amúgy ha ilyen kurva okosak vagyunk találjuk már ki ez hogy a faszba jön ki?
szétszedni csak a legvégső esetben szeretném mert tuti kilazul az a karika és mindig le fog esni
a lidl csavarbehajtó(ütvecsavarozó) 1010gramm akku nélkül, akuval 1451 gramm
igazándiból alig könnyebb mint a fúrógép, ellenben a 2ah akkuval hihetetlen jól ki van egyendúlyozva
de kartonozni szerintem nem jó mert túl erős, túl nyers, vagy csak nagyon megszoktam a makitát aminek elment a fele ereje 2004 óta
Na ezt jól összehasonlítottad, kb. mint Pipi 😆
- Az adatok rosszak, a 800g az akku, de ahogy írták, az se annyi.
- tuti, hogy a dövalt könnyebb, jobb fogni
- a két akku annyit jelent, hogy folyamatosan lehet vele dolgozni.
- normális gipszkartonozó nem ilyet vesz, hanem csavarbehajtót, azon nem tokmány van, hanem hatszög alj, könnyebb, rövidebb.
Én hóban-latyakban taxizom. Ez telente mondjuk 3-6 nap, és csak oda, mert visszafelé ráérek elsétálni. Ez a 3-6 * 1000 forint nekem bőven megér ennyit. Pláne, ezt mindenki tudja rólam itt, és jellemzően minden járművemet egy-két nap alatt eladok.
De nem értesz. Én elhiszem, hogy van olyan autó, amit a tulaj olyan módon őrzött meg, hogy vissza lehet tolni a szalonba.
Nekem akkor sem kellene, mert jól tudom, abban a legjobb szándékot is feltételezve lehetnek olyan hibák már, ami miatt nem szeretnék éjszaka, télen az autópálya szélén várni. Igen,. a vatta új is otthagyhat, de az esély melyiknél nagyobb?
Ezt szeretném már megértetni.
Lehet, itt csak a gépek írták.
De. vakon is azt mondom, hogy ugyanolyan tulajdonsággal bíró más-más fúróknál nem nagyon lehet olyan eltérés, ami miatt mást választanék.
Én soha nem írtam, hogy a km. garancia. Azt mondom, az az elsődleges kiválasztás alapja, azt leellenőrzöm, ha hazudtak, megyek is tovább. Aztán ha valós, de lelakottabb, mintsem a futásteljesítmény ezt indokolná, megyek tovább. És még nagyon bele sem néztem az autóba, itt még csak optikai szemrevételezés van. A tárolás, a tulajdonos környezete is ilyenkor lesz figyelembe véve.
És ha ezek megfelelnek, akkor jöhet a tüzetesebb felülvizsgálat. Ha létkérdés a jó autó, akkor szerviz.
De, ez pont ez első volt. Elvitték a Hiacet, közben a kerítésen kívül kinéztem egy Hoddát, de amikor hozták a kulcsot, mondták, hogy Ausztria, mondtam is köszi, de így felejtős, azt mondta a nepper, ez jó, mert nem a hegyekből csak Bécsből való. Persze.
Azt a Hoddat csak körbejártam, de csak azért, mert munkahelyen voltunk enni, és ez pont mellette volt. Amikor elvitték a Toyotát, aznap este kint volt, ami pont megfelelt a felállított követelményeknek, el is küldtem a bácsinak az előleget, mert azt visszakérhetem. Másnap bank, és tűz az autóért.
Így volt a mostani Kawa is, az előző is, a GS500 a havertől, a Senda meg aztán pláne.
A Sendán volt egy láncszett csere összesen, A GS-en egy benzincsap csere, az előző Kawa az olyan sok kicsi, lábfék kapcsoló visszahúzó rugó, levettem a kiput (UGYE? a kipu) és tűzkarika, egy repedt indexbúra csere, akciós 50% áron fékbetét csere, a mostanin meg mondjuk semmi, és sorolhatnám az összes autómat is szó szerinti filléres dolgokkal.
A C15 hidegindítási baja kicsit problémásabb volt, arra költöttem, de mint utólag kiderült, ha a második szerelőhöz viszem egyből, akkor egy üveg pálinka lett volna.
a konyhai mérlegünk nem csal, szóval amit írtam az tutibiztos
amúgy eladó ha érdekel valakit
a tokmánya felbasz mindig, mert nem húzza be középre a fúrót, hanem simán megakad a szélén, úgy kell igazgatni hogy jó legyen, pedig egy full fém röhm tokmány ami nem gagyi lingling csomó márkás géphez a röhm gyárt tokmányt, lehet ehhez a selejteket adták el 😂
ismerek olyat is aki lefóliázott a kocsiban mindent, váltógomb indexkarok stbstb
mindent is amihez hozzáért
nem kétlem hogy beteg elme volt, de ez neki hozott pár 10ezrest eladáskor
mindenre van példa is és ellen példa is
én mostanában úgy vagyok a kocsi vétellel ami elsőre megtetszik megvesszük, a toyotát is így vettük, mondtam az asszonynak 1 napot vagyok rá hajlandó rászánni, kecskeméten végignéztük az összes kereskedést aztán ez megtetszett mindenkinek, erősen túl volt árazva, de ha még elmegyek 20 városba megnézni autókat akkor ugyanott lettem volna
használtautós kocsikat meg sem néztük, nem akarok cigányoknál kocsit nézni, fészbuk profil meg egy kocsi kép mellett sincs
3 év és nekem telefonon bemondásra a blokk másolatának átküldése után küldték az új cuccot úgy, hogy a régit vissza sem kérték. Ez az eljárás dob nagyon sokat az egészen.
Mivel te vetted, az a legjobb kocsi. Elfogadjuk, te okosabb vagy annál hogy átbasszanak 🤷🏼♂️
Be tudnálak ültetni olyan accorba ami en 600ezer! Van és ha letakarom az órát, nem tudnád még csak megtippelni sem. Első gazdás, Grazba jár vele az ember rendszeresen.
Erre celoztam, hogy nem vennek merget a weblap adataira. Az en 10 cellas akksijaim sincsenek 800 grammosak, furcsallottam is, hogy a 2Ah-s Parkside nyolcvan deka.
És hány olyan 60+ éves van, aki évi 100 ezret megy, és a jó állapotban lévő autóját akarja eladni éppen neked? Mekkora ennek az esélye? Érdemes ezzel számolni?
Amikor egy autóban 220 van, ott az ülés, a váltógomb, a pedál, a kormány, a kőfelverődés, a csomagtér azért árulkodó. Meg a műanyagok nyekergése.
Erre már nem tudok érdemben válaszolni mert ferdítesz hogy elhidd, a parkside jobb és olcsóbb is mint egy prémium. Ez már legyen a te szegénységed.
Soha nem dolgoztàl ilyen gépekkel.
Nem igazán látom az okot, hogy a DeWalt-ot jobb lenne fej fölött tartani órákig, vagy éppen sokkal-sokkal erősebb lenne, vagy ami a leggyakrabb használatot jellemzi.
Ezzel nem a minőséget az egyik- vagy másiknak megelőlegezve a másik ellenében, mert a szervizhálózat, meghibásodási hajlandóság, leeséskor történő kár meg akármi lehet döntő.
Csak a szubjektív vélemények ellenében, meg a valakikben belerögzült, indok nélküli márkaelőnyt leszámítva, mi lehet a tényszerű indok az egyik- vagy a másik mellett.
Az ár viszont nagyon is kézzel fogható tényszerű indok. Sőt.
Az a baj Laci, hogy te is szélsőségekkel példálózol. Gépjárműnél bizony állapotot állapotot kell venni mert a km nem garancia semmire. Gondolom te sem az elsőt vetted meg amiben kevés volt a km és belefért az árba hanem azt ami szép és kevés a km.
ismerek olyan 60+évest aki évente 100és 120 ezer között megy a kocsival, 5 évesen 600 felett volt a merciben 620 640 nem emlékszek pontosan
de fel lehet hozni példának apámat is aki 60+ évesen 2 műszaki között 700km rakott a zsiguliba
amúgy a nagy igazságok egész addig faszák amíg be nem szopik egyszer az ember
és az hogy 220ról tekerték vissza 29-re vagy 120-ról vagy a 29ezer valós az nagyjából sosem fog kiderülni hiszen ezeknek a motoroknak tökmindegy mennyi van bennük 400-600 ezer felé már lehet előjönne az a +100/+200 ezer miatti hiba de addigra meg inkább a karbanatartás ami mérvadó
Nem kotekedni akarok, de nem tudom, mennyire lehet bevenni a ciant ezekre az adatokra, mert a Parkside-nal a 2Ah-s akku alatt irnak 800 gramm tomegetn a keszulek specifikacioi alatt nincs adat. Emellett 60 Nm-t ir, nem 90-et.
Nem mernek csak ezek alapjan palcat torni, ugyanakkor nem dolgozom napi szinten ilyenekkel, nem ismerem a DeWalt-ot s igy osszevetni se tudom e kettot. Az fix, hogy ha el kellene kezdenem ilyesmi munkakorben mukodnom, a Parkival indulnek neki es ha mar megyeget a szeker es ugy tapasztalom, hogy kell a dragabb muszer, megvennem a DeWaltot, Festoolt vagy Hikokit.
Egy filléres sokévesben, lehet, hogy így megy. Egy két-három évesben, az átlag futást figyelembe véve, szorozva az eladóról gondoltakkal (nem kereskedés) nem hinném, hogy 100-ról tekerik vissza 29-re. Kisárúszállítóban talán, de alsóközépkategóriában nem annyira jellemző.
Akitől vettem 70 fölött volt, mindenhová vonattal ment meg busszal, mert az neki ingyenes, ezért volt benne kevés.
És. Te példálózol a saját ismerőseiddel, hogy hogyan átkúrták, de NEKEM meg ott a SAJÁT tapasztalatom.
Erre írtam, hogy a a sok gyökér autószerelő meg gumis lózungját, hogy állapotot veszünk nem kilométert nem kell feltétlenül készpénznek venni.
Szerinted NEKEM melyik példa lesz a mérvadó? Hozzátéve a szinte összes előző járművem tapasztalatát?
29 ezer
ismerősék vettek egy sprintert újonnan, január közepén hozták el decemberben már 200 felett járt
4 évesen első műszakira 180 ezerrel ment
másik eset a szomszédommal esett meg vett egy astrát 2 évesen 20 ezerrel opelos embertől aki az opelmál dolgozott, mert 2 évente kaptak kedvezményesen új kocsit ha akartak, na abban is legalább 3x ennyi volt mert foszlott a vezérműszíj 40 ezernél , már hozzáért a burkolathoz olyan rojtos volt a szíj
én sosem nézek métert vételkor mert nincs értelme
ne legyen szarrá törve meg nem füstöljön aztán jónapot, mindegy hogy 120 vagy 420 ezer van az órában
Szervizkönyvvel, a rendszámlekérdezővel, és hát a 70 éves bácsi személyével (ez utóbbi opcionális).
Tudom, csalt, visszatekerte még ő is, de legalábbis az unokája.
Ez pont annyira igaz, mint amikor háta mögött álló szerelőt kivéve, a szakszerviznek mindent elhiszek bemondásra.
Nekem amúgy mágnesszárral ki szokott jönni, tokmányt előrehúzom és a mágnes kiszedi