Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az is tetszik:

- Jaj, most gyertek gyorsan, anya nem kap levegőt!
- Indulunk uram, csak egy cigányos késelésből most értünk vissza, mindjárt cserélünk akksit, tesztelődik a gép és beállítja a balanszot, sietünk, egy 35-40 perc múlva ott leszünk.
- Pista, indítsd a targoncát az akkucseréhez - mert ugye egy autóban ez a méretű akku nem egy 72Ah-s 25 kilós akku, hanem egy pár száz kilós.
neked kocsi se kellene erre való a bicikli vagy a roller....
amúgymeg a melóhelyen kellene tölteni
a nap nappal süt nappal van sok felesleges villany mehet a kocsikba és mindenki boldog
csak ehhez kell egy kis szemlélet és eszköz váltás
Persze. A microlock, a gombos csat meg a többi esetén van egy bizonytalansági faktor.
Megszámlálhatatlan alkalommal sikerült úgy összedugnom a microlockot, hogy a nyitófül rácsúszott a szíj végén levő kis textil akármire, ezzel egy icipicit nyitva tartva azt. Tudok róla, hogy ilyen, mindig megrángatom, de aki nem...?
A D-gyűrű ebből a szempontból hülyebiztos, mert faék egyszerű.
Hűtőszervizben beszélgettem szakikkal épp a diesel motor javítása közben viccelődve, hogy ezek messze nem euro 5-6-osok hanem kb. megragadtak a 80-as években mire mondták, hogy már pedzegetik a villany hűtőket és már van is olyan cég akiknek vannak ilyen pótok napelemmel a tetejükön és nagy akksikkal, de nem életképesek még ráadásul a raksúlyból vesztenek jelentősen az akksik miatt mire tovább elmélkedve arról, hogy mi lesz a jövő tőlem függetlenül a hidrogénre fogadtak. A fene tudja mi lesz a nyerő.
Ha - csak példa - 2000 N-nál a nyaknál szakad le a fej sisakkal együtt, akkor mégiscsak megfelelő a 2400 N-nál feladó csat.
A csak számokra hagyatkozó tesztek itt hibáznak szerintem nagyot. Így mondjuk nem kell a fejet külön keresgélni az árokparton, ennyi előnye mégiscsak van.
A mentők egyenlőre maradnak!
Épp most kebelezte be a javításukat egy bizonyos M.Lőrinc.
Így gazdaságosabb lesz.
Tehát az új, garanciás autókat még jegelni kell! 🤣
mindig van indok váltás 😂
eddig a töltés volt a baj
az hogy csóró vagy nem a villanyos kocsi hiányossága, én is csóró vagyok nem is veszek sosem villanyost
Folyamatos fékezéssel de ott meg vezetöi hiba merül fel
Azt meghagyom lacinak,ő a fanatikus kanári,en maradi dagadt boltos vagyok motorral,tesla nelkul.
Varok egy-ket evet es leesik az ara a pipi fele villanydacianak,akkor kellhet,ha meg lesz egyaltalan bolt.
Az gondolom 5.1 😃
Valamiért a 4-gyesekből van olyan ami jobb mint az 5.1. Pl a motul rbf660 vagy 700, ha nem is sokkal de jobb, most lusta vagyok megkeresni a számokat, 5.1 általában 180foknál forr, az rbf meg 205körül.
A hátulja nekem is néha elmegy ha racse van. Azt mondjuk nem tudom hogyan lehet az elejét elforralni.
Ja, ezt könnyen mondod, aki kertes házban lakik...
Lehet, de maradjunk a realitásoknál, ha keveset közlekedek, minek - és miből - vennék csúcskategóriás autót?
És pont a kérdésedben a válasz, ha naponta keveset használom, miért is foglalkoznék az autóban eltöltött idővel összemérhető mennyiségben a töltéssel? Szendvicset fogyasztva persze.
És ha hirtelen menni kell nagyobb távot, akkor csak beleülök, nevetek egy nagyot a sok balfaszon és elindulok.
Mert szükséges, az, hogy te nem mész évente 2x 10km-nél messzebb attól még a többség igen és a mobilitás nélkülözhetetlen eszköze a saját jármű, ahol most melózok a munkaidő naponta változik és nem lehet tömegközlekedéssel megoldani ráadásul meglepetésemre a kollégák nagyrésze majdnem olyan messziről jár mint én, nincsenek már tízezres gyárak ahová fix munkaidőre bejár a nép, kisebb változó melóhelyek vannak kivéve az irodistáknak és a kevés nagyobb gyárban, az egyéni közlekedést nem lehet rendeletileg sem felszámolni mert túl nagy érdekütközés lenne a cégek részéről is ami ugye általában a tv. hozók érdekeltsége is.
Bicigli?
Tökhaj meg kanári szett
Pont ezert nem fogok 15 milliot az utcan aszalodva tartani,ezt felfogod?
Iden nyaron a kevesebb forgalom miatt nem kellett annyi cuccolni a meloban.Jo ha 3 tank benzin elment a kocsiban.
Szinte csak motorral jartam be.
A legnagyobb elony hogy nincsenek akadalyok.
Jovore ha a hodda eleje meg lesz csinalva elpasszolom es szerzek valami kisebb fogyasztasu motort.
Meg nem biztos hogy robogo lesz.
Meg gondolom a hibázás lehwtöségét zárják ki. Nincs félre vagy rosszul csatolás nincs kopásbol eredö bizonytalanság nincs mechanikai hiba
mentőknél el tudnám képzelni a csere akkus rendszert
azok se mennek 100 km távtól többet még vidéken se szóval a mentés után lehet betenni új akkut
valami kocsiknàl tesztelték ezt is full automata rendszer, csak autóknál nem fig elterjedni mert túl sok helyre túl sok plusz akku kellene
De nem 30 km a mozgásterem. És ha az lenne se biztositott a töétés lehetösége mindenhol és akkor amikor ott lennék
Ezt a kérdést egy kanadai motoros csatornán is feszegették már. Kezdetleges, de szemléletes módon tesztelték egy autóemelővel, a D-gyűrűs esetén a göngyvászon állszíj szakadt el, a többi csat esetén a csatok törtek el. Igaz, a műanyag körmös csaton kívül mindegyik elég szép feszítést kibírt. A microlock cirka 2400 N erőhatásnál esett szét, a D-gyűrűs 4000 N-nál még egyben volt és ott adta meg magát a szíj.
Elképzelhető, hogy a D-gyűrű az, ami a közútinál szigorúbb motorsport előírásoknak is megfelel. DOT és ECE minősítése mindkettőnek van, természetesen.
ha ekkora hülye vagy mint mutatod akkor megtehetnéd 😆
ennyit a lidl csepptőltő is beletenne a kocsiba amíg otthon alszol
de ha a 30 km messze lévő gyárba melóznál akkor nem kellene tervezni semmit sem....
nem mindenkinek való a villany, ilyen egyszerű
az akkus fúrógép mellett sem háborogsz hogy mekkora szar már ez mert nem tud fúrni egy menetben 8-10 órát mint a vezetékes 😂
baszki
2x közlekedsz naponta egy órát 22 órát áll a gép egy helyben akkor mi a fasznak kellene 5 perc alatt tölteni
de már van kocsi ami 5 perc alatt kb 200 km hatótávot tud
Ezzel csak a saját nyomorukat saját maguknak akarják fényezni.
Majd amikor az anyjukért megy a mentő sürgősen, akkor álljanak meg szendvicsezni a mentők töltés közben.
Ja, nem is, az más tészta, mert róluk van szó ilyenkor.
Nem kell, nem is ezt írtam.
Lehetőség van rá. Végül is mehetnék minden nap 30 perccel korábban, hogy tegyek bele villanyból 9 km mennyiséget, mert jellemzően annyit megyek a munkahelyig.