ha már ilyen drágán dolgoznak persze hogy verte volna az asztalt, ha egy 5 ezeres olajcsere 40 ezer azért csak kell valamit vállalni.....
de mint írtam párszáz ezer ezekben az autókban semmi ha ki akar halni úgy is az első pár 10 ezer alatt hal ki
gyerek is nemrég vitte a 10 ezres szervizre a mororját aztán itt be is van fejezve a garis szervizelés, egyszerűen nincs értelme majd 50 ezreket kifizetni ezekért
Nem akar kupeckedni, de csalni a garanciával azt biztosan. Az, hogy nem szívesen fizeti ki a márkaszerviz munkadíját, oké. De akkor hagyja ott az órát ahol, és vigye el az életmódja számláját feladni a postán.
Plusz gondolom utána a vevőt is átkurta.
Ha meg mondjuk elromlott volna az autó, gondolom verte volna az asztalt a szervizben, hogy garancia keretében javítsák.
Az ismeretségi körömben egyetlen egy ilyenről nem tudok, sőt, egyikről sem feltételezem, illetve tudom, hogy bevitte a kereskedésbe beszámíttatni, hozta az újat.
Hogy a neppercigány mit csinál azt nem tudom, azoktól nem vásárolunk. legalábbis akinek van esze. ha visszaolvasol vagy négy évet, ott leszek valahol, talán éppen Blackiex olvtársnak íródva, hogy pont ezért veszek magánszemélytő, háztól, mert ott látom az eladót és a környezetét, de ezt szerintem itt is írtam a minap.
(Hazudok, mert az előző Kawát neppertől vettem, igaz, olyan áron, hogy kis bisz-baszok belefértek utána a helyreállításba. Ez volt talán az első, de biztosan az utolsó, amit nem újként vagy magánszemélytől veszek - a tervek szerint.)
Nekem eddig az összes vételem minimum elérte az várakozásom szintjét, ami a lehetséges csalódást illeti.
Hát veled vitázni kb, mint a galambbal sakkozni - már ha ismered a storyt 😅
"A szomszéd házibora ami forint fillérből készül is sokkal jobb annál a legdrágább bornál amit te életedben megittál" - na ez a mondat egész jól jellemzi a gondolkodás módod.
a terv
sok éve még a vasútnál voltam egy mahartos ismerős bodajkról járt dolgozni a szabadkikötőbe, majd 100km táv, ment havi 5 ezer körül
vett egy új kocsit már nem emlékszem miféle volt de 15 ezrenként 40 ezer volt a szervize, azt mondta 5 ezerért lecseréli otthon az olajat és minden harmadik csere a szervízben történik, ekkor ment az óra vissza az aktuális következő 15 ezerre
mivel már villanyos km óra volt a kocsiban el kellett vinnie egy óráshoz mert csak az tudta állítani a digitális órát
így 3 havonta nem kellett kiadni 40 ezret ami egy évben 120 ezer lett volna, hanem megoldotta 60 körül ami akkoriban kb egy fél havi fizetés volt
és volt jó terv mert kerekeket is vett hozzá így a gumi kopás is reális volt
ha jól emlékszem 5 év vagy 100 ezer lett volna a garancia, de az 5 év nem biztos lehet több így a kocsi közel 300 ezret futott de még mindig benne volt a garanciába
szerintem ő nem akart kupeckodni csak nem akarta a kurva drága gyári szervízt fizetni....... de ha eladásra került volna a gép máris pár százezer benne volt nyom nélkül
persze a mostani gépeken nem ilyen egyszerú ez a manőver, ilyen esetet is tudok hogy az órába vissza lett tekerve az ecu-ban meg nem és megállt a kocsi, de olyan mértékben hogy az egész agya cserés lett, mert a szakszerviz se tudta életre kelteni
De írtam olyant, hogy csakis arra alapozva kell autót venni?
Azt írtam - keresd vissza - hogy ez az első lépés, a km állás ellenőrzése.
Amúgy amit leírsz, ez egy olyan terv rész kell, hogy legyen, amelyet már az eredeti tulajnak a vásárlás időpontjában el kell döntenie, hogy 120 ezer km-en keresztül a következő vevő becsapására készülök.
Én. pl. amikor eladtam a Kawát, sajnos nem tudtam papírokat adni a szervizekről, mert hogy én sem kaptam, így mindent fényképpel bizonyítottam, az olajcseréket, a teló karbantartást, a fékfolyadék, láncszett, minden. persze mondhatta volna a vevő, hogy megPhotshoppoltam a dátumokat, de a környezet meg a barátságos ábrázatom miatt feltételezem, fel sem merült benne. Körbejárta, meghallgatta, ment egy karikát, egy dolgot tett szóvá amit én sem tudtam, amúgy filléres alkatrész, mondott egy kb 5%-al alacsonyabb árat, bólintottam, leszámolta, elment.
A Hiace-t úgy adtam el, mert tudták milyen vagyok az eszközeimmel, ahogy vettem a mostanit. Egy nap alatt.
ugye most sincs semmi fogalnad mit írsz?
fúrógép vs ütvecsavarozó
amit te behajtónak hívsz az egy fúrógép csak (sajnos) van benne egy alkatrész ami nyomatékra leold
de mint írtam párszáz ezer ezekben az autókban semmi ha ki akar halni úgy is az első pár 10 ezer alatt hal ki
gyerek is nemrég vitte a 10 ezres szervizre a mororját aztán itt be is van fejezve a garis szervizelés, egyszerűen nincs értelme majd 50 ezreket kifizetni ezekért