Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

500méter után flipperezett te 90el mentél és mire te odaértél ő már ott sopánkodott az autója mellett.Te hazudós pöcsfej.
Minek aggódjak? Ha baja lenne, elég sokáig garanciális. Ha meg kibírt annyit, akkor meg már nem lesz gyári hibás. Alapból meg sokat bírnak.
1millió mérföldre van gyártva. Nyilván ezt csak optimális esetben bírja ki, de én meg 100 év alatt sem megyek annyit, szóval elfogadom az 500ezret is 😁
15 ezrenként 15ezer forint,húha...ehhez már át kell írni a családi költségvetést.A másik tudta otthon tölteni,lett is 100ezres számla.
Nekem nem nagyon. 10-15% körül van a hatótáv csökkenés. De van annyi akku benne, hogy ez csak annyit jelent, hogy 40% helyett 35%-al érem el a célomat.
Az eső és a hó az jobban rontja a gördülési ellenállást, azt jobban megérzi fogyasztásban, de olyankor meg úgy is lassabban megyek, mert nem akarok meghalni. Volt is egy ilyen, amikor beleszaladtunk egy záporba. Mögöttem Ford Mustang. Én kitettem indexet, beálltam 90-el a külső sávba, Ford nagy gázzal el, 500 méter után meg flippert játszott a szalagkorlátok között, mert felúszott. Szerencsére senkinek és neki sem lett baja, de ott sopánkodott a lezúzott kocsija mellett.
Nem érted?Hát teljesen mindegy mi az oka.Egyik okból kifolyólag sem akarok utazgatni a sóderszállító mögött mint ez a barom.
Az adott videóban elég sok ilyen 50ezret autózó volt. Lehet még nemzetköziben is megéri a töltési idő veszteség, ha fele annyi az üzemanyag, és nincs olajcsere 15ezrenként.
Egyik csóka aki nem tudta tölteni otthon, na annak nem kellett volna szerintem csak Tesla, mert neki valóban kényelmetlen.
hát aki húzatni kénytelen magát az nem azért spórol az árammal mert drága, hanem azért, hogy oda érjen a következő töltőig 😅
Van ismerősöm, aki nagyon technológia-vallásos és egyből beszerzett egyet, amint tudott. Eddig hármat fogyasztott el, persze nem szószerint. Jött az új modell, visszavitte az előzőt, hozta az újat amolyan lízinges konstrukcóban, így értem, hogy a harmadiknál tart. A háromból kettő nekik is produkált mindenféle érdekességet, pl. ajtózár, ablakemelő meg a csomagtérajtó kelt önálló életre, vagy valami ehhez hasonló. Nem nagyon figyeltem oda a meséjére, az az igazság, teljesen hidegen hagynak.
Mihez képest? F Astrához képest soha nem térül meg 🤣
De én akartam egy jó autót. Eredetileg egy Lexusra kezdtem gyűjteni. Akkor még 12millió volt, azóta már az is 21. Ahhoz képest már most megtérült.
Tehát van adott pénzem amiért autót akarok venni, ami teljesíti az igényeimet, és ezen belül még szeretnék a lehető legjobban járni. Ebben a Tesla simán veri a mezőnyt.
Ha csak 3-5millióm lenne autót venni, akkor természetesen eszembe sem jutna a villany nekem sem. Akkor maradnék a Priusnál 20 évig, esetleg lecserélném egy fiatalabb hibrid Aurisra. Ha meg már a hibridre sem futná, akkor Skoda Oktávia, mert abból annyi van mint a szemét és ezért olcsón lehet üzemeltetni.
oké lássuk(puszit küldő) az autózási szokásodat. Hány km-ert vezetsz egy évben ? Egyáltalán minden nap vezetsz e autót. Egy évben hány napot vezetsz 20, 50,100,200,300, 500 km-nél többet? Aztán meg látjuk van e értelme olyan autónak ami 250km hatótávnál többet tud(kezteit széttáró)
De segítek a lakásodból a tűzoltó laktanyáig délután a fusi festőműhelyig ami természetesen mind falun belül van a 24 lityós trabi is bőven elég 😂
Bocs,de nekem nem életcélom hogy húzassam magam a sóderszállító teherautóval mert úgy spórólhatok az állítólagos ingyen árammal.
Az egyik csávó meséli hogy berepedt az érintőkijelző,nem mondta mennyi volt csak azt hogy húzós ára volt,de azt mondta hiba volt csak repedt,az autó használhatatlan lett.A másik összetörte a jobb hátsó ajtót és a küszöböt,9ezer euro volt a javítás,aztán mondtak még finomságokat,gondolt egyet a panorámatető és végig repedt,ki sem tudták cserélni.
nem tudok róla(kezeit széttáró) csak csúnyákat mondott anyura 😆
Megint máshol meg 13800 dollár... Jó, feladom, nincs itt semmi konkrétum :D
Igaz, nem is különösebben fontos, sőt. Aggódjon ezen az, akinek Teslája van.
még mindig nem értem mit akarsz ezzel mondani vagy, hogy mi ezzel a baj?
Bocs, lehet igazad lesz, $16,550.67-et írnak máshol, amerikai dollárban.
A kis dákó mínuszban 150 km-ert tud országúti tempóban nyáron meg 220-230 km-ert. Elég sokat számít a hőmérséklet(gondolkodós)
Ez 100as
250km?Na neee.Ja,elég.Az óvodába hordani a gyereket.....
Melyikhez? A Model 3-hoz asszem csak 10 ezer a hetvenötös.
ja hát ha kényelmetlen......
az utak java részén bőven sok a 110, autópályán mondjuk jó ha tud 140-et. A hatótáv meg egy rossz berögződés. Egy olyan autó ami tud 250 km-ert kb. mindent is tud ha csak nem nemzetközizik minden nap az ember hanem átlagfelhasználó
Bocsánat,én most pl a tesla tulajok véleményét vettem figyelembe.Most már azt is tudom hogy 15ezer euro hozzá egy akksi.
Csak nem téged is menhelyre akart vinni? 🤣
pont úgy mint a dízelnél vagy benzinnél(kezeit széttáró) minél nagyobb a láb annál többet kér az autó a vellanynál sincs másként(kezeit széttáró) Én pl megyek egy évben 25 ezret, de egy napon 250 km-nél max 6-8* megyek többet egy évben(gondolkodós) 200-250 km meg a hitványabb vellanyosok is bírnak normál tempóban 200 al meg nem megy senki (kezeit széttáró) Elég sok autópályát járok de jó ha látok éves szinten 3 buzi bmw-st aki megtolja neki. Szóval nem az a jellemző sebesség. (kezeit széttáró)