Audió rendszer néha meghülyül (szoftver frissités és fasza)
Stabilizátor pálcák idő előtt kikopnak (csere oldalanként 10-14e ft) "kb 25-30e km a magyar utakon"
Csomagtér telo hamar elfárad....
Az 1.4 és 1.6 benzin között nincs nagy különbség, felesleges az 1.6
Viszont az 1.6crdi egy kibaszott jó konstrukció!!!!
Nincs kettös tömegü meg DPF....
Azt még rövid távokra is ajánlanám!
Más hiba nincs vele, ami gyakori lenne
Terveztem ilyet is venni bár a yeti testem lehet nem férnevel benne
Amúgy 3 hétig bújtam a netet és egy kocsit se láttam ami tetszett volna
Azt hiszem az f astra fel lesz téve párszor a lélegeztető gépre és addig marad ameddig szét nem esik
Egyszerűen nincs tőle optimálisabb kocsi melóba járni
Van szebb is,meg jobb is de gazdaságilag mind szarabb
jó hogy előjött az a téma, most mentem le nyalni, a tegnapi esős motorzgatás szarrá mosta a láncot, tiszta fényes, sos le kell fújnom ha hazaérek, tökre elfelejtettem este....
Az okosok 500 Km-enként ajánlják az utcai gépeknél a kezelést. Nálam jó ha 1500-anként kap. Mondjuk akkor kap annyit mint az állat. Arról nem is beszélve hogy eddig az utcánkban csak jelzés értékű aszfalt volt szóval ebbe a ragadós teflontartalmú szarba az utca pora úgy bele tudott ragadni hogy a végén egy enduró is megirigyelte volna azt a dzsuvát ami rátapadt míg kiértem az utcánkból.
Hát ez az. Ne érts félre nem a liet felett kezdődik az élet című monológot akarom előadni. De malac velem együtt alulról karcolja a 4 mázsát. Hozzá jön 140 Le ami nem túl sok meg 120 Nm nyomaték ami nem kevés. Ez ugye egy 530-as extra erősített láncon megy át. Mindehhez meg tartozik egy gyerekesen vehemens gázkezelés. Szóval nekem 2 év kellett plusz némi trehányság és olyan 25E Km és szerintem a mostani esedékes állítás után kiér a feszítő a végére.
Nekem elektromos jelként jön valahonnan a kihajtás környékéről. Gondolom a Secunder tengelyről a váltóból. Szóval nálam csalni fog az áttétel módosulás.
Nekem volt hogy 6 ezer után potyogott a görgő lefelé pedig olajoztam és volt nenne aszfalt is
De nem nyúlt 1mm se nem kellett állítani egész élettartam alatt
Nekem volt hogy 6 ezer után potyogott a görgő lefelé pedig olajoztam és volt nenne aszfalt is
De nem nyúlt 1mm se nem kellett állítani egész élettartam alatt
Ki kell találni egy métert ami után csere van
Pl 2000 vagy ilyesmi. Aztán felváltva használni
Pesze egy bokorugrón egy ilyen csere negyed óra idomos hépen lehet több meló
De 2-3 ezer km átlag embernek lehet egy havi adag havonta 1x 1-2 óra belefér mosás előtt
Az idomosok úgy is buziskodnak a waxolással órákat
Nem is tudom melyik sulinak a szereloje csinalt egy olyan tesztet, hogy az egyik motorjan fujta a lancot, a masikon soha. A fujos asszem valami 45e-t birt , a masik 70valamennyit.
De ez megint olyan, hogy valaki a zsirra, valaki az olajra, valaki erre, valaki arra eskuszik... Mi kb 1-2e km-enkent fujtuk emlekeim szerint. Nekem 40e-nel tart a jelenlegi. Szemlatomast nincs baja. Epp mostanaban gondolkodtam el rajta, hogy ez atlagos, vagy meg tobbet is kell birnia?
Stabilizátor pálcák idő előtt kikopnak (csere oldalanként 10-14e ft) "kb 25-30e km a magyar utakon"
Csomagtér telo hamar elfárad....
Az 1.4 és 1.6 benzin között nincs nagy különbség, felesleges az 1.6
Viszont az 1.6crdi egy kibaszott jó konstrukció!!!!
Nincs kettös tömegü meg DPF....
Azt még rövid távokra is ajánlanám!
Más hiba nincs vele, ami gyakori lenne