Ha csak a lökhárítóvédő számít akkor fém gittelővel,ha mindkét felület akkor műanyaggal,a kétoldalúragasztót pedig foliaradírral,a műanyagról kisfordulaton.
Én a kisebb matricákat körömmel, kézel luhuzom aztán nitrohigitósrongy. A kocsiról most szedtem le az összes matricázást, két óra hossza volt ebben a hidegben, nyáron jobb a melo. Hőlégfujóval se volt szaporább, 80-90 fokra beállitva, felette nyilván nem nyerő. De motorokról mindig hidegen és kis pepecseléssel de lejött eddig minden.
Nagyon meredek a szélvédő szinte benyúlik a fej fölé. Jól kitalálták az angol mérnökök. 😋
Igaz francia tervezte, és végig ott gyártották ahol a rözsó 206cc-t.
Na azt megnéztem volna! Pont egy ilyen szakértelem miatt kellett újat vennem legutóbb, mert szétkurta a mester. Most inkább levettem én, így legalább épségben vissza tudom rakni.
130ig semmi szél nem jön be felhúzott ablakokkal. Ha le van engedve akkor már 70nél cibálja a biztiövet vállnál. Van hátsó szélterelő is az sokat számít.
Ha jól fellágyul akár az is jó lehet, de szerencsésebb ha szépen elválik a ragacs. Ha meg nem, az aceton segít, ha azt nem bírja a festék akkor nem kár érte.
Igaz francia tervezte, és végig ott gyártották ahol a rözsó 206cc-t.
Ez a tuti!
Tudom mit beszélek, alig tudok betelni vele!