Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vazz, az ecserire minden héten kimentem és rosszabbnál rosszabb üzleteket kötöttem, mindig buktam, de nagyon élveztem.
Persze mínusz 30-nál hidegebbnél kellett ez.
Köszi ez jó volt!
Azon kollégák akik az oroszokhoz jártak anno ott a benzin ment és egy tankba (5-800liter) kb 30-50 l-t kevertek attól függően, hogy milyen hideg volt.
Bocsanat, de ezt nem ertem...
Amugy nekem ugye van normalis corduram es persze van benne beles. Mikor a -nehanyfokban mentem haza, rajtam alaoltozo, egy szabadidogatya, egy jegeralso es a beleses cordura volt rajtam. Csontig fagytam ugy is egy ora alatt... De muszaj volt menni
1,9 fókusz sincs...
Ezt nem a szemelyautosok, hanem a kamionosok csinaljak, es nem 50 literhez, hanem tobb szazhoz kevernek egy keveset. Hivatalosan nem szabad, mert inkabb a petroleumot kellene elvileg. Aranyokra mar nem emlekszem. De nem 0, hanem -10-20 foknal jatszanak inkabb ilyenekkel...
A régi dolgok, minden ismerős ami a cikkben van, megéltük: http://index.hu/fortepan/2017/...
Érden a négycsöcs nevű autósboltban a balatoni úton ennyiért láttam amikor utoljára kerestem, mondjuk nem most volt, de ezeknek az ára nem változik jelentősen, az egy hazai kisipari termék volt, a komolyabb kivitelek is 20 alatt voltak.
JEGERALSO! A Zuramnak van a MOL altal, en is az Ovet vettem fel, ha mar cudar ido volt
Bukócső kell előre hátra
Amúgy ha aluk van akkor átmelegszik a rendszer gyorsan ha felül akkor szerintem kurva lassan
Minden cuccot alulról melegítünk, legyen az leves vagy épp vízmelegítő vagy kazán
Az érdekes ebben az időjárásban hogy ami megy egy hete gond nélkül az ma - egy db index.
Mutass egyet 10 ért letesztelem
Kolléga Audi 80-asába vanilyen cucc. Egy kis szivattyú, cekász, 220-ról megy.
Az olajat úgy kéne, mint a seregben anno ilyen disznópörkölő szerűen, gázlánggal. Csak ne folyjon sehol, mert a Csepel meg a Zil képes volt égni
Ezek csak képen nagyok, ami szgk-ba kell az olyan kicsi, hogy bármelyik autóba be lehet építeni a fűtéscsövet elvágva és közé tenni és nem kell alulra tenni (sosem láttam alul az ilyet) hisz termosztatikus módon elkezd keringeni amikor melegszik, de ha ez kevés akkor van olyan amiben benne van egy keringető szivattyú.
Nem sok kocsiba van ennyi hely alul.
Mert ezeket minél lejjebb kell elhelyezni
A fagydugós izzítógyertyás a fasza csak esztergálni kell egy menetes csonkot a gyertyának majd ráhegeszteni a dugóra kb 1000ft/db költség
Munkatársammal nézehettük mik vannak
Van ami csőbe illeszthető ugyanolyan izzítógyertya kivitel vékony kicsi de olvaszt mindent(ha,nem sorba van kötve) álló motornál se termisztát se semmi
A termosztátos vaskosabb nekem ez el se férne az astrába, a toyotába szűken
Utána van fagydugós termosztátos
De ezek mind több mint 10 de van ami 30-40
Egy fagydugós temisztosztátost láttam a vaterán 20ért de elvitték mire megnéztem van-e annyi helyem
Ilyen megoldas van a tdi-ben, szerintem nem sokat ér. Így is kell neki ~5-7km hogy 90en álljon a víz. Állófűtés, na az ér valamit, egy 5kW-os webasto.
Mutasd meg a dobozt légyszíves
Ilyesmire gondoltam.
Dehogynem, a blokkban lévő vizet fűti ami okán ugye a blokk is melegszik ezért kell a fűtésköbe kötni mert akkor a termosztát zárva marad és csak a blokkot és a fűtést melegíti fel így hamarabb melegszik a rendszer mintha a hűtőben lévő vizet is melegítené, a 80-as évek elején a maszekvilág kezdetén kezdtek a gmk-kban ilyeneket gyártani és az akkori gépekbe igen jó szolgálatot tettek, nekem akkoriban volt egy csepelem abban gyárilag tikalor volt ami gázolajjal működött ugyanezen az elven, később nagyobb nyugati autókban gyárilag volt ilyen és most is lehet kapni, elég kis méretű holmi, egy vastagabb fűtéscső.
ühü, én napokban lehet beszerzem , de elmegyek megnézni tuti, köszönöm szépen!