Mert ha valahol leválik akkor nem csak ott csiszoljuk ahol levált,az egész felületet le kell darálni.Pont ezt elkerülve.Ahol fent maradt a festék,nem azért maradt fent mert ott tapad,hanem azért mert még nem jött le.
Meg aztán hány évesen kezdett el hámlani? Hol érdekli a gyártót hogy hámlik egy 15-20éves autó az 5. tulajnál? Suzukinál fontosabb volt hogy olcsó legyen.
Bár leperegni nem fog, de ha sérül elég nehéz szépen javítani.
De mondjuk egy ilyen CyberTruck-ot elfogadnék ami szintén rozsdamentes acélból van és lehet ütni vágni, mert rondább úgy sem lesz 😂
Szerintem az UV és az ozmózis miatt hámlik a szabadban tartott autókról a lakk.
Ezért volt jó az egyrétegű fényezés.
Rúgnám fejbe aki kitalálta a metálfényt és lakkozást egy hétköznapi autóra 😆
A sima fényezést elbaszni sem lehet, apám Daciája 20 évesen is csillogott villogott, mert időnként átkente polírozós wax-al.
megmunkálás előtt foszfátozzák a lemezt és erre is van valamennyi idő ami alatt el kellene kezdeni a festési procedúrát és ez a mercinél sem jön össze mindig
mire nem jó egy gépjármű mérnök motoros ismerős... elhalomoz egy csomó fontos infóval 😆
a lakkleválás biztos az idő miatt van
a festéket nem tudom, ennyire nem ismetem, amivel nekem fújták most kb 2 napig állt alapozva festés előtt mert akkor fújt egy másik kocsit is aztán az volt a fontosabb
Nem tudom, igaz-e és nem tudom, más járművekre áll-e a dolog, ha igaz is... De a pápaszemes mercik, amikről úgy pereg le a festék az alatta kialakult rozsdától, mint a fene állítólag a festék miatt rohadnak. A festék környezetbarátabb kellett legyen, ennek a mellékhatásaképp viszonylag korán porózus lett, alá tudott menni a víz. Hogy ezt tetézte-e az acél minősége... Passz.
Nem hinnem hogy gyarban ezt a varakozasi idot basznak el.
Ezert mondom az alapozot.
Ilyen vilagos beige,es az jon le a szinnel.Alatta a puszta fen latszik.
Pedig az ininek igaza van,vagy a várakozási idő nem megfelelő,ez lehet sok vagy kevés,mindkettő elő tud idézni ilyet,vagy nem megfelelő anyaghasználat.
esztegomba a suzuki gyárban voltam párszor de a sorhoz nem engedtek be szóval nem tudtam ellenőrizni a technológia betartását
de vagy a festék a szar vagy a lakk vagy a technológia, szar cuccokkal vélhetőleg nem festenek, szóval csak a technológiai fegyelem lehet a hibás
Pontosabban : A karosszériát szálcsiszolt, SS304-es kódnevű rozsdamentesacél-ötvözetből készült lemezek borítják. Három autó kivételével, amit 24 karátos arannyal vontak be, az összes DMC–12 festetlenül és lakkozatlanul hagyta el a gyárat.[29] Léteznek lefényezett DeLoreanek, de mindet azután festették le, hogy megvették a gyártól. Több száz DMC-t gyártottak rozsdamentes acéllemezek nélkül is, a dolgozók oktatására, ezeket hívták „fekete autónak” vagy „öszvérnek” a fekete üvegszálas lemezek miatt, amiket a rozsdamentes lemezek helyett szereltek rájuk, azonban ezeket sohasem forgalmazták. A rozsdamentes szálcsiszolt acélelemeken levő felesleges kis karcolásokat el lehet távolítani egy „dörzsi szivacs” (a mosogatószivacs durvább oldala) segítségével. 🙃
Az eső ömlik
Nyaralok...
Nem akarom kifizetni.
ehhez 3 db 100 literes gáztartály és kocsi fél oldalát meg lehet fújni egy menetben
nézd meg a sima festékes f astra meg a metál+ lakk f. astra hogy rohad, a metálos sokkal tobább bírja
De mondjuk egy ilyen CyberTruck-ot elfogadnék ami szintén rozsdamentes acélból van és lehet ütni vágni, mert rondább úgy sem lesz 😂
Ezért volt jó az egyrétegű fényezés.
Rúgnám fejbe aki kitalálta a metálfényt és lakkozást egy hétköznapi autóra 😆
A sima fényezést elbaszni sem lehet, apám Daciája 20 évesen is csillogott villogott, mert időnként átkente polírozós wax-al.
mire nem jó egy gépjármű mérnök motoros ismerős... elhalomoz egy csomó fontos infóval 😆
a festéket nem tudom, ennyire nem ismetem, amivel nekem fújták most kb 2 napig állt alapozva festés előtt mert akkor fújt egy másik kocsit is aztán az volt a fontosabb
Ezert mondom az alapozot.
Ilyen vilagos beige,es az jon le a szinnel.Alatta a puszta fen latszik.
Azt erre nem jöttek rá?
de vagy a festék a szar vagy a lakk vagy a technológia, szar cuccokkal vélhetőleg nem festenek, szóval csak a technológiai fegyelem lehet a hibás