Értem én. Azzal hogy meg akarom cáfolni azt az állítást hogy ami 5évnél öregebb autó az mind elavult lelakott fos, irigy leszek. Teljesen logikus.
Ha viszont felvetem hogy a 20éves motorja ennek az embernek elavult, az nem igaz, mert ő ennyit szán a motorozásra. Ez is teljesen logikus.
Az hogy a passatban elment a vezérlés, egyenlő azzal hogy az egész vw csoport egy rakás szar. De ha a bmw-ben elszakad a lánc, akkor az nem számít mert neki másik motoros autója van.
Ha én ennyit szánok az autóra, mert nem érdekel a márkája csak hogy olcsón fenntartható legyen, én igénytelen vagyok, sőt csóró is még akkor is ha a két motorom annyiba kerül mint az ő autói(kis költői túlzással, de amennyit használom, lehet egyárba jön ki évekre lebontva.)
Azért nemám leszopjátok egymást.
Mondjuk mind a ketten hasonlóak vagytok, mind a kettőtök szerint akik nem ti vagytok azok hülyék vagy irigyek vagy mind a kettő.
Elszakadó lánc, kigyulladás az enyém utániban fordult elő, flap szelep leszakadás meg az enyém előtti szériában.
Az enyém tökéletes 😃 Az újabb meg benzines, annak nincs nagy típushibája
Nem a szíj szakadt, a feszítő görgő tört le. Onnantól sima ügy... Hf-t fel kellett újítani, a vezteng elgörbült, és az új valami 700 ropi, hónapokat vártak, hogy legyen bontott.
Pedig a pipi is elmondta hogy bőven jó lenne neki 2000 eleji autó is,mondjuk nem tudom akkor miért nem az van neki.Azt sem tudom a hiacet miért cserélte le.
Nem kell itt most hisztizni meg terelni, megint magadat szopattad le, jössz az elavult dumával és a 4éves kocsi szart be, ami nem elavult állításod szerinted.
Na akkor elszakadt a bmw-ben a lánc, kigyulladt, megette a szívósort vagy nem ?
Vajon volt már benne cserélve,ha igen, mikor és vajon azt milyen szakember csinálta?Sok ám itt a kérdés ezzel kapcsolatban.Mert hát elég érdekes hogy ezt a szíj szakadást sikerül csak felemlegetned,amit jobb esetben egy gyári beszállító gyárt,az a beszállító aki más márkának is szállít,és akkor még ott van a javítás minősége.
De jó, akkor ezen túl ezen a HDI dolgon fogsz lovagolni? Nem volt 5 éves a csili-vili Passzát, és elfosta magát, ez a lényeg. Igaz, ö is 4 évesen vette, és volt már benne 200 ekm. Szóval egy lefosott szar, amit gyorsan eladott a német, mielőtt költeni kéne rá...
És ha te tényleg olyan autóval akarsz járni, amilyen most van neked, akkor igénytelenebb vagy még Pipinél is 😅 pedig fillérbaxásban őt nehéz űberelni, mégse tizenéves autókkal jár.
Egyébként mi az a szuper motorod, meséld már el, az adatlapodon nincs semmi.
Mikor még VectraC-ztem a BMW előtt, összejártunk a többiekkel, volt olyan tali Tállyán, hogy 12 Vectra volt az udvarban 😄ez 20 éve volt, néhánnyal ma is tartjuk a kapcsolatot, Vectra már senkinek nincs.
Na szóval ott volt egy Vectra OPC, valami 350 LE, az durván jól ment, de mai eszemmel már nem kéne.
Soha sem volt hdi a vw-ben, meg is jöttünk hogy mennyire vagy tapasztalt és mennyire tudálékos.
Átugrott a vezérlés, szar a vw… hmmm szerencsére a bmw nem gyullad ki, nem szakad el a lánc benne, nem eszi meg a szívósort. Micsoda szerencse.
Ha viszont felvetem hogy a 20éves motorja ennek az embernek elavult, az nem igaz, mert ő ennyit szán a motorozásra. Ez is teljesen logikus.
Az hogy a passatban elment a vezérlés, egyenlő azzal hogy az egész vw csoport egy rakás szar. De ha a bmw-ben elszakad a lánc, akkor az nem számít mert neki másik motoros autója van.
Ha én ennyit szánok az autóra, mert nem érdekel a márkája csak hogy olcsón fenntartható legyen, én igénytelen vagyok, sőt csóró is még akkor is ha a két motorom annyiba kerül mint az ő autói(kis költői túlzással, de amennyit használom, lehet egyárba jön ki évekre lebontva.)