Amugy nekem ugye van normalis corduram es persze van benne beles. Mikor a -nehanyfokban mentem haza, rajtam alaoltozo, egy szabadidogatya, egy jegeralso es a beleses cordura volt rajtam. Csontig fagytam ugy is egy ora alatt... De muszaj volt menni
Ezt nem a szemelyautosok, hanem a kamionosok csinaljak, es nem 50 literhez, hanem tobb szazhoz kevernek egy keveset. Hivatalosan nem szabad, mert inkabb a petroleumot kellene elvileg. Aranyokra mar nem emlekszem. De nem 0, hanem -10-20 foknal jatszanak inkabb ilyenekkel...
Érden a négycsöcs nevű autósboltban a balatoni úton ennyiért láttam amikor utoljára kerestem, mondjuk nem most volt, de ezeknek az ára nem változik jelentősen, az egy hazai kisipari termék volt, a komolyabb kivitelek is 20 alatt voltak.
Amúgy ha aluk van akkor átmelegszik a rendszer gyorsan ha felül akkor szerintem kurva lassan
Minden cuccot alulról melegítünk, legyen az leves vagy épp vízmelegítő vagy kazán
Kolléga Audi 80-asába vanilyen cucc. Egy kis szivattyú, cekász, 220-ról megy.
Az olajat úgy kéne, mint a seregben anno ilyen disznópörkölő szerűen, gázlánggal. Csak ne folyjon sehol, mert a Csepel meg a Zil képes volt égni
Ezek csak képen nagyok, ami szgk-ba kell az olyan kicsi, hogy bármelyik autóba be lehet építeni a fűtéscsövet elvágva és közé tenni és nem kell alulra tenni (sosem láttam alul az ilyet) hisz termosztatikus módon elkezd keringeni amikor melegszik, de ha ez kevés akkor van olyan amiben benne van egy keringető szivattyú.
Nem sok kocsiba van ennyi hely alul.
Mert ezeket minél lejjebb kell elhelyezni
A fagydugós izzítógyertyás a fasza csak esztergálni kell egy menetes csonkot a gyertyának majd ráhegeszteni a dugóra kb 1000ft/db költség
Munkatársammal nézehettük mik vannak
Van ami csőbe illeszthető ugyanolyan izzítógyertya kivitel vékony kicsi de olvaszt mindent(ha,nem sorba van kötve) álló motornál se termisztát se semmi
A termosztátos vaskosabb nekem ez el se férne az astrába, a toyotába szűken
Utána van fagydugós termosztátos
De ezek mind több mint 10 de van ami 30-40
Egy fagydugós temisztosztátost láttam a vaterán 20ért de elvitték mire megnéztem van-e annyi helyem
Dehogynem, a blokkban lévő vizet fűti ami okán ugye a blokk is melegszik ezért kell a fűtésköbe kötni mert akkor a termosztát zárva marad és csak a blokkot és a fűtést melegíti fel így hamarabb melegszik a rendszer mintha a hűtőben lévő vizet is melegítené, a 80-as évek elején a maszekvilág kezdetén kezdtek a gmk-kban ilyeneket gyártani és az akkori gépekbe igen jó szolgálatot tettek, nekem akkoriban volt egy csepelem abban gyárilag tikalor volt ami gázolajjal működött ugyanezen az elven, később nagyobb nyugati autókban gyárilag volt ilyen és most is lehet kapni, elég kis méretű holmi, egy vastagabb fűtéscső.
Minden cuccot alulról melegítünk, legyen az leves vagy épp vízmelegítő vagy kazán
Az olajat úgy kéne, mint a seregben anno ilyen disznópörkölő szerűen, gázlánggal. Csak ne folyjon sehol, mert a Csepel meg a Zil képes volt égni
Mert ezeket minél lejjebb kell elhelyezni
A fagydugós izzítógyertyás a fasza csak esztergálni kell egy menetes csonkot a gyertyának majd ráhegeszteni a dugóra kb 1000ft/db költség
Van ami csőbe illeszthető ugyanolyan izzítógyertya kivitel vékony kicsi de olvaszt mindent(ha,nem sorba van kötve) álló motornál se termisztát se semmi
A termosztátos vaskosabb nekem ez el se férne az astrába, a toyotába szűken
Utána van fagydugós termosztátos
De ezek mind több mint 10 de van ami 30-40
Egy fagydugós temisztosztátost láttam a vaterán 20ért de elvitték mire megnéztem van-e annyi helyem