Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem az övé se.....102-103 fokig jo
Hűvös időben jól fűt. 😉
aztán a való világban hol kell olyan szűken fordulni? a teszkó parkolóban? ott meg van idő korrigálni
Ezért van neked dupla ventillátorod !
1994-ben egy 140 lovas motor elég nagy szám volt ! Akkor már egy ZZR1100 -on túl voltam ! 😉
Nekem ettől jobban nem kúszik fel melegben, araszoláskor sem.
Én is hülyeségnek gondoltam a bólyázgatást , aztán elmentem tavaly az elsőre , és csak csodálkoztam ennyi év után mennyi mindent nem tudok ! Pl soha nem gondoltam volna , hogy a bölényt így forgatom szűken , kormányütközőtől ütközőig ! Szóval mindíg van mit tanulni !
Pipi .........mindhatod neki,annyit ert hozza mint a lábos a szakácsművészethez. 😄
Nekem egy motor van és abban kb úgy alakul km, hogy tavasszal mindig indokolt a csere. És nyáron valamikor mégegyszer.
Motort cseréljen inkább
lofaszt.........attol távol állt, most meg föleg. Nagy kawasakis létemre azt a motort addig se meg most se nézem.sokba.
Még két kockával feljebb volt a höméröm !
Nem volt opció, hogy elinduljunk-e reggel - el kellett, mert jönni kellett haza 😅
Én már nagyon régen nem motorozok úgy, hogy megyek a semmiért egy karikát, ha meg nem jó az idő, akkor nem megyek... tudok jó KV-t főzni itthon, azért nem ülök motorra 😃
tréningezni minek? arra volna simsonos korszak
akkor megtanult az ember mindent, kifejlődtek a reflexek aztán ki mennyire ügyes abból gazdálkodik
tanulni teljesen felesleges, főleg pénzért....inkább el kell inni
de ha eldöntöd hogy pályázni akarsz akkor van értelme tanulni hiszen eddig ilyen nem volt
Ezt nem tartom be. Amig egy motor volt nem is kellett, kettö nellett már az egyik kevesebbet megy, a honda meg idén nem ment semmit. Viszont a ducatiba érik. a harmadik csere idénre.
Te is majdnem elveszítetted? 🤣
Vazz, akkor ez olyan mint a répám. 🤫 😆
Az biztos, hogy bivaly. De attól,lehet szalon-állapotban tartani.
Nem megy vele.....ekkora motorral országokat kell járni nem megyén.belül csapatni.
Bizony bizony..... ez mind igaz 😆
Én is fostam az esötöl régen, de meg lehet szokni, egy jo gumi szinte ugyanazt tudja, de legalábbis joval többet mint a használoja gondol. Lehet menni esöben is, kicsit ovatosabban hosszabb féktávokkal. Szározon is van olyan szar ut hogy inkább vizen mentem volna......most legutóbb szerbiában száraz ut de ugy csuszott mint a fene, nem is mertünk menni a kanyarokban, egy bmw igy is elszállt pedig lassan ment
utolsó kocka nem világított felül ! Hiába ment az az egy szem venti !
160 fölött karistoltál szakadó esőkbe ! Nagy ember lehettél ! Adsz órákat is ? Én lüke meg vezetésképzési tréningekre füzetek be a 40éves multammal ! Egy senki vagyok ! 🤫 🤧
Vizhöfok.mennyi volt? Mert hs a 38-cal nem tud állohelyzetben is mit kezdeni akkor ott gond van.
nem tudom ti mit ázlókodtok(kezeit széttáró) A 9-esnél a gyár plexivel 160-tól már nem ért az eső. Autópályán nem volt kunszt tartani ezt a tempót csont száraz voltam szakadó esőben is (kezeit széttáró)
a zsír elég a picsába attól nem lesz több
igaz te akkora vagy mint a tacskó ülve lehet kevesebb csontpor marad utánad