Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mert a gyorsulása nyügöz le nem a végsebessége, másrészt meg ez ember méretü ebben a szegmensben, meg mert tetszik a kinézete. Ugyhogy szubjektiv és továbbra se a te elképzeléseid szeretném megvalositani. Meg másokét se
Pedig de 😁 elég lazán ha nem.engeded hétezer alá 😅
Másrészt igazad van, a gyirsuláshoz nyomaték kell a végsebességhez lóerő. A 140 nem égbekiáltó, a háromszázat már inkább a kétszáz körüliek tudják
pályán megvan ennek a menete és a hozzá való személyzet a megfelelő tudással, felkészültséggel és felszereléssel. Amikor elfikázol 20 másodperc múlva már visz ki a dögös a szarodat a pályáról. Mondjuk aki csak közvetítéseken látott versenypályát nem lehet túl sok fogalma róla(gondolkodós)
Az beég a retinaba. 🤣
te akkor minek vettél nagyzizit??? Pont azt nem akarod csinálni ami amire a zx 14-et legyárották(fetrengős) nekem ez olyan ellentmondásos izé egy kicsit 😂
Szarós képekkel? 😅
A te lomod az olyan 240 et tudott,a tobbi hulladek meg vitte a 250-et,valosan.Amit lattal az az ora csalas.
140 gebe volt a motorodban,a 300 hoz a zx14 ereje kell,es az se lazan kapja el ezt a sebesseget.
Én 3 napja jöttem meg egy 1400 km-es Kárpátokból, te segg 😁 ki a nagy motoros, az, aki Visegrádon baxattya szombatonként? 😅
Én kevésszer ülök motorra, de ha mégis, nem szállok le 1200-1500 km-nél hamarabb...
A tokad meg a pocakod,az az oroszrulett,sulyosbitva a bebaszos-hányós pecaturakkal.😂
Tudom,harom eve ket hetem van. 🤣
az enyém a valóságban 270-et ment az utolsó szériás zx9-ek meg 299-et.
A zx 10 egy kiváló sportmotor menjél vele 200 kilométert a hegyi szerpentíneiden aztán ha valaki segített leszállni róla és kiheverted az elgémberedésedet kéreckedj rá egy 9-esre, hogy napi 4-5 kilométered kényelembe teljen(fetrengős)
Talán ha nem az autopályán nyélgáz lett volna a hobbid.......egyenesen maxigázon.egy tégla is tud menni......
Pipi én azt nem értem, ha nem motorozol, miért nem takarodsz el erről a fórumról ? Mondjuk mint a mamlasz, rablaci. Aztán szép lassan motorosok maradnának egy motoros fórumon.
én pontosan ezért hagytam abba ezt az egész faszságot(kezeit széttáró) ez is mortálra esett.(kezeit széttáró) Ti akik motoroztok mind egy szálig halott emberek vagytok. Nincs ezzel gond(kezeit széttáró) Egy darabig pityereg a család/ahol van/ aztán kis idővel lesz új férj meg új apuka az élet menni fog tovább nélkületek is. Kb. orosz rulett a motorozás(kezeit széttáró)
Megis te vered a nyálad 🤷🏼‍♂️
Te próbálsz mindenkit degradálni.
Te nem extrem modon hasznaltad,szar volt ugy ahogy van,egy lom volt az egesz motor.Mint a kotla cbr-em. 🤣
Hüjjegyerek, fogd már fel, hogy nem mindenkinek ez a legfontosabb...
még ott sem mert az utazója bőven nagyobb annál (kezeit széttáró)
hát a pályanapokon eléggé elforraltam a fékfolyadékot, volt, hogy a célrará utáni egyesben beesett a fék pedig ott elég nagy a lendület második körből 😅 Szóval aki extrém módon használja a féket annak sűrűbben kell cserélni, mert hát a fékolaj is fárad és valamilyen oknál fogva idővel valahogy vizet is felvesz(kezeit széttáró) Bár a fékfolyadékok is fejlődnek már most nem tudom sportgépekbe mi a legjobb az én időmbe asszem a dot 5 kettes volt(gondolkodós) Mintha(kezeit széttáró)
A rambo jobb. 🤣
Ezt a cobrancot emlegeti a pipi de az igazsag hogy egyet se lattam aki gyorsabb volt a legbenabb motorosnal sem. 🤣
Az ujabban már jobbak lettek.
Ezek a nissin felso pumpak az egytucat kozepszer,semmi kulonos,nem rossz,de a jo nemilyen.
Én.idén egyet félvállrol vettem 😅
Baszott odébb.menni mert az ideális iven.ment.......én is 🤣
A kanári bringasokat kene tarkon baszni,mindig a legrosszabb forduloban nyekegnek gyokkettovel es kilovo nyelvel totyognak. 🤣
Vagyis neki több esze volt...