Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nálunk süt a nap, nemrég cuccoltam be a hintáról mert kezd meleg lenni
Celje autópálya, 500 m/h...
Az eső ömlik
Nyaralok...
Ja,es mar tudom hogy vágok.
Nem akarom kifizetni.
Eszrevettem,sporolni akartam a munkaval,8 negyzetmeter bordazott lemez.
itt a tuti cucc
ehhez 3 db 100 literes gáztartály és kocsi fél oldalát meg lehet fújni egy menetben
a lakk fasza ha jól van festve
nézd meg a sima festékes f astra meg a metál+ lakk f. astra hogy rohad, a metálos sokkal tobább bírja
Mert ha valahol leválik akkor nem csak ott csiszoljuk ahol levált,az egész felületet le kell darálni.Pont ezt elkerülve.Ahol fent maradt a festék,nem azért maradt fent mert ott tapad,hanem azért mert még nem jött le.
Már megint olyanba hiszed magadat okosnak amihez tök hülye vagy.
Meg aztán hány évesen kezdett el hámlani? Hol érdekli a gyártót hogy hámlik egy 15-20éves autó az 5. tulajnál? Suzukinál fontosabb volt hogy olcsó legyen.
Bár leperegni nem fog, de ha sérül elég nehéz szépen javítani.
De mondjuk egy ilyen CyberTruck-ot elfogadnék ami szintén rozsdamentes acélból van és lehet ütni vágni, mert rondább úgy sem lesz 😂
Ezért szoktam nagynyomású mosóval át takarítani, Az lekap minden olyan festéket a szélétől megkezdve ami kicsit is gyengén tapad.
Szerintem az UV és az ozmózis miatt hámlik a szabadban tartott autókról a lakk.
Ezért volt jó az egyrétegű fényezés.
Rúgnám fejbe aki kitalálta a metálfényt és lakkozást egy hétköznapi autóra 😆
A sima fényezést elbaszni sem lehet, apám Daciája 20 évesen is csillogott villogott, mert időnként átkente polírozós wax-al.
Nincs lakk,sima fényes fehér.
Az alsó foszfátos vagy mittoménmilyen réteg ami a lemez fölött van közvetlen az elég stabil,ezért látod hogy mind ami levedli a festéket az szürkés.
Minél többet áll alapozva annál jobb.Így elkerülhető a festés utáni összeesés.
A merci alapból szeret rohadni,volt egy időszak amikor meg aztán végképp kritikán aluli volt.
megmunkálás előtt foszfátozzák a lemezt és erre is van valamennyi idő ami alatt el kellene kezdeni a festési procedúrát és ez a mercinél sem jön össze mindig
mire nem jó egy gépjármű mérnök motoros ismerős... elhalomoz egy csomó fontos infóval 😆
a lakkleválás biztos az idő miatt van
a festéket nem tudom, ennyire nem ismetem, amivel nekem fújták most kb 2 napig állt alapozva festés előtt mert akkor fújt egy másik kocsit is aztán az volt a fontosabb
Nem tudom, igaz-e és nem tudom, más járművekre áll-e a dolog, ha igaz is... De a pápaszemes mercik, amikről úgy pereg le a festék az alatta kialakult rozsdától, mint a fene állítólag a festék miatt rohadnak. A festék környezetbarátabb kellett legyen, ennek a mellékhatásaképp viszonylag korán porózus lett, alá tudott menni a víz. Hogy ezt tetézte-e az acél minősége... Passz.
Simán el tudom képzelni hogy a betervezett fstékek sporolás miatt szarabbak.
Nem hinnem hogy gyarban ezt a varakozasi idot basznak el.
Ezert mondom az alapozot.
Ilyen vilagos beige,es az jon le a szinnel.Alatta a puszta fen latszik.
látom az összesnek hámlik a fülke feletti rész, mint nekem a bőröm nyáron(fetrengős)
Azt erre nem jöttek rá?
Pedig az ininek igaza van,vagy a várakozási idő nem megfelelő,ez lehet sok vagy kevés,mindkettő elő tud idézni ilyet,vagy nem megfelelő anyaghasználat.
esztegomba a suzuki gyárban voltam párszor de a sorhoz nem engedtek be szóval nem tudtam ellenőrizni a technológia betartását
de vagy a festék a szar vagy a lakk vagy a technológia, szar cuccokkal vélhetőleg nem festenek, szóval csak a technológiai fegyelem lehet a hibás
Pontosabban : A karosszériát szálcsiszolt, SS304-es kódnevű rozsdamentesacél-ötvözetből készült lemezek borítják. Három autó kivételével, amit 24 karátos arannyal vontak be, az összes DMC–12 festetlenül és lakkozatlanul hagyta el a gyárat.[29] Léteznek lefényezett DeLoreanek, de mindet azután festették le, hogy megvették a gyártól. Több száz DMC-t gyártottak rozsdamentes acéllemezek nélkül is, a dolgozók oktatására, ezeket hívták „fekete autónak” vagy „öszvérnek” a fekete üvegszálas lemezek miatt, amiket a rozsdamentes lemezek helyett szereltek rájuk, azonban ezeket sohasem forgalmazták. A rozsdamentes szálcsiszolt acélelemeken levő felesleges kis karcolásokat el lehet távolítani egy „dörzsi szivacs” (a mosogatószivacs durvább oldala) segítségével. 🙃