jó lesz, a barázdákba zselét is tehetünk igazából , vagy tejszínhabot , mindegy , hamarosan cica nap jön, akkor majd leöntöm pink tejszínhabbal, jó' van az úgy
figyelj züminek minden jól áll, hétvégén le is locsolom málnaszörppel a gumit is, meg teszek rá ilyen tortadíszt , aztán azt is leszarom , le van szarva még a szar is
A láncot alapból a gumigyűrűk kikopása után beleszivárgó nedvesség és a benn tartott zsír elillanása miatti csap kopás ami nyírja.
Ez a köznyelben elterjedt szakaszos vagy sima nyúlás.
Előbbinél nem minden O gyűrű adta fel utóbbinál mind.Az amikor meg össze vissza mereven állnak a szemek az a rozsda belül.
Azt ne képzeld hogy a gyárak nem tudnak méretezni láncsszemet nyomatékra,mert tudnak és meg is teszik.
A vicc hogy jön a haddelhad lánc kenési módszer miatt.
Pedig tökegyszerű.
Egyik ember ezt a másik azt szereti.
Ott a gond mikor megpróbálják meggyőzni egymást saját igazukról.Holott nem qurváramindegy?
Az ö motorja olajos,trutymós cserésláncos,nemmindegy a másiknak milyen?
Ma vittem müszakiztatni fater örökségét egy Fusion+ 133ezer van benne a héten meglesz oszt megy hahura. Nekem nem kell muternak meg nővéremnek nuku jártassági így nem kell senkinek. Ha nem volna autónk akkor enyém lenne.
Na szóval.A hugom keresett egy kb 5 éves távra autót.
A kívánságlista más.Kinézet,hang ugyanolyan latba esik mint az hogy kombi vagy 1,6 vs. 1,4.
A légkondi legyen,dízelhang ne a piros nem de ezüst szép.
A legfontosabb hogy ne kelljen csak átlagszervíz,vezetett szervízkönyv KB 100e km max és sérülésmentesség.
Ilyenek voltak még hogy:
ford:
-nem
szuzuki swift:
Nem,semmi suzuki.
Yaris bazibamba kinézet és kicsi.
Mazda 2-es drága és rohad.
Honda jazz egyszerűen nincs vagy kurvadrága.
Ceed pofára bejött,kinézet nem lelakott.1,4 meg megy annyit amennyit kell közlekedőedénynek egy 30-as nőnek.
Nem kell 2 tonnás kalácsoskocsit húzni a mecsekben csak retikült a jobbegyben meg búröndöt jogatáborba.
Rohadtul számít a ccm mellett mekkora a lovas is súlya, mennyire tud a szél belekapaszkodni... Ott ahol alattam az exmeralda már nyögött a csíkos legyint egyet azt gí
Csodákra az erősített DID sem képest, de nagyjából jól bírja.
Lényeg hogy arany színű legyen
Nekem midnkét motoromon az van.
Ha nekiállsz komolyabban kerekezni akkor az lesz a legkisebb problémád, hogy a lánc elfogy. Én elengedtem a dolgot. Nekem anyigilag nem éri meg úgy ahogy a komolyabb szintű pályamotorozás sem.
Ez a köznyelben elterjedt szakaszos vagy sima nyúlás.
Előbbinél nem minden O gyűrű adta fel utóbbinál mind.Az amikor meg össze vissza mereven állnak a szemek az a rozsda belül.
Azt ne képzeld hogy a gyárak nem tudnak méretezni láncsszemet nyomatékra,mert tudnak és meg is teszik.
A vicc hogy jön a haddelhad lánc kenési módszer miatt.
Pedig tökegyszerű.
Egyik ember ezt a másik azt szereti.
Ott a gond mikor megpróbálják meggyőzni egymást saját igazukról.Holott nem qurváramindegy?
Az ö motorja olajos,trutymós cserésláncos,nemmindegy a másiknak milyen?
A kívánságlista más.Kinézet,hang ugyanolyan latba esik mint az hogy kombi vagy 1,6 vs. 1,4.
A légkondi legyen,dízelhang ne a piros nem de ezüst szép.
A legfontosabb hogy ne kelljen csak átlagszervíz,vezetett szervízkönyv KB 100e km max és sérülésmentesség.
Ilyenek voltak még hogy:
ford:
-nem
szuzuki swift:
Nem,semmi suzuki.
Yaris bazibamba kinézet és kicsi.
Mazda 2-es drága és rohad.
Honda jazz egyszerűen nincs vagy kurvadrága.
Ceed pofára bejött,kinézet nem lelakott.1,4 meg megy annyit amennyit kell közlekedőedénynek egy 30-as nőnek.
Nem kell 2 tonnás kalácsoskocsit húzni a mecsekben csak retikült a jobbegyben meg búröndöt jogatáborba.
Lényeg hogy arany színű legyen
Nekem midnkét motoromon az van.
Ha nekiállsz komolyabban kerekezni akkor az lesz a legkisebb problémád, hogy a lánc elfogy. Én elengedtem a dolgot. Nekem anyigilag nem éri meg úgy ahogy a komolyabb szintű pályamotorozás sem.