Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azért 90+ folos a hűtőfolyadék mert a hőátadása sokkal jobb a meleg folyadéknak
amúgy ha nyári szuttyogás van vizet tegyél bele jobban hűt mint a glikol
Ezt most benéztem mer az enyémen is kettö van.......akkor ez is mpdosult a tiedhez képest
ezeket ismerem, amikor ti ezerrel gépészkedtek meg térdeltek az aszfalton én lazán ülök az emdúrón egy kézzel fogott kormánnyal megyek utánatok és el sem tudom képzelni mi a fenét csináltok mert hiába billeg a motor haladni nem halad 😁
aztán lehet a dolomit más mint a fogaras, lehet csak ott nem halad a sportmotor
Nagyon sok függ a használattól. Ha arra tartja az ember, hogy 10-20 km-re ingázzon vagy a fagyizóig menjen az olaj át se melegszik rendesen. A blokkban lecsapódó pára és a hidegindításkor a gyűrűk mellett lejutó kis mennyiségű üzemanyag szennyezi az olajat, ami csak akkor párolog ki onnan és távozik a kartergázzal együtt, ha eleget kóvályog a blokkban melegen a szajré. Ebben az esetben célszerűbb gyakrabban cserélni az előírtnál, én is 3000-ként ledobtam, amikor főképp ilyen jellegű volt a használat és télen-nyáron.

A mai olajak TBN száma (az olaj savasodását ellensúlyozó adalékok mutatószáma) elég jó ahhoz, hogy ha nincs meg a kilométer és csak kétévente jön össze a gépkönyvben leírt mondjuk 8-10-12 000 km, hogy ne legyen mindenképp szükséges az évenkénti csere, ha használva is van az a bicikli.
Szerintem.
Természetesen éles helyzetben gyakorlatod, amit a Simson korszakot kihagyó fiatal gyerekek egy ilyen kurzuson tanulgatnak.
Nem a kikerülést kell megtanulni, hanem azt, hogy nem kell olyan közel menni 😄
Ez a kis ívű hondaszafeti izé is olyan, eccer ráérzel, aztán megy, csak sokan a saját motorral nem merik kipróbálni, mert nem akarnak betekarózni vele.
ha nem éles helyzetben gyakorolsz szart sem ér
pl kihajtanak eléd mit csinálj... 100 tanfolyam után se leszel jobb
csak akkor ha kihajtanak eléd és túléled, a 10. után már kezded érezni, ha még lesz ép csontod
láttam pár ilyet, meg embert is aki csinálta, semmivel sem lett jobb mint előtte
hidd el a simsonos korszak a legjobb, én avval annyit estem hogy regényt lehetne írni róla, napokig azt feszegettem mi a legnagyobb sebesség amivel a 90fokos kanyart be tudom venni
persze ehhez párszor meg kellett hegeszteni a lábtartót 😂
Emlékeim.szerint nem de majd negnézem a haverén
A kettö is ugyanaddig menne nagyjábol. Két ugyanakkora nem fér el mint ami most fent van.
Szerintem ugyanakkorák !
nem megy órákig a venti !
A gtr két kisebbel van szerelve ez.meg egy nagyobbal. A légszállitás kb hasonlo lehet.
Az a két zokni kicsit buzis a tartályokon... vagy inkább olyan, mintha Pinki lenne a gazdája 😅
Így van 👍️
Ezt az érzi át, akinek kicsit nagyobb súlyú a motorja. 👌
És az mivel jobb?
Én a kettöötven etz után a zzr 1100-zal nyitottam pár év kihagyás után. Nincs azzal probléma. Helyén kell kezelni a dolgokat, sok loerövel is lehet ésszel gazdálkodni az elején is.
Vissza , de jobban örültem volna ha pillanatok alatt lekapja a hőt és leáll a venti !
Jól meg van az tervezve. Ha nem hűtene vissza, akkor máshogy alakitotzák volna meg a mérnökök a hűtést.
Talán mert jobban fogod kezelni a motort ha valami váratlan beüt. Városi forgalomban jó, de kint a dolomitokban.is.hasznát venni a visszaforditokban. Ott pont az van, lassu menet szük.iv.
a 90-évek motorjai azért jól szelektálták a nem odavalókat
pl etz250 után az 1000f nem a legjobb módszer a hosszú nyugdíjas évekre 😆
ismerős egy gumicsere után úgy dobta el a vasat hogy alig maradt meg....
Nem a szűk forduláson van a hangsúly, hanem a motor kezelésen, szerintem.
Azt nem tudom , de egész nap ment a venti ! 🤔
Visszahüt az egyel is amennyire kell.
Igen.
Pl a városban mikor megáll elötted a kocsisor , és megállni nem tudnál , csak kikerülni !