Ja, nagyapám műhelyében is valahogy így volt. Több tartály sorba kötve, és több fokozatban csökkentette a nyomást, ami ugye hűt is, utána voltak a leválasztók.
annó a szakoktatónk is lefestett egy trabantot ecsettel még a 90-es években(óranézegetős) Úgy ahogy írod 2 méterről nagyon szép volt, de ez a távolság kellett neki(fetrengős)
A pormentesség az ecsetfestéshez is kell(kezeit széttáró) Javaslom mielőtt elkezdesz festeni vidd be a slagot azt locsold körbe a helységet, falakat, mennyezetet is így már is van egy pormentes termed. 1 szál vizes fürdőgatyába menyél be így rólad sem fog szemetes lenni a festeni kívánt darab(meghajlós) Széles, sűrű szálú ecsetet vegyél az a tuti 😅
Anno 45-50 volt egy ANYF160/+HPS elegge bevalt.
Ezt 103+posta euroert most meg lehet venni prpshop.it,ez meg mindig tobb mint 20e el olcsobb mint itthon.Ez simoncar-nal 78e.
Kinai alis devilbiss kinai klonja sem rossz.Van ilyen,teljesen jo.
Én a kompresszoromat egy profi festőtől vettem, ő vett újat ugyanolyat... azt mondta, az a titka, hogy a felével kell forgatni, mint az ajánlott, és akkor sokkal kevesebb olajat hord fel, és később kopik el. Volt egy 500 literes tartálya, az kompenzálta.
Szóval ez a 2800-at forgó Gügye ilyen szempontból necces...
Egy hengerest és olajmentest semmi képen nem javaslom ilyen olcsó kategóriában. Téli kerék átrakásra és gumi felfújásra elég, de nagyobb igénybevételre már alkalmatlan.
Olaj kell a dugattyús kompresszorba és két henger, mert úgy kiegyenlített a járása, sokkal hatékonyabb, és tartós.
A fényezéshez a sűrítés és az expanzió közben kicsapó víz a legnagyobb gond. Az már mindegy hogy ebbe némi olaj is kerül. Ennek leválasztásáról gondoskodni kell mindenképpen. Akár csak úgy hogy jó hosszú csövet használsz, és nem ér végig benne a víz kisebb munkát befejezed.
Mellesleg a teherautó kompresszor (bármelyik) nagyságrendekkel jobbak mint a mostani drágán adott hobby gépek.
Egy vízhűtéssel szíjas áttétellel normálisan felépítve profi gépnek számítanak.
Egy kompresszorból? Nem tök mind1? 😆 Legyen tartálya ne eressze el a nyomást oszt kész. Egyik kompresszor olyan mint a másik a végeredmény, kifújja az összesűrített levegőt(kezeit széttáró)
a pisztolyon rengeteg múlik
anno amikor opelt fújtam kaptam kölcsön egy 70 ezres pisztolyt na avval tudtam elfogadhatóan fújni a praktikeressel meg nem
márkára nem emlékszem de haver mondta hogy jól mossam el mert ha elbaszom az 70 ezer lesz
A jok nem katasztrofavédenek allando allaskent. 😆
Ezek vannak jelenleg.Az elso hattamlaja ketreszben allithato.
Ezt 103+posta euroert most meg lehet venni prpshop.it,ez meg mindig tobb mint 20e el olcsobb mint itthon.Ez simoncar-nal 78e.
Kinai alis devilbiss kinai klonja sem rossz.Van ilyen,teljesen jo.
https://www.aliexpress.com/w/w...
Szóval ez a 2800-at forgó Gügye ilyen szempontból necces...
Olaj kell a dugattyús kompresszorba és két henger, mert úgy kiegyenlített a járása, sokkal hatékonyabb, és tartós.
A fényezéshez a sűrítés és az expanzió közben kicsapó víz a legnagyobb gond. Az már mindegy hogy ebbe némi olaj is kerül. Ennek leválasztásáról gondoskodni kell mindenképpen. Akár csak úgy hogy jó hosszú csövet használsz, és nem ér végig benne a víz kisebb munkát befejezed.
Mellesleg a teherautó kompresszor (bármelyik) nagyságrendekkel jobbak mint a mostani drágán adott hobby gépek.
Egy vízhűtéssel szíjas áttétellel normálisan felépítve profi gépnek számítanak.
Én ennél a kategóriánál kezdenék: https://www.szerszamkell.hu/el...
hűtveszárítóval néha 500 alatt nagyon jókat találni, de ki kell fogni
anno amikor opelt fújtam kaptam kölcsön egy 70 ezres pisztolyt na avval tudtam elfogadhatóan fújni a praktikeressel meg nem
márkára nem emlékszem de haver mondta hogy jól mossam el mert ha elbaszom az 70 ezer lesz