Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erre voltam kíváncsi, ez a kiszámíthatatlanság az ami óriási rizikófaktor nálatok. Persze velünk is előfordulhat, hogy a mókoló kitáplál a szabadvezetékes hálózatra, mondjuk pont egy feszmentesített munkaterületre, de ott minden tápirányból rövidzár van, ami ha jól van felrakva nagy baj nem lehet, nektek viszont percek alatt kell dönteni, ami nem egyszerű, főleg ha emberéletek is múlhatnak egy ilyen döntésen.
na én ezért nem járok apollóval(kezeit széttáró)
Be is baszna a tiszta oxigén.
Az apollonál simán bennégtek egy elektromos tűznél.
Kérdezd az okosoktól akik ezt kitalálták.Az a baj hogy sok minden nincs itt kitalálva,de ugyanez vonatkozik az elektromos autókra is,annyi köcsög uniós szabály meg bírnak alkotni,de hogy pl az autókba az áramtalanító ugyanott legyen mindbe arra nincs.
Persze,tudom.Meg ha olyan hülye hogy megrázatja magát......
ez a festés téma érdekelne(gondolkodós) Létráról ecsettel, hengerrel festetek vagy kitelepíetek egy kompresszort aztán megfújjátok rücsivel gazdagon?
Ja,és itt nincs oxigén palack,az csak a filmekbe van, sűrített levegő van .6.8l 300bar.
Á, ilyen elő nem fordulhat.....tök biztonságos az egész 😆
Belebasszák a csákányt a panelekbe aztán belocsolják....
vetnek egy keresztet(kezeit széttáró)
Természetesen a ház romjaira... 😅
Ja,kiérünk,villany gáz leválasztás a hálozatról.És akkor napelem,ugye ennek is van egy főkapcsolója,ha szerencsénk van és nem érte el a tűz,akkor ezt lekapcsoljuk.A gond az hogy ettől még a kapcsoló és a napelem között ugyanúgy feszültség van.Ha ez nekünk befolyásoló tényező akkor hivatalosan van egy olyan verzió hogy letakarás vagy lefestés,vagy ha ez nem kivitelezhető akkor levágás.A vágás szokott játszani,a napelemnél a vezetéket vágjuk el.Ugye az ini féle rendszer ezért gázos,mert felrakott egy rendszert a disznóól mögé,a kutya nem tudja hogy az ott van,pont olyan mint ahol lopják az áramot,jobb esetben látjuk hogy szikrázik vagy izzik a vezeték,rosszabb esetben meg is ráz valakit,minden évben van ilyen.Főleg ha még erre táblát sem rak ki.
Oké basszus, megvolt az ima, felnyílt a sorompó, kigurult a helyszinre az autó, le van gurítva a tömlő, van oxigénpalack meg mittudom én mi kell még... de végre eljutottunk oda, hogy kezdeni lehet az oltást, a tetőn viszont ott vigyorog a napelem és nem lehet tudni, hogy szabványos a kivitelezés, na innen érdekel a dolog!
Aztán felnyitják a sorompót...
Ha ez így van akkor a második lépés érdekel 🙂
először is elmormolnak egy imát. Mindig ez az első lépés(kezeit széttáró)
Lakástüzeknél mi a protokoll nálatok napelemes rendszereknél? Régebben néhányszor előfordult készenlétben hogy lakástüzhöz kellett kimenni ("élet és vagyonbiztonságot veszélyeztető hiba" a feladat minősítése) ilyenkor ha mi leválasztottuk a fogy. csatlakozást, mehetett az oltás, de ma már ez nem biztos hogy elég, mert oké hogy tüzvédelmi főkapcs. leold mindent, de nem biztos hogy mindenki úgy ügyeskedik mint Ini, ilyenkor hogyan kezditek meg az oltást?
nekem olyan sosem lesz amit ne tudjak megjavítani
csóró vagyok mindenből a 20+ évest tudom csak megvenni ezeket meg meg lehet javítani otthon is
Autónál, de már motornál is egy csomó olyan van, amin már nem tudod otthon megcsinálni
Sajnos
A sártól nem is bírta volna. 😁
én a féket tuti nem bíznám rá
eddig egy motoromon se piszkálta meg rajtam kívül élő ember a féket
Pinkinél se lehet olcsó a fékbetét.........
Ajándék mellé a féklötyi csere ami önmagában se két perc szemben a betét cserével........
legyél kreatív
pl
Megpróbálok valami 2k ragasztót, fehéret mint amit linkeltél, hátha. Kicsit ha javítok rajta már leszarom, nincs telibe szem előtt.
szerintem ezt így értette mindenki egész jó tanító lehetnél általános suliban (kezeit széttáró)
2x végigzongoráztuk hogy nem tudja összekeverni a hálózatot
de nem tudtad elképzelni a dolgot
a seggből-szájba segített
vannak viziális alkatok akiknek mindent modellezni kell 😁