Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sokáig kerestél ilyen kárörvendő cikket? 🤣
Ehhez képest valójában csak te "sajnálkozol" ezen.
A villanyautósok örülnek hogy végre használhatóak lesznek ezek a töltők is, mert nem a fillérbaszó taxis ingyenélők foglalják folyamatosan.
https://villanyautosok.hu/2023...
Hááát tavaly vacilláltunk az új spring és a clió között...........4 percig. 🤔 😄
Nem tagadom. 😁
Pont téged? 🤣 mindennek oka van 😅
https://www.borsonline.hu/aktu...
Szinte minden héten olvasok egy ilyen cikket hát hiszem is meg nem is.(gondolkodós) Összesen 19 évet jártam iskolába, hogy a fenébe nem akart ennyi idő alatt egy tanárnő sem megerőszakolni(kezeit széttáró)
hát én sem mosogatom...
pont ugyanolyan kárörvendő faszkalap vagy te is mint blődi 🤣 Esélyed se volt villanyautóra a fuvaros béredből most meg linkelgeted, hogy a lidl fizetőssé teszi a töltést(fetrengős) Téged ez nem érint hisz nincs a birtokodban ilyen eszköz az enyémet szerencsére meg kifizetted (meghajlós) Ha meg neked nincs akkor meg téged ez miért érdekel? Irigy és kárörvendő vagy. Pont azt üzenem neked is mint blődinek is ez legyen a csúcsörömöd életedbe(meghajlós) Annyira azért még se örülj egyszer próbáltunk tölteni a lidl-nél próbából és nem azért mert muszáj volt. Szóval nem sikerült és több próbát azóta sem tettünk és nem is volt tervezve(kezeit széttáró) Őszintén mondva én még sose láttam a lidlnél se szembe a pennynél, hogy valaki töltött volna róla autót(kezeit széttáró) Az asszony dákójának 12 ezres éves futásához, jó ha ötször kell otthonon kívül tölteni azt se teli kell vágni csak max4-5 kw-ot belerakni villámtöltőn néhány fillérér. Szóval villanyborotvát meg értelmes ember nem használ bár te nem is tartozol közéjük 😅
Mert te is irigy vagy.
Ezt nagyon sajnálom mert már nem tudom tölteni a borotvámat míg vásárolok: https://infostart.hu/belfold/2...
Dióda azért kell, mert fofalmad sincs hogy a napelemben van e és működik e. Aztán szépen tud égni ha esetleg nem 😄 szóval tedd csak rá, filléres téma.
Nagyon köszönöm 🤗
Azt látom, hogy 07BB3793 a gyári alap első betét. 7.7mm vastag - a katalógusos "utángyártottra" 8mm-t írnak. Elviekben ez az.
https://www.carpimoto.com/en-H...

Ha pont ugyanez van most benne és ugyanezt akarod használni, akkor is majdnem féláron van.

A hátsó betét 07BB0483 (az alap OEM). Persze ebből is van 07BB04LA, SA és CC kivitel.
https://www.carpimoto.com/en-H...
Megköszönöm, sokat segítettél. Ebben a formában már vannak elfogadható árak, már itthon is akad készleten lévő kerül 25-26 magasságában, ha ennyit kért volna a gyári meg se kérdezem.........
Tulajdonkeppen igen, az LA konzisztensebb.

Alapvetoen mindharom felsorolt Brembo szinter betet, mint a gyari. Ha a gyari szinter, eselyesen a tarcsa anyaga is ennek megfelelo. Es ugye ok az OEM beszallito is, szoval szereny velemenyem szerint ezekkel a legjobb a sansz a sikerre.

Ha kell a hatso betet cikkszama, megnezem azt is szivesen.
Még azzal hadd terheljelek már, hogy majd a hátsóra is dobj lécci cikkszámot valamikor.....
Ez a diagramm azt mutatná, hogy narancs az kb minden hőfokon közel egyforma hatást produkál, a másik kettö meg melegen jobb?
Köszi. már a cikkszám is segitség, mert magamtól egyértelműen nem találtam meg. Annyit deritettem ki szinter betét, ráadásul a gyári vastagságát se néztem, meg anno de nem tünt valami vastagnak kerék ki be szereléskor se, most meg a hátsót találom vékonynak, aztán gondoltam legyen itthon egy szett nehogy gyorsabban kopjpn mint gondolom aztán bármikor bele tudom szórni.
Brembot (pirosat ) használtam a kawán, nem volt drága, kb fele ennek nagyon jól fogott de sztem jobban is ette a tárcsát. Igazából az aggodalmam hogy rosszabb fékhatást se szeretnék meg jobban gyötrődő tárcsát se. Viszont olcsóbb betétet igen :)
Nyilván a gyári egy kipróbált összehangolt dolog de gondolom ebben is léteznke gyári beszállitók illetve gyári minőségű szerényebben csomagolt dolgok.
Sokan vannak, akik mást nem is hajlandóak betenni.
Mivel te sem olcsójánoskodsz, én amondó vagyok, hogy a Brembo katalógusból kinézett cikkszámokra keress rá és nézd meg, hátha máshol nem fog ennyire vastagon a cerka.

A Brembo katalógus szerint az elülső betétedid az alábbi cikkszámúak (21-22 V4S Multi).
07BB37LA (az utcai LA altípus viszonylag hosszú élettartamú, ha lehet hinni az olaszoknak)
07BB37SA (a piros betét, a "performasz" verzió)
07BB37SC (utcai és mérsékelt sportcélú, asszem szürkés színű)

...van még karbon-kevlár (CC) is, de az a futottak még kategória.

Az olvasottak alapján én LA-t vennék. A Caprimoto-nál pl. 40 euró egy pár.
https://www.carpimoto.com/en-H...

Az SA kicsit olcsóbb
https://www.carpimoto.com/en-H...
Mennyire érdemes gyári fékbetétet használni cserére? Valahogy a ducati oem betét ára felháborított. 39000 egy pár brembo.....ráadásul már gyárilag is alig van rajta kopóréteg, gondolom hogy jó sűrűn kelljen cserélni.....nyilván nem gagyit akarok majd venni, de azért egy garnitúra 120 ba legyen az azért sok.
Ez így van,én mindig azt az olcsó szart veszem,tescoba meg az obiba is az van,teljesen jót lehet azzal is festeni.Én azért azt használom mert egy festés és megy a kukába,nem szarakodok a mosással.
millió féle hengerrel dolgoztam már amit az utóbbi 8-10 éve lehet venni már egy sem szar annyira, hogy csíkosra fesse a falat. A legolcsóbb leghitványabb 800 ft-os szarokkal is lehet szépen festeni ha az alant leírt manőver be van tartva(kezeit széttáró)
Azért én sem hibáztathatok egy autót sem, hogy nem megy hatvannál többet ha nem nyomom a gázt(kezeit széttáró) 😅
pedig jó ha megtanulod mert ha feldobja a pacskert az uncsitesó nem lesz aki repiben egy ebédért kifessen(kezeit széttáró)
hát én ezt már nem tudom
volt egy fehér folyadék megvolt szabva mennyi vízbe kell tenni beletetem hengereltem és miután megszáradt jött a festék
aztán szar lett
itt be is fejeztem a festési manővert, asszony unokatesója festő szóval semmi értelme szarakodnom a festéssel
ő monta az henger szar, én hittem neki
A csík nem a henger miatt látszik hanem általában akkor ha előtte a mély alapozót nem hengereled el rendesen vagy nem hígítottad kellő mértékben. Falfelülettől függően általában 3-4-5-szörös hígításúnak kell lenni és érdemes előtte ellenőrizni egy kis felületen amikor megszárad. Ha spriccelsz rá vizet és azonnal beszívja a fal akkor túl lett hígítva, ha meg azonnal lepörög róla akkor kevés a hígítás de ezt látod akkor is amikor kiszárad ha nagyon üveges lesz tőle a felület(kezeit széttáró) ha rajta marad a felületen és 1-2 percen belül elszívja a fal akkor a jó(meghajlós) Világos színnél nem akkora gáz ha sűrűbben kened fel de picit sötétebb színeknél szépen meg fog látszani festés után a csík és nem is igen lehet vele mit kezdeni csak ha visszacsiszolod glettig. Ugyan is a falfix gyanta alapú ha túl tömény akkor olyan mintha műanyagra kennéd a festéket és ott ahol a henger átfedi egymást a túl tömény anyag még töményebb lesz száradáskor mellette beszívja a festéket ahol erősebben rajta van ott meg nem tudja beszívni így gaszman lesz az egész(fejét fogó) Hengerrel ha szar is a henger nem lesz csíkos csak a csiszolt glettelt felületen is úgy fog kinézni mintha vakoltad volna rendesen struktúrája lesz a falnak. 😅 Illetve hengerrel még ott lehet elqrni ha nem gurítod ki kellően a rácson a vödörben vagy meg sem próbálod a falon egyenletesen kigurítani de ez nem a henger hibája .Mondjuk ehhez be kell tudni állítani az anyagsűrűséget is. Ha egyfajta anyaggal dolgozol mindig, könnyen ki lehet tapasztalni. Én úgy szoktam, hogy 15-ös intallerel dolgozok. Abba megy a 15 literhez való szín amit a keverőszárral elkeverek és megy hozzá 1 liter penészgátló anyag. Így már a bázis kellő képen hígítva van. Persze ahogy fogy az anyag alkalmanként lehet hozzá önteni 1-1 dl desztvizet. Azt meg lehet látni, hogy a felhengerelt anyag hogy szív a falon. Glettelt csiszolt falra mindíg rövid szőrű hengert kell használni ez az alfája a szép festésnek(kezeit széttáró)
Az igény és a vagyon nem feltétlenül jár kéz- a kézben.