Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az igaz. De legalább van lehetőség menet közben is nyomkondi. Mert mikor hazaérek csak annyira van néha erőm hogy lemásszak a malacról és valahogy elhernyózzak az ágyamig. Reggel meg csak kipattanok onnan és "Hurrá reggel van és a hátam sem fáj annyira hogy ne tudjak lábra állni, futás hát motorozni"
azt nem felejted el nyomkodni?
Igen a lánc exponenciálisabban gyorsabban fogy ahogy elkezdi a végét járni a lánckerék. Mondjuk én nem cserélném útközben mert a kopásképe más a másik a lánckeréknek. Meg ha cserés a lánc akkor a lánckerekek is mennek illetve fordítva is. De azért Enduróséknál ez egy nagyon más folyamat. :-D
Én most a lánc és lánckerék védelmére egy láncolajzót szeretnék beépíteni. Egyszerűen feledékeny és lusta vagyok lelkiismeretesen fújkodni a láncot. így el is használódott két szezon alatt egy új RK lánc. Szóval beszerzek valami kormányra pakolós adagolós olajzót amivel szerintem a lánc élethosszát másfélszeresére növelem. Arról nem is beszélve hogy a teflon tartalmú fúlykodós lánykenőt mindit túlfúlyom mikor eszembe jut ami így egy nagy dzsuvás gombóccá áll össze az első lánckeréknél a burkolat alatt amit aztán télen napokig vakarok kifelé a motorból a műhelyben. Mint valami undorító Szürke takony.
Ésszerűbb előre a lehető legnagyobbat tenni mert nem kopik annyira mint a kisebb
Én nindig 2 első lánckereket használok felváltva tovább bírja a lánc
Neki = lábadnak tökfej ne kekeckedj
Én gyorsítani akarok rajta. Ugrik így elég nagyot. kellően nagy a nyomaték ahhoz hogy elviselje nyújtott áttételt. Szerintem egyel nagyobb 17 helyett 18 fogas lánckereket kap előre és úgy szerintem jó is lesz. Hely van bőven el fog férni.
Mondtam, szard le az órát
Előre egy foggal kevesebb. Ha durvulni akarsz, akkor kettővel
Az a baj hogy az óra bénán csal
Ritkán egységesen 5 vagy 10 százalékot
Az autóval kínlódtam sokat kerék méret váltás után mert vagy az 50 volt pontos vagy a 90
Aztán végül az 50 a hajszálpontos 50 a 90 meg 98 lett
ott az alkalmazásom, majd tesztelem vele :)
Azért az nem semmi hogy a hozzávetőlegesen 10%-ot csaló sebességmérőm kompenzálására elől +1 hátul -2 -es módosítás kéne és kb akkor lenne a sebességmérőm pontos. amennyiben hiszek a program sebesség adatainak. Mert annyival kéne módosítanom az áttételt amennyivel csal az órám. Így én is gyorsulnék valamennyit, és az órám is helyes sebességet mutatna.
mik vannak ..., köszi szépen!
Köszönöm. ini neked is. Csak nem találtam úgy a linket.
Ez az én lábam baszod, nem ismered meg???
http://www.atv.hu/kulfold/2017... Egy két bolond miatt kollektív cumi lehet de jó, hogy copnának lovat!
pasikban is van ilyen sajnos ...
A nők amúgy komplet idióták ha folyadék bevitelről van szó
Ismerek olyat aki melóhelyen nem iszik csak hogy ne kellhen budira menni
Meg ilyen napi 2 deci vizeket iszik de reggel alig tudja a szemét kinyitni mert rá van száradva a szemére a redőny....
Te gy kúrvajófejpinnavagy!
Valami gear ratio mittudoménmi
Csomó gép adata benne van egyszerre 3féle áttételt jelenít meg
Ameddig egy nő nem hív meg vacsorázni, meg moziba minden dugás előtt addig az kurva
Esetleg ha moziba viszem és otthon főz egy faszát akkor lehet nem az.... De ha egyszer is hibázik akkor már az is lesz
Jó reggelt, hatalmas szél volt reggel...
Sokat ert ugy latszik az elmult 5 nap fekves es 4,5 l vizfogyasztas, rendben vagyunk meg mindig nem olyan sok a magzatviz, de eleri az atlag minimumat
Amugy nem vagyok kurva! A picsat meg elfogadom