A fékfolyadékot nem az UV behatás miatt célszerű cserélni, hanem mert higroszkópikus, megköti a vizet. A víz megváltozatja a folyadék forráspontját, 2% körül van az a határ, ami még szódával elmegy. Emellett a víz jelenléte a korrózió miatt sem jó, különösképp ha ABS is van a motoron.
Épp.ez a kérdés merült fel.bennem is. De hát egy hangzatos jo marketinggel könyebb eladni bármit is, pláne ha valamilyen káros dologra hivja fel a figyelmed.
A fékfolyadékot két évente javasolják cserére. (?)
Az alatt megeszi a nap? Pláne, hogy az év nagy részében valahol áll, mert szerintem a motorok 95%-a többet áll, mint megy.
Termék leírás
Ez a kis rugalmas "csuklószorító" pár(patented by Varga Gergõ :)) az elsõ illetve a hátsó féktartályra való, és két értelme van: - normál üzemmódban megvédi a fékfolyadékot a káros UV sugárzástól; - hardcore üzemmódban pedig ha széttörne egy esés következtében a tartály, anyagának köszönhetõen felszívja a folyadékot. Ezzel egyrészt a motorod alkatrészeit mentheted meg a maró hatástól, másrészt a többieket az úton/versenypályán! Ennyi ! 😉
Nekem mar azert a 160 inkabb a rendorok miatt sok.Meg pici es gyenge a motorka.Es en se vagyok csak egy fagyizos turista.
Bar atszoktam a lidl palcikas jegkremre,a csakvari fagyizoban ezerhetszazat hagytam harom gomboc+ edes tolcserert.
Részben igazat adok, de felhívom a figyelmedet arra, hogy akikben a bátorság buzog a saját határainak feszegetésére, azok szinte mindig nagy arccal próbálnak oktatni.
(Minket, szaros beszariakat.)
A gs futomüve azé visz bele némi pluszt......sokat megyek állat mod közlekedö gses cimbivel. Amit ö azé kényelmesen el terelget csapatásokkor nekem picit többet kell gépészkedni, bár az e-futomü ugrásszerü fejlödés volt nekem is. De a telelever mégiscsak jobb az esa-val kombinálva
Pályán azért hogy védje a tartályt esés közben a kövektől. Közúton meg azért mert jól néz ki.
Mi vastag gumicsövet húztunk rá régebben, de az nem nézett ki jól ellenben hasznos volt.
Hat,a legutobbi etvegi koron jott tatabanya felol egy legtobbet GS el jaro csapat,azokat kovettem,a 160 volt az altalanos.Jol nyomtak.
Az mar picit hataron volt nekem.
Épp erröl.beszéltem hogy nem. De akik végigjárják azokat igen meglepi egy idöközben odakerült valami. Mi meg ugy megyünk hogy a végletekig nem megyünk el.
Az alatt megeszi a nap? Pláne, hogy az év nagy részében valahol áll, mert szerintem a motorok 95%-a többet áll, mint megy.
Ez a kis rugalmas "csuklószorító" pár(patented by Varga Gergõ :)) az elsõ illetve a hátsó féktartályra való, és két értelme van: - normál üzemmódban megvédi a fékfolyadékot a káros UV sugárzástól; - hardcore üzemmódban pedig ha széttörne egy esés következtében a tartály, anyagának köszönhetõen felszívja a folyadékot. Ezzel egyrészt a motorod alkatrészeit mentheted meg a maró hatástól, másrészt a többieket az úton/versenypályán! Ennyi ! 😉
És ugyan abban a tempóban motorozva, ugyan azon az úton, azok a körülmények között.
Bar atszoktam a lidl palcikas jegkremre,a csakvari fagyizoban ezerhetszazat hagytam harom gomboc+ edes tolcserert.
Azt hittem felfogtad.
Látom nem.
(Minket, szaros beszariakat.)
Mi vastag gumicsövet húztunk rá régebben, de az nem nézett ki jól ellenben hasznos volt.
Az mar picit hataron volt nekem.