Mondjuk van akikkel felesleges erröl beszélgetni. A saját szintjükön jol elvannak, többet nem akarnak ls egyébként is mindenki más hülye...
Sajnos ismerem ezt a tipust, igazábol sose fogod tudni meggyözni, olyan mintha teljesen más dimenzioban léteznétek.
Azért mész végig 1-2x előtte, hogy meggyőződj, hogy nincs pl sóder egy kanyarban. De látom a tudatod picit be van szűkülve, vagy csak szeretsz kekeckedni. Egyik sem jó 🤣
Ha lapon fordulva rámész sóderre, így is, úgy is eltanyázol, akármekkora májer vagy 🤣 de nyugtatgassátok csak egymást hülyeségekkel, hogy a képzés meg a rutin segít 🤣
Azért ebbe a hsz-ba is belekerült egy kis faxméregetés 😅 (az én nyugodt tempóm már eszeveszett száguldozás.) Tehát vagy tényleg képzett motoros vagy, vagy csak nagy arc 🤣
Egy Hringes köridő ezt megmutatná, addig mindenki azt mesél, amit akar...
Nem értek egyet. Idegen helyen is tudni kell menni. Az ha már betanulom.a.szakaszt tényleg veszélyes mert ott már olyat akar menni a dolgozo ami a határait fezegeti és ott már gond egy kis soder az uton.
De lehet nem jol értettem amit mondani akarsz.
Na erre csak annyit tudok mondani, tudni kell hogy hol és mikor. Én ilyen helyeken nyugodtan szoktam menni, bár van akinek az én nyugodt tempóm már eszeveszett száguldozás.
egyszer nekem nem adta ki
jó szar volt az út teli javítással aztán az egyik megvezette a hátsó kereket és nem tudtam korrigálni mert épp a határon voltam, annyi lélekjelenlét volt hogy egy út széli betonoszlopot megcéloztam és annak mentem neki nem a szakadékba estem le
herével tankot horpasztottam felcsúsztam a kormányig de állva maradtam
kuplung kar rögzítés tört csak el mert azon volt a tükör és a kis testemet nem bírta
fél tekercs szigszalag és mehetett tovább a menet
ha elvétem az oszlopot már lehet nem pecáznék a csatornán mert kb soha nem találtak volna meg
A helyváltoztatás meg egy kicsi.
A határok feszegetésével - megint leírom - az a bajom, hogy a meglátásom szerint a legtöbben túlértékelik magukat és annak mindig sírás a vége.
Ezt itt sokan nem fogják megérteni mert az egojuk túl nagy ahhoz, hogy megértsék, aki évente 10-15ezret motorozik, azt ne hasonlítsuk azzal aki boltbajár és most nem a Mamlaszra gondolok, ne vegye magára.
Sokszor el sem hiszi az ember, hogy mennyivel gyorsabban lehet menni és biztonságosan ha jó íveken motorozol, nem kell se nagy gáz se nagy fék csak egyszerűen átvinni a lendületet. Persze amikor kikerülöd az ilyet (könnyedén) akkor pattog hogy ez már nem közútra való.
Rengeteg olyan túrázó van aki lassú tempóban is el tudott esni úgy, hogy az félbeszakítsa a túrát.
Aki lendületesen motorozik, sokkal könnyebben le fogja reagálni ha kavicsos az út, vagy megcsúszik a motor. Van ami kivédhetetlen azt elfogadom.
Igy bizony.......persze ezt azért elötte rengeteg irott anyaggal gondolatban is áttágtam de a jobbaktol és a rosszabbaktol tanultam a legtöbbet. Igen, a rosszabbaktol is lehet, mit be csináljon az ember. A jókat meg másolni, figyelni, utánuk csinálni. Nrm jön magátol.
Egyébként van még itt valami a határokrok feszegetéséről.
Nem Erdélyben kell, meg nem is a Glockneren - mert mi van, ha nem adja ki? Nem kell nagy bajra gondolni, elég egy kisebb sérülés vagy műszaki kár - máris el van baxva a túra, sok esetben a társaké is, pénz a hazaszállításra, félbeszakadt tűra, stb. full szopás az egész. Megéri ez? Ha kíváncsi vagyok, mit tudok, veszek egy rsz nélküli 600-as gixet, és futón viszem Mogyira, vagy Kakucsra, na ott lehet tanulni, hol vannak azok a bizonyos "határok".
Aki meg közúton májerkodik a csili-vili motorjával, az ne dumáljon már határokról 🤣
Addig amig helyváltoztatásra használod a motorod addig elég is. Eléh érdekes a szemléleted, nem értek vele egyet de amig csak itthon motorozol és.elgurulsz ide oda addig elég is a jól megszokott beidegződés. Nem feltétlen száguldozást jelent a határok feszegetése, mert egy kiadósabb alpok vagy hegyi turán egy csomó hágót még nyolcvannal.se tudsz abszolválni de nem.mindegy hogyan kanyarodsz ugy hogy ne gyökkettővel fordulj sarkon és pofára se ess.
Viszont ezzel a gondolkodással elkezdesz a lejtőn lefelé gurulni. Helyettesíthetjük bármihez, munka, technika.
Amúgy igaz amit mondasz, itt sokan elmentek dodor neg faszomtudja kikhez, aztán úgy jöttek vissza hogy elég lett volna ha 2-3kört jönnek mögöttem. És én is pont ezt csinálom, ha valaki ügyesebb mint én, beállok mögé, megelőzni nem akarom, nem akarom megmutatni hogy milyen faszagyerek vagyok, hanem nézem hol kanyarodik és hol fékez és milyen íven megy. A gyorsabbtól, ügyesebbtől lehet tanulni.
Te megint megmutattad hogy mennyire primitív ostoba gyökér vagy. Azonnal általánosítasz, hogy vagy szalagkorlát vagy kisgyerekek.
Na tehát te a közútnál dolgozol ?
Elhiszem, hogy neked már veszélyes az ami nekünk mèg csak a határ közelében sincs.
Az itt lévők motorja, a határok feszegetésével a véleményem szerint bőven túl van azon, ami a közútra való - a motorokhoz társítható enyhe többlettel.
Én azt gondolom, hogy az éves, évtizedes közlekedés alatt tudni kéne, mi az a határ, amit inkább alulról csak megközelítem, mintsem karcolom.
De hát... amíg nincs másnak baja belőle, addig hajrá. Kell a vese másnak is.
nyilván nem lehet a tyúbről megtanulni mindent - de arra jó, hogy aki már tud, csiszolja a tudását. Megnézem a videót, látom, kicsit másképp csinálnak valamit, legközelebb kipróbálom motoron ülve, és ha tetszik, érzem, akkor így csinálom majd - nem olyan bonyolult.
Úszni is tudok, de láttam a VB közvetítésben egy olyan kartartást, amit eddig nem. Kipróbáltam, tényleg jobban halad, de nagyobb erőt is igényel. Szóval tanultam valamit, alkalmazom, ha kell.
csomó egykezes videóm van, egyik kéz a gázon másikban a foto masina, egyik lehrt itt is fent van nem emlékszem
előttem mentek spirtgéppel kazán mentem utánuk 1 kézzel
sajna a video nincs meg mert kimerült ez a szar fotomasina és nem mentette
ha mentette volna minden nap buziznám a sporgépeseket így csak néha-néha
😂
Sajnos ismerem ezt a tipust, igazábol sose fogod tudni meggyözni, olyan mintha teljesen más dimenzioban léteznétek.