nem tudlak hová sorolni te egy akkor fasz vagy 🤣
93 óta fizetek azért a büdös gázolajért ez ha jól számolok idestova 30 éve egyszer volt benzines autóm wartburg 2 T tourist de luxe azóta csak dízel autóm volt(kezeit széttáró) Alkalmatlan rá az asszony dákója? Hát azt nem tudom azt tudom, hogynem szeretnék szopni vele minimum 3* kellene tölteni odáig(fejét fogó) Egész másra vettem az asszonynak az autót. 1000 km-ert megy el vele egy hónapban ami az előd autóval a mostani árakon már 45 ezer ft lenne. Ez a 45 ezer most benne marad a pénztárcába, ugyanis abba a régióba közlekedik az autó ami nem esik ki a hatósugarán kívűlre ez biztonságosan 200 km. ennél hosszabbat évente max 3-5 alkalommal megy az autó ekkor kell tölteni házon kívül. A havi villanyszámlám 680 Ft. Nem örülök neki, mert ez tavaly még csak 133 Ft volt(kezeit széttáró) Szerintem soha nem mondtam, hogy a villanydákót én arra vettem volna, hogy több ezer km-t lehúzzak vele egy seggel vagy mi a faszomat nem lehet ezen érteni?(gondolkodós)
most töltöttem az árpád híd lábánál a budai oldalon a molnál. Ki volt rakva a töltőre egy laminált papír, hogy az 50 kw-os töltő csak 15 kw-al tölt(meglepődős) ja pénzt annyit szedtek, mintha 50 kw-al töltött volna(gondolkodós) Mondjuk fél óra így is elég volt(kezeit széttáró)
hát pécstől a 6-oson járok merenyére pecázni az a rész katasztrófa, botykapeterd meg ilyen fos hangyafasznyi települések egymás seggébe érnek meg egyébként is 60 a tempó,mert mindig az elől haladó ifa a leggyorsabb(fejét fogó) Mondjuk most május 1-én mentem most jó volt nem volt forgalom(meghajlós)
te fogalmatlan nem írtam, hogy 5 mm-errel határérték alatt vagyok?
"most nézem ha létezne magassági korlát akkor 5mm el határérték alatt vagyok 😅
Ha csak a gólya le nem fossa mert akkor 190 cm magasság fölé kerülhetek "
De miért fizetsz azért a büdös gézolajért?Hisz mindig az a duma hogy az elektromos ingyen van.Mehetnél ingyen de te inkább a fizetőssel mész?Hogyhogy,talán az ingyenes alkalmatlan rá?
akkor kikerülöm az autópályát 😅
Szóval van egy ismerős akinek szintén furgonja van mint nekem az a mindenes kocsi,mint nekem. Azzal jár szart hordani meg azzal jár diszkóba is, pont mint én(meghajlós) Na Ő mondta, hogy az ilyen furgonnal már horvátországba tavaly több pályadíjat fizetett oda-vissza mint itthon egy éves bérlet ára (gondolkodós) Ez gondolkoztatott el egy kicsikét. Nekem itthon idén 70 rugó az éves bérlet. Ez esetembe azt jelentené,hogy többe kerülne 600 km oda-vissza autópályadíj horvátba mint 1300km az oda-vissza út üzemanyagba(gondolkodós)
a dákót városi és közeli agglomerációs közlekedésre vettük, mondjuk pest ebbe még belefér oda-vissza 200 km. Nem szándékozok vele 1000 km es utakat megtenni nem arra vettük, nem arra való bár te ezt úgy sem fogod megérteni(gondolkodós)
Hát a haver nem nagyon tolja 😅 baxogatom is mindig, "hogyha öreg leszek, ilyet veszek én is" (8 évvel fiatalabb nálam) de ha tolja, akkor a 15 kW hamar 25-40 lesz, és ugye a hatótáv 😁 pedig menne a KIA, 200+ LE.
Ja, pont ma olvastam a TC-n az új i5 bömbit... 600 LE, gyönyörű, szuper - mondjuk az ára is. Aztán látom, limiter van benne 193-nál 🤣
Hát ha én német lennék, és a pályán a szuper i5M 120 ezer jurós autómat kikerülgetnék az 1.6-os dízel Asztmák, biztos agyfaxt kapnék 🤣
180forint/kWh környékén van egálban nekem a Prius fogyasztásával számolva.
Hosszútávú átlagom nekem is 15kWh/100km de pont leszarom. Ha spórolni akarok akkor maradok a Priusnál, a Tekla viszont kurva jól megy tehát tolom neki had füstöljenek az elektronok 😁
Mi nem voltunk tök hülyék, csak az olcsóbb töltő nem esett útba jól. Egyébként a 280-al is annyit eszik a KIA, amiből kijövök én is.
Nyilván úgy jöttünk ki jól, hogy a 600 km-es napi útból 400-at az otthoni éccakai áramból mentünk, csak 200-ra valót kellett drágáért venni hazaúton - de ez ugye egy hosszabb külföldi útnál már nem opció.
ne má... simán vannak 300-400 Ft/kW árak... az a 15-t fogyasztó KIA-val... na mennyi is? Lazán elmegyek a 320i-vel annyiból, sőt..
Legutóbb valami 160 Ft-oson töltöttünk, az is szinte határ eset.
Ui: sín adatokat majd küldök holnap, most tudok mérni majd.
Azért nem. Kb. a Prius fogyasztásával van egálban az átlagos piaci villámtöltő árral, tehát még mindig nem olyan szar mint egy BMW-t tankolni 🤣
Persze vannak drágább töltők. Főleg nálunk a lőrinces Mobiliti iszonyat pofátlan, meg most a MOL is elszállt ami eddig jó volt, de ha valaki sokat utazik, akkor előfizet az Ionity-re ami sokkal gyorsabb, és olcsóbb is így neki jóval. KIA-hoz ráadásul van valami extra kedvezmény is.
Illetve vannak kisebb cégek, azok is általában korrekt áron mennek, de a legolcsóbb még mindig a Tesla főleg ha azt is nézzük hogy 120-250kW-os töltőik vannak, nem ilyen fika 50kW-os mint a két legdrágább hazai cégnek.
Külföldön ráadásul elég sok Tesla töltőt már használhatnak más autóval is.
Persze Daciával még Pipi sem fog elindulni, annyira nem lehet fillérbaszó (remélem 🤣)
Az elkerülő nem fizetős... Egyébként lefelé lehet menni a régi úton Plitvice felé, az lassabb, de szép. Most talán még nincs tele lakókocsit meg csónakot vonszoló, 60-al ballagó német nyuggerrel. 😡
Az nem tűnik vészesnek(gondolkodós)
93 óta fizetek azért a büdös gázolajért ez ha jól számolok idestova 30 éve egyszer volt benzines autóm wartburg 2 T tourist de luxe azóta csak dízel autóm volt(kezeit széttáró) Alkalmatlan rá az asszony dákója? Hát azt nem tudom azt tudom, hogynem szeretnék szopni vele minimum 3* kellene tölteni odáig(fejét fogó) Egész másra vettem az asszonynak az autót. 1000 km-ert megy el vele egy hónapban ami az előd autóval a mostani árakon már 45 ezer ft lenne. Ez a 45 ezer most benne marad a pénztárcába, ugyanis abba a régióba közlekedik az autó ami nem esik ki a hatósugarán kívűlre ez biztonságosan 200 km. ennél hosszabbat évente max 3-5 alkalommal megy az autó ekkor kell tölteni házon kívül. A havi villanyszámlám 680 Ft. Nem örülök neki, mert ez tavaly még csak 133 Ft volt(kezeit széttáró) Szerintem soha nem mondtam, hogy a villanydákót én arra vettem volna, hogy több ezer km-t lehúzzak vele egy seggel vagy mi a faszomat nem lehet ezen érteni?(gondolkodós)
Az, hogy estére felhőszakadást mondtak de még a fólia sincs fent a tetőn(kezeit széttáró)
"most nézem ha létezne magassági korlát akkor 5mm el határérték alatt vagyok 😅
Ha csak a gólya le nem fossa mert akkor 190 cm magasság fölé kerülhetek "
Szóval van egy ismerős akinek szintén furgonja van mint nekem az a mindenes kocsi,mint nekem. Azzal jár szart hordani meg azzal jár diszkóba is, pont mint én(meghajlós) Na Ő mondta, hogy az ilyen furgonnal már horvátországba tavaly több pályadíjat fizetett oda-vissza mint itthon egy éves bérlet ára (gondolkodós) Ez gondolkoztatott el egy kicsikét. Nekem itthon idén 70 rugó az éves bérlet. Ez esetembe azt jelentené,hogy többe kerülne 600 km oda-vissza autópályadíj horvátba mint 1300km az oda-vissza út üzemanyagba(gondolkodós)
Ja, pont ma olvastam a TC-n az új i5 bömbit... 600 LE, gyönyörű, szuper - mondjuk az ára is. Aztán látom, limiter van benne 193-nál 🤣
Hát ha én német lennék, és a pályán a szuper i5M 120 ezer jurós autómat kikerülgetnék az 1.6-os dízel Asztmák, biztos agyfaxt kapnék 🤣
Hosszútávú átlagom nekem is 15kWh/100km de pont leszarom. Ha spórolni akarok akkor maradok a Priusnál, a Tekla viszont kurva jól megy tehát tolom neki had füstöljenek az elektronok 😁
280-al valóban kijöhet a BMW fogyasztása is.
Nyilván úgy jöttünk ki jól, hogy a 600 km-es napi útból 400-at az otthoni éccakai áramból mentünk, csak 200-ra valót kellett drágáért venni hazaúton - de ez ugye egy hosszabb külföldi útnál már nem opció.
177 a tekla töltő
Ionity 280 kedvezmények nélkül
Legutóbb valami 160 Ft-oson töltöttünk, az is szinte határ eset.
Ui: sín adatokat majd küldök holnap, most tudok mérni majd.
Persze vannak drágább töltők. Főleg nálunk a lőrinces Mobiliti iszonyat pofátlan, meg most a MOL is elszállt ami eddig jó volt, de ha valaki sokat utazik, akkor előfizet az Ionity-re ami sokkal gyorsabb, és olcsóbb is így neki jóval. KIA-hoz ráadásul van valami extra kedvezmény is.
Illetve vannak kisebb cégek, azok is általában korrekt áron mennek, de a legolcsóbb még mindig a Tesla főleg ha azt is nézzük hogy 120-250kW-os töltőik vannak, nem ilyen fika 50kW-os mint a két legdrágább hazai cégnek.
Külföldön ráadásul elég sok Tesla töltőt már használhatnak más autóval is.
Persze Daciával még Pipi sem fog elindulni, annyira nem lehet fillérbaszó (remélem 🤣)
Amugymeg a gugli 8:10 percet ir nekem,es a kulonosen erdekes,pecs kornyeken kibaszottszar 6-ost hozza. 😆