Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azok a csuklóvédők minek az olajtartályokra?
mondja az aki horgászni is pénzért tanul 😅
Épp most csíptünk ki egy negrót a kocsiból. Nem értem, hogy mit jajgatott és miért minket hívott, nem az okos batátait? 🤣
Azok is kivágták volna 👍️
Épp ezért mondom........értelmetlen a témára nem nyitottakkal polemizálni. Az inkább borzaszto hogy bármi is a téma mindig ugyanugy reagálnak.
A "másik" oldal pont ezt gondolja ám a másikról..
:-D
Így igaz. 👍️
Hatul vagy elol nrm jobb felszallni ra. 🤔
Mondjuk jobbrol eszembe se jutott.
Máshogy működik az egyensúlyozás a motorral, meg kell fordítani, ami nem annyira magától értetődő, ha nem gyakorlod.
Lényegében a motor tolásának legapróbb részletét tudatosítod magadban az újra tanulással.
Ezen felül ennek van némi haszna hogy bármelyik oldalról magabiztosan tudod mozgatni a motort.

Ugyan ez az értelme a bal kézzel gáz húzásnak is, hogy a kormányzási algoritmust újra programozd magadban sokkal tudatosabban, és ezzel kiiktatják az ösztönös viselkedést, amit nehéz felül írni...lásd ini, meg mlas akik azt hiszik nem tanulhatnak semmi újat, de ha mégis akkor nem érdemes 😁
Én annyira nem tartom ezt hasznosnak, igaz tapasztalatom sincs a módszerrel, de ha elmennék egy tanfolyamra azért csak kipróbálnám, hátha tényleg jó.
Én inkább a sok és kitartó gyakorlásban és a tudatos próbálkozásokban hiszek, fokozatos közelítéssel és a reflexeim, beidegződéseim fokozatos módosításával. Ez lassabb, de kevésbé drasztikus, nehezebb pofára esni.
Ezért is szeretem a pályamotorozást, mert mindig apró módosításokkal próbálom kipuhatolni melyik technika a jobb, és ez látszik a köridőn. A pályán nem kell másra figyelni, csak erre, és általában elég változatos a kanyarok kombinációja hogy az így megtanultakat aztán máshol is tudjam alkalmazni.

Persze ahogy mlas rámutatott kit izgat ez, hiszen 30-al lassabban biztos nincs baj.
Viszont szerintem minél jobban tudom kezelni határhelyzetben a motort, annál több mozgásterem van egy vészhelyzetben, amit pánik helyzetben és olyan manőverre leszek képes, amit pánik helyzetben már senki nem fog megtanulni, arról nem is szólva, hogy a szerpentineket is jobban élvezem ha a határaim alatt maradok és mégsem előznek le a túrabringások és ini az enduroval lefelé 😁
Ezert jo az olyan hely ahol vannak hegyek is,nem csak buckak.
Mert konnyu megfeleloen modositani ket terko darabbal. 😆
Ez csak egy viszonyítási jelző, leginkább saját magadhoz képest, a fejlődést jól mutatja.
Pont úgy mint a köridő. Ha pályán nem tünteted el a majrécsíkot azt jelenti nem használod ki a motor képességeit.
Országúton a körülményektől is függ mennyire lehet biztonságosan ledönteni, ezért sokat nem árul el a motorozási képességekről, csak a bevállalósságról. Éppen ezért faszméregetésre is kiváló 😆
Aki ilyen célra használja mehet szűk körben kifelé dőlve a Tesco parkolóban is, akkor is le fog kopni a gumi oldala, esetleg lamellás csiszoló is hasznos segédeszköz. 😁
De azért az igazán kemény kanyarvadászokat onnan lehet felismerni, hogy a gumi nem talpasra kopik hanem hegyesre.
Egyetlen egy ember tudja jelenleg hogy hol vannak a határok,úgy hívják Marc Marquez,Ő az aki elesik a szabadedzésen mert azt mondja így tudod meg hogy hol a határ,amíg nem esel el,addig csak sejted.
Ezeket az oktatásokat általában szakemberek tartják. Amelyiken részt vettem, azok tekintélyek voltak számomra. De te engedd el, tanulj a neten motorozni! Sok gyakorlás és menni fog. Remélem nekem is.
Ja, hogy itt van szakember? bocsi, nem tudtam... 🤣
Írtam már, a szakembert megnézem a tyúbon, pl. a Doctor az egyik kedvencem.
De nem is annyira tervezik a motor alkatrészeket.Sőt,ha már itt tartunk egy motor minden eleme sokkal kényesebb.
na ez volt anno a szimóval
akkoriban fiatal voltam és kurva bátor 😂
Én is írtam, hogy évi 1500km-hez, nem életbevágó 🤣
Már leírtam, hogy senkit nem szeretnék meggyőzni. Főleg aki határozottan el is utasítja a szakemberek tanácsait. És szentül meg van róla gyözödve, hogy mindenki szembe jön az autópályán.
Na ilyet én biztos nem mondtam... azt mondtam, hogy nekem elég, amit tudok, ill. eddig mindig elég volt.
Eh..hagyom a fenébe, most motorozásrol van szo egy motoros fórumon. Van amiböl még talán épitkezni is tudna aki akar.
Mégis, ugyanazok az emberek ugyanugy reagálnak......és még nem is motoroznak max néha közlekednek.....
Hát ezt, hogy pl. mi más dimenzióban létezünk, ezt én szerencsének tartom 😁
A képzésektől beszéltünk, ne feledd! Te jutottál el odáig, hogy neked nincs ilyen haszontalan dologra szükséged, akkora májer vagy. De ideje lenne túllépned a haszontalan dolgokon! 🤣
A hatar ott van ahol arcra esel,ha tuled tudod mit ne csinalj es ki tudod tolni. Majd megint jon egy hatar.
ha 3 centivel arrébb megyek semmi gond nincs, de ez nem sikerült
ez volt az első meg egyben az utolsó is, murván azért sokkal több volt a hiba, ott volt hogy 5km/h mellett tettem le a kormányt
Dehogy, csak ez az öntömjénezés, amit toltok itt kawával meg Levikével, már szánalmas. Épeszű motoros tudja, hogy közúton motorozáshoz jó a tudás, de ami kell, az a szerencse 😄