Pedig másképp nem megy. Ésszel kell. Senki nem tudja biztosan a határait pláne elsöre, de érezni fogja ha valami kezd sok lenni. Nem full kreténbe kell beleszaladni, hanem azt amit eddig teljes lelki nyugalommal megcsinált lassan fokozni kell, amikor már kezd kényelmetlen lenni de kontroll alatt tartja magát és a jármüvet is. Aztán ha azt is abszolválja teljes nyugalommal lehet tovább lépni.
Nem, te te sem értesz meg... nem először. Amikor én megtanultam motorozni, nem volt se instructor, se jutyúb, csak lestük, hogy is csinálja az öregebb, a rutinosabb. Tudom, ez olyan sablon öregember dumának hangzik, de ma sokan néznének, hogy mentünk anno ETZ-vel, Simsonnal, papucsban meg fürdőgatyában - akkor az volt.
Aztán 2008-ban vettem egy 145 lovas sportmotort, azzal állatkodtam eleget. Most van egy nyugodt túramotorom, nem az a célom, hogy én forduljak el a leggyorsabban. Most is lejöttem a hegyről, meg tavaly is - tuti, hogy voltak nálam gyorsabbak. Ha én akarnék lenni a leggyorsabb, vennék jobb motort, vele is aludnék, mint itt egyesek, meg járnék pályára, képzésre. De nem akarok.
A "határaim" elegek ahhoz, hogy tartsak közúton egy olyan tempót, ami már a megengedett felett van, akkor többet minek? Nem akarok fejlődni 😃
Mert ha csak a feszegetés közben kettévágatja magát a szalagkorlát tartórúdjával, az csak a kollégáknak szomorú, hogy a kávézás helyett darált húst lapátolnak, de ha óvodáscsoportba csapódik be, amikor nem adja ki, na, az már túlmegy a határon.
Ez egy borzasztóan ostoba gondolkodás, nem feszegeted a határaidat mert tudod hogyvannak… vannak valahol de foglamad sincs hogy hol. Nem kell mindig megpróbálni a másiknál gyorsabbnak lenni de csak úgy tudsz fejlődni ha próbálkozol 🤷🏼♂️
Ha nincs egy egy rövidebb féktáv, vagy agresszívabb kigyorsítás akkor fogalmad sincs mit is kell tenni ha baj van. A gyakorlatot fenn kell tartani.
Azt sem tudod ezek szerint, hogy miről szólnak ezek az oktatások.
De isten ments, hogy azt hidd, hogy szeretnélek meggyőzni!
De az ismerősöd nem azon az oktatások volt, amin mi.
Hát ezt elég rosszul látod inkább arról van szó hogy én nem próbálgatom határaimat a közúton elfogadom hogy vannak nálam gyorsabbak de pont nem érdekel
Mondjuk én RC helikopterrel is tudok repülni ott meg alap hogy képes vagy a külső perspektívából jól értelmezni az irányokat. Ez sem olyan egyszerű, de gondolom nekem emiatt nem kihívás az ilyen orientációs gyakorlatok a motorral sem.
Mondjuk kormányon ülve tolatva menni még nem próbáltam 😆
Mondjuk ennek pont semmi értelme. Próbáltam megy, de ez csak arra való hogy letörje a nagypofájúak lelkesedését és odafigyeljenek arra amit az oktató mond 😆
Nekem semmi szükségem az oktatásra legfeljebb 30 cal lassabban kanyarodok mint az itteni nagymenők valahogy ezt elbírom viselni van elég farkam anélkül is
Aztán 2008-ban vettem egy 145 lovas sportmotort, azzal állatkodtam eleget. Most van egy nyugodt túramotorom, nem az a célom, hogy én forduljak el a leggyorsabban. Most is lejöttem a hegyről, meg tavaly is - tuti, hogy voltak nálam gyorsabbak. Ha én akarnék lenni a leggyorsabb, vennék jobb motort, vele is aludnék, mint itt egyesek, meg járnék pályára, képzésre. De nem akarok.
A "határaim" elegek ahhoz, hogy tartsak közúton egy olyan tempót, ami már a megengedett felett van, akkor többet minek? Nem akarok fejlődni 😃
Pont ez lenne a kivétel?
Ha nincs egy egy rövidebb féktáv, vagy agresszívabb kigyorsítás akkor fogalmad sincs mit is kell tenni ha baj van. A gyakorlatot fenn kell tartani.
De isten ments, hogy azt hidd, hogy szeretnélek meggyőzni!
De az ismerősöd nem azon az oktatások volt, amin mi.
Mondjuk kormányon ülve tolatva menni még nem próbáltam 😆
De miért jobb mint a bal oldal ?