Vannak már ilyen dermedésgátló cuccok,én az öreg mercimhez vettem anno valami ruszki adalékot,na az zsír fasza volt!
Nagyobb ótósbótba tuti tartanak vagy hat félét!
Nem hiszem, de plusz 8-10 fokokban órákat tudtam benne motorozni, egy szintén Shox 4 évszakos olcsó cordura gönc alá felvéve. Megjegyezném: öreg vagyok, reumás és nagyon fázós - valószínűleg egy egészséges fiatal hűvösebb időben is jól el lenne benne, főleg rövidebb utakon. A szél nem fúj át rajta, ez benne a lényeg.
valójában jól el vagyok így is. Hallottam azt is hogy tankoláskor szoktak tankolni valami elenyésző mennyiségű benzint is a gázolajhoz. Pl 50 liter mellé 1-2 litert ezáltal a gázolaj állaga változik. Kevésbé dermed ki így könnyebben indul a szerkezet ilyen hidegbe. Bár nem terveztem idén sem semmi átalakítást. Mert ez az autó tényleg csak arra van hogy amikor már extra hideg van legyen mibe beülni.
Néztem de nem a blokkot fűti az beindítás után lenne nagy segítség csak
A fagydugós módszer meg a blokkot fűtené
Legjobb lenne a teknőben lévő olajat fűteni csak azt bonyolultabb kivitelezni
Nem nem erőltetem a téli motorozást. Ilyen események egy téli időszakban kb 2-3 alkalommal van. A Dizel dózer probléma meg csak akkor áll fenn ha masszívan mínusz 10 alatt van a napi hőmérséklet is.
Maxi 10év és járni se tudsz ha így folytatod
A szar dízelve meg blokkfűtés
Azon agyalok 2-3 izzítógyertya sorba kötve a fagydugóknál a henger vízterébe lógatva szerintem eredményesen felfűtené a blokkot 40-60 fok körülre
A gyertyák veteték relé stb kb 10 ezer egy másik akku 15 egy hoki telefon ami vezérelné 2000
Szóval kb 30pénz lenne a blokkfűtés 12v-ról
Szerintem 1 tél alatt visszajönne az ára max 2 tél
igen, a téllel ez a baj, nem akkor érzed, amikor "kell", hogy baj van, nem rögtön, hanem mondjuk másnap, és ha minden nap motorozol .... akkor jön a nagy gond.... mert nincs idő gyógyulni... csak jön -jön -jön rá a hideg
A tűréshatárom elég széles. Hiszen idén is az expó másnapján úgy indultam haza hogy le volt fagyva az ülésem. Tehát mínuszban indultam el és ugye 120 Km nyomtam le. A baj csak utána jön. Mert az első 10-15 km-en fázok aztán megtalálom a helyem és akkor jó majd az utolsó 20-30 Km-en kezdek iszonyatosan kifáradni. Majd másnap esik le hogy az összes ízületem és forgóm amit ért a szél úgy fáj mint az állat.
Arra gondoltam hogy ez. Vagy valami hasonló kicsit vastagabb cucc. Arra van egy jó kiállású farmerom és végül feltépőzárazom az arány nagy felületen felfekvő neoprém térdvédőmet.
Jah ez már meg van. Van idehaza egy kb 20 éves Ford Focus karaván. 1,9 TD. ha már nagyon hideg van azzal járok. Csak idén télen ki kéne tapasztalnom hogyan kell tankoljam ahoz hogy jobban induljon. Tavaly télen sokszor volt hogy 2-3-4 szer izzítottam és csak utána indítóztam mert ha ez nem volt meg akkor baszott elindulni. Hát öreg járgány, és letojom az állapotát. Addíg marad míg be nem lököm az árokba. A-ból B-be elvisz és meleg is van benne no meg légkondi is működik benne és kb szeretettel meg jóindulattal működik. Szóval az a világ legkirályabb járgánya.
Ez mennyire bírja a szelet? Csak mert nekem sajna derék alá még nincs motoros cuccom a farmer meg bár jól viseli a szelet de azért enged át belőle bőségesen. Én amúgy a Decatlonba gondoltam hogy benézek és beszerzek valami síelős aláöltöző cuccot.
A szemhéj púdert bármi leviszi persze hogy hatékony....
Ha sűrűn vagy reggel fáradt ugorj át afrikába egy körülmetélésre, utána elég nyugis éjszakáid lesznek
A fáraó kötülmetélése a legtutibb verzió
Én egész pihent vagyok.
Most azon kattogok hogy mit csináljak deréktől lefelé mert azon a szakaszon kezd zavarni a hajnali hideg. Pont ebbe a rohadt napfelkeltében jövök melózni és ilyenkor van a leghidegebb. (Tudom vegyek egy rendes motoros felszerelést) De most valami alternatív átmeneti megoldásban gondolkodom. Mert derék felett most egész jó. Poló + dzseki kombinációban sem fagyoskodom. Meleg sincs ugyan de nem is fázok.
Nagyobb ótósbótba tuti tartanak vagy hat félét!