Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez lett:
Nem én hoztam ki,de ha gondosan olvastál volna,oda írtam hogy számomra is meglepő.De itt nem is ez volt a lényeg........
Bmw tulajnak gondot okoz ha a középső tükörbe nem lát ki.El tudom képzelni hogy remegne a lába egy dobozosba vagy egy teherautónál.
Pláne a modern világban amikor a szélcsatorna alap egy autó tervezésénél.
Erre most én is azt tudom mondani hogy olyanok osztják az észt akik huszonéve ültek kombiba. A köztudottan igen nagyon szar ford focusban százhatvannál is simán lehet hangemelés nélkül beszélgetni vagy rádiót hallgatni, a szélzajt hallani de az se durva. Biztos vannak zajosabb autók is meg csomó minden számit, de már nem azok a kiindulás alapok mint huszonéve. Nagyon kombiellenes voktam sokáig hasonló sztereotipiák miatt (hidegebb, zajos, zöfög, nem megy ugy), aminek azért volt is valóságalapja amig ki nem próbáltam néhányat. Ma már csak ilyesmiben gondolkodok, kényelmesebb a hátulülőknek is, a legtöbb ötajtósba hátul a fejünk surolja a plafont.
Hogy koszolja a hátsóablakot, hát istenem. Az ötajtós is ugyanugy koszol a sedan meg csak azért nem mert a hátsóablak jelentősen előbbre van a kocsihátuljától és ott még nincs akkora szivóhatás az ablak mögött.
amugy nem Škodát akartál ,az is nagyon optikai tuning 😋
praktikus ,fiatalos ,lendület ........................... elfér benne minden is
Kedves uram 🙂 meg mutassam hol van bene a pina mágnes 😂 😂 😂
Én simán vállalnám 😊
Nem kell cifrázni még a trabiba is lehetne döngetni 20-ast 😍
Vagy hagyni magad, kinek hogy tetszik 😆
ezek közül melyik a szép? 😂
😂 😂 😂 Pipi igaza volt 😂 😂 😂
https://www.tiktok.com/@tey_be...
Fantázia kérdése csak
Hát abban biztos voltam, hogy kihozod az öreg Passát kombi CW-jét jobbra, mint egy pár éves BMW sedáné 😅
Egyébként ahány helyen megnézed, mindenütt más van írva... apropó, a sedan nem F31, hanem F30, és 0,29 de van ahol 0,26-ot írnak. Az utódja meg 0,23.
A B8 kombi (2016) meg 0,31
https://automobil-guru.de/cw-w...
Na most értem ha haza és alig vártam hogy kedvenc teleregényemet lássam 😊
Le görgőztem de olyan mint a Dallas ha ki hagyok fél évet akkor is képbe vagyok 😂 😂
Menetzaj ...................................................le kell a plexit hajtani 😂 😂 😂
Odáig már el sem jutottam a hülyeségedbe.A gördülési zaj gyüjtő fogalom?Miii vaaaan?A gördülési zaj az az amit a kerék generál,van külső és belső érték.Amit mondjuk egy tetőbox generál az a menetzaj.A légellenállásnak továbbra sincs köze a gördülési zajhoz,menetzajt tud okozni pl rossz tervezés miatt egy tükör egy antanna egy ablaktörlő stb
Ja,külön érdekesség hogy a passat ráadásul a kombi 0.27es a légellenállása.Bevallom ezt én sem gondoltam volna,de a dolog úgy néz ki hogy kalibra 0.26,passat kombi 0.27,bmw f31 0.32
Tényleg a bicajtartós példám se ment át? Nem keverek semmit. A busz nem jó példa, mert azok 100-110-nél nem mennek gyorsabban, a légellenállás meg ott kezdődik...
Egyébként nálam 220-nál már a motor+gumizaj alig hallik, elnyomja a szél robaja.
Hát.....akkor a te autód a rossznak tűnőnél is rosszabb,ugyanis a te autódnak 0.32 a légellenállási értéke.
A calibrának volt sokáig a legjobb légellenállása
Na szerinted a ducatonak miért nagyobb mint egy priusnak?Akkor a te elméleted szerint egy buszba meg sem lehet maradni.fogd már fel a légellenállástól nem lesz nagyobb a gördülési zaj,te kevered a gördülési ellenállással.
De speciel bármelyik bmw-nél halkabb esgy silver spirit.
Vagy a vidéki táj.
Igen, akkor az volt a rekorder. Ma meg azt az értéket egy "rossznak tűnő" forma is hozza... leginkább az alsó burkolás miatt.
Ülj be egy 2010körüli kombi accorba és elfelejted ezeket a baromságokat amiket 30éves autóban tapasztaltál.
Azzal a mondattal semmi baj, nem ítrom le még1x, miért. Ha nem fogadod el, hagyjuk, mielőtt eljutunk a hülyézésig.
Ugye a Fiat Dukatónak sincs nagyobb zaja, mint egy Priusnak? 😃 Meg akkor se lesz nagyobb a gördülési zaj (ez egy gyűjtő fogalom) ha fent hagyod a tetőboxot, vagy bicajtartót? Pedig csak a CW lesz rosszabb...
Na meg a Calibra is.
A sedannak semmi hangja se volt, maga idejében a legjobb CW-jű autó (ezek A Omegák voltak, 90-ben)
Meg amit még említsünk, esőben is hangosabb a kombi, sokkal jobban bejön a kerékdobból a zaj - nyilván, mivel a dob az utastérben van, egy nagy térben.