Mondjuk azé minden tiszteletem ha a zzr-rel végigcsinálod a loherét, a nyolcast vagy a fésüt. Nagy tengelytáv, csutkakormány, a kormányon támaszkodva.....nekem nem nagyon sikerült ugyhogy azzal a motorral nem is eröltetem. Az a motor ahosszu nyujtott iveket szereti.
Mikor elmennek a nagytudással , és ott szembesülnek vele , hogy ez sem megy , meg ott is hibázok , stb ! Meg volt olyan aki a sülyra hivatkozott , hogy ezért nem megy neki , az oktató megmutatta , hogy 120kg-al nehezebb motorral is megy ! A másik egy Z750 , túl erős ide , azért nem megy ! Ezt én is cáfolhatom , meg a súly kifogást is ! 😉
ez a legegyszerűbb...
de ha sűrűbben előfordul hogy túlhevül akkor valamit tenni kell
nekem volt olyan endúróm ami annyira túlmelegedett hogy a tágulási tartályon kiolvadt a szelep és lehugyozta a csizmám
Helyváltoztatáshoz nem szükséges....
De ha élvezeti szinten és a motor adottságaihoz igazodva probál közlekedni az ember és nem épp az alföldet vagy az autopályát preferálja akkor elengedhetetlen.
pl a motoromhoz 10-12 ezer volt egy vízpumpa ha 10 évente cserélem lófasz költség
de ha megfőzöm erdélyben amikor hegymenet van egyrészt többe van a javítás plusz tolhatom 3 napig a szállásig
bár amennyit egy kamion megy 2 év alatt én annyit 50 év alatt sem
Jo, de egy motor nem.megy annyit mint egy tgk. Mire elöször vizpumpás lenne ugyis blokkmegbontásos lesz más okból többnyire.
Ott se százezer után jön elö ez a probléma szerintem.
Eltekintve a fagyálló "kenés" hatásától van némi tapasztalatom ezzel, a kamionok egy idő után erősen engedik a vizet némelyik mint a daf azért mert a hűtőre építették a kiegyenlítőt ami a rezgéstől elég hamar eln3g2d vagy a rengeteg eldugott kis cső valahol enged és ugye a tulajok amíg nem napi 10l kell bele általában úgy hagyják (én is anno) és nyáron víz kerül beléjük egészen az első fagyokig és mikor bekövetkezik ez az állapot jellemzőn 2-3 évente vízpumpásak lesznek, a magnumomon én is a 4 év alatt kétszer cseréltem mert hát többnyire víz volt benne nem fagyálló és ez közismert ebben a körben.
Én egyébként igen, bár inkább veztech.tréning volt de kint szlovéniában és konkrétan a kanyarodáson volt a hangsuly. Utcai tempoban, azaz 90-100 körül vagy ahogy épp a kanyar engedte. Bemeneti pont, iv, eltünésipont, kanyartechnikák stb......és elöször elötted ment majd mögötted az instruktor aztán átbeszélés.
Nem , de olyan kanyar nincs egy parkolóba , hogy a gumid oldala csimbókos legyen ! Ez vezetéstechnikai tréning , ahogy itt már írták , hogy elsajátítod magabiztosan a saját motorod kezelését !
Nem is értem, mit izgulnak ezen a fagyálló témán, +10 alatt elő se veszi senki... zárt helyen tárolva meg még kinti -5-ön se fagy meg bent a víz, de 10% glikol tuti megoldja, szóval annál több nem kell. Akkor nem kell a japó sor4eken kapcsolót szerelni a ventillátorra, hogy direktben mehessen.
Inkább tanulni, gyakorolni.....
de ha sűrűbben előfordul hogy túlhevül akkor valamit tenni kell
nekem volt olyan endúróm ami annyira túlmelegedett hogy a tágulási tartályon kiolvadt a szelep és lehugyozta a csizmám
Amugyse értem mi a fenének kell 38-ban vonulgatni 🤣
De ha élvezeti szinten és a motor adottságaihoz igazodva probál közlekedni az ember és nem épp az alföldet vagy az autopályát preferálja akkor elengedhetetlen.
Irigylem azokat, akiknek nics szüksége rá. 🤣
Mondjuk évi 1500 km-hez necces 🤣
de ha megfőzöm erdélyben amikor hegymenet van egyrészt többe van a javítás plusz tolhatom 3 napig a szállásig
bár amennyit egy kamion megy 2 év alatt én annyit 50 év alatt sem
Ott se százezer után jön elö ez a probléma szerintem.