem tűnik fel, valóban, elé is fordulnak.
Vegyél normális motort és fel sem fog tűnni hogy 160al mész.egy jó sport motor ott kezd el jól működni.
Értem, de ezt kérdezem, ha cserélni szükséges más okból, kit érdekel az UV?