Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyszerűnek "tűnik" ! 🙃
Vagy keresztbefogja a kormányt 😉
Az az igazi menő , aki jobb oldalon is letud szálni egy motorról , és egy parkolóból úgy kitolja a motort , hogy a motor jobboldalán tolja ! 😉
Mindent meg kell magyarázni?
Inkább tanulni, gyakorolni.....
Mondjuk azé minden tiszteletem ha a zzr-rel végigcsinálod a loherét, a nyolcast vagy a fésüt. Nagy tengelytáv, csutkakormány, a kormányon támaszkodva.....nekem nem nagyon sikerült ugyhogy azzal a motorral nem is eröltetem. Az a motor ahosszu nyujtott iveket szereti.
Mikor elmennek a nagytudással , és ott szembesülnek vele , hogy ez sem megy , meg ott is hibázok , stb ! Meg volt olyan aki a sülyra hivatkozott , hogy ezért nem megy neki , az oktató megmutatta , hogy 120kg-al nehezebb motorral is megy ! A másik egy Z750 , túl erős ide , azért nem megy ! Ezt én is cáfolhatom , meg a súly kifogást is ! 😉
ez a legegyszerűbb...
de ha sűrűbben előfordul hogy túlhevül akkor valamit tenni kell
nekem volt olyan endúróm ami annyira túlmelegedett hogy a tágulási tartályon kiolvadt a szelep és lehugyozta a csizmám
Szerintünk igen. Mások szerint szükségtelen 🤣
Legközelebb vigyél magaddal 😅
Amugyse értem mi a fenének kell 38-ban vonulgatni 🤣
Helyváltoztatáshoz nem szükséges....
De ha élvezeti szinten és a motor adottságaihoz igazodva probál közlekedni az ember és nem épp az alföldet vagy az autopályát preferálja akkor elengedhetetlen.
38C- ba kellett volna a menetszél ! ilyen egyszerű ez ! 😉
Én is szívesen járok ilyen oktatásokra.
Irigylem azokat, akiknek nics szüksége rá. 🤣
Mondjuk évi 1500 km-hez necces 🤣
pl a motoromhoz 10-12 ezer volt egy vízpumpa ha 10 évente cserélem lófasz költség
de ha megfőzöm erdélyben amikor hegymenet van egyrészt többe van a javítás plusz tolhatom 3 napig a szállásig
bár amennyit egy kamion megy 2 év alatt én annyit 50 év alatt sem
Nem tom, engem.nem érint ez a probléma. Megbizom a technikában és a mérnökökben 😃
Ez igaz, de nem is aggódik az ember azon, hogy a fagyállóval megfőzi és ezért inkább telehugyozza hisz az jobban viszi a hőt. 😁
Sejtetem, hogy közelében nem voltál. Ezért nyilatkozol róla ilyen meggyőződve. 🤣
👋 👍️
Jo, de egy motor nem.megy annyit mint egy tgk. Mire elöször vizpumpás lenne ugyis blokkmegbontásos lesz más okból többnyire.
Ott se százezer után jön elö ez a probléma szerintem.
Eltekintve a fagyálló "kenés" hatásától van némi tapasztalatom ezzel, a kamionok egy idő után erősen engedik a vizet némelyik mint a daf azért mert a hűtőre építették a kiegyenlítőt ami a rezgéstől elég hamar eln3g2d vagy a rengeteg eldugott kis cső valahol enged és ugye a tulajok amíg nem napi 10l kell bele általában úgy hagyják (én is anno) és nyáron víz kerül beléjük egészen az első fagyokig és mikor bekövetkezik ez az állapot jellemzőn 2-3 évente vízpumpásak lesznek, a magnumomon én is a 4 év alatt kétszer cseréltem mert hát többnyire víz volt benne nem fagyálló és ez közismert ebben a körben.
Tudom, voltam 🤣
Én egyébként igen, bár inkább veztech.tréning volt de kint szlovéniában és konkrétan a kanyarodáson volt a hangsuly. Utcai tempoban, azaz 90-100 körül vagy ahogy épp a kanyar engedte. Bemeneti pont, iv, eltünésipont, kanyartechnikák stb......és elöször elötted ment majd mögötted az instruktor aztán átbeszélés.
Nem én vagyok a célcsoport - onnantól, hogy felmentem nagycsoportba 😃
Nem , de olyan kanyar nincs egy parkolóba , hogy a gumid oldala csimbókos legyen ! Ez vezetéstechnikai tréning , ahogy itt már írták , hogy elsajátítod magabiztosan a saját motorod kezelését !
Csak egyenesen mentetek? 😅
Nem is értem, mit izgulnak ezen a fagyálló témán, +10 alatt elő se veszi senki... zárt helyen tárolva meg még kinti -5-ön se fagy meg bent a víz, de 10% glikol tuti megoldja, szóval annál több nem kell. Akkor nem kell a japó sor4eken kapcsolót szerelni a ventillátorra, hogy direktben mehessen.