igen az ingyen autózáshoz viszonyítva tényleg nagy energia rádugni hetente egyszer a töltőre az autót(gondolkodós) Ha mindennap tölteni kellene sem volna probléma, mert nem kell a töltőkábelért matatni bent van a garázsban a falon, csak bele kell dugni az ótóba este és le kell venni reggel a két művelet összesen 25 másodperc(óranézegetős) Sokkal jobb a kúton sorban állni a kútfejért és bent a kasszáért(gondolkodós)
én nem ezt hallottam. Nekem a szomszéd mondta aki akart ilyen napelemet de a mostani variálások mellett nem éri már meg és ezt meg is értem.(kezeit széttáró) Egész bődületes árajánlatokat kapott ami eddig 5-ösből kijött az most 8 de kapott szűk 10 misis ajánlatot is(fejét fogó) Én nem kérdezgetek árajánlatokat mert nekem már meg van(kezeit széttáró) Logikailag is teljesen ellenébe megy, hogy egyre drágább hisz szerintem egy csomó vállalkozónál felhalmozódott egy nagy készlet amit nem tudott kiszórni a szaladó megvariálása miatt(kezeit széttáró)Most kellene olcsónak lenni és hát állítólag még se(kezeit széttáró)
Havernak van olyanja, nincs ugyan vele sok panasza, de ő csak max 40 km-es körzetbe mozog vele. Viszont elég szükös belül, de azt a kis időt kibirja. Egy másik cégnek ujonnan vett vivarójuk van, többet áll mint megy elektronika plusz motor, de már a toloajtó is szar. Ugyhogy raktárnak használják. Szóval ez is jó vétel volt. Nekem meg mindennap mozogni kell az autónak, gyakran az ország másik részébe, de pest környéke alapból. Ehhez meg a szar ford eddig megbizhatónak tünt. Előtte a renyó vivaró kombó hagyott már ott tatabánya környékén is meg a közelben is.
A múltkor már említettem a szomszéd 0km-es proészén milyenek hézagok,mint egy 25éves moslékszállító t4-esen.Lefosnám a bokámat ha az új autómon ilyenek lennének a hézagok,de hát a pipi igénytelen, szerintem neki fel sem tűnt.
Bár pipi szerint satu hülye vagyok hozzá, de jelenleg a mai uj autók közül igazán jó motort és tartós kasztnit nagyon nehéz találni. Volt időm az elmult hetekben bogarászni, tekintettel arra hogy gondolkodok személyautó cserén a közeljövőben.
A fillérjeid te számolgatod állandóan.mer fillérbaszó vagy.
Én nulladik körben is kibaszok négy kilót pedig nincs annyim mint neked korántsem, de mondjuk a proészen elmondanám hogy a váznyulvány hajtogatásainál némelyik autón ujjnyi hézagot sikerült illeszteni, gondolom ott nem fog rohadni az sem. Nincs ma olyan autó ami normális alvázvédelemmel rendelkezik. Orosz rulett mind ha tiz évig tartogatod.
A szervizt illetően viszont igazad lesz mert ebben közel tiz liter olaj van a régi 6.2-vel szemben igy drágább is lesz a csere, ugyhogy szar az egész ford tényleg.
Én csak addig olvastam hogy legendásan szar ford dízel… mondja ezt egy olyan aki ugyanolyan psa hdi motoros autót vezet mint ami a fordokban van 😂😂 tehát ha toyota az embléma akkor fasza az a motor, ha ford kocsiban van akkor szar. 😂
Elmész te a fenébe most már. Egyedül te vagy itt aki fikázza mindenki autóját, a fordot a bmw-t a vw-t. Mind szar. Én sose mondtam hogy a dácsia mekkora szar pedig az autógyártás legalja, de megvetted a nejednek.a megkérdezése nélkül mert az volt a legolcsóbban elérhető autó. A proészed se a világ legjobb autója hiába jössz az ifás korszakból a hájesz legendáival.
Vélhetően azért gyártanak annyi féle autót, mert nem egyformák az emberek igényei és mindenki találjon magának számára.megfizethető tetszetős és alkalmas autót. Az általad fikázott forddal nekem semmi bajom nem volt egyikkel se, kopó alkatrészeken kivül nem igazán költöttem rájuk. Azok se alapmodellek voltak, a mostaniba is másfélmilla az extra de a focusok is mind titanium pár aprósággal még pluszba. De rendben, legyen a legszarabb autó, bár te az életben nem adnál ki ennyi pénzt egy autóra pedig megtehetnéd, de sóher vagy. Nekem ez tetszik és kész. Leszarom a tuti tudásod. Szerinted senki nem vezetett annyit vagy ült annyi autóba mit te. Vélhetöen több km van a lábamban mint neked, és lehet ültem annyi autóba mint te, csak nekem az arcom is belefért mindbe. Hihetetlen de villanyt is meg hibrideket is vezettem már, dácsiát igaz nem, mer az egy rakás szar és nem érdekel. Egy okoskodó beképzelt nagyon igénytelen hülyegyerek vagy nulla müszaki érzékkel, aki egy hétköznapi telefont képtelen használni, vagy egy mai autón az ablaktörlőnél tovább jutni. Napelemem is jóval hamarabb volt mint neked, ebben se tudsz ujat mondani. Ennél fogva nem igazán érdekel a véleményed és nem mérvadó.
Nem tudom mi a fasz bajod van időnként, de bekaphatnád lassan.
napelem egyre olcsóbb
ismerős nemrég rendelt 55+ áfa áron 400w paneleket házhoz szállítással valami telepítő cégtől
raklapos tételben már ettől jóval olcsóbb főleg a szlovákoktól, de lengyelben is láttunk egész olcsókat
nem is örülök ennek nagyon ezért a cég fizeti(kezeit széttáró) mert cégesre vettem így az autó vételára nettó. Tulajdonképen 6 misi volt 2 éve nem tudom mit lehet kapni mostanság ennyiért ami nekem van az most pont a duplája. újonnan.(gondolkodós)
sajnos kifizeti a cég rá a kötelező szervízadót ezzel kell tudni élni. Fordnál mondjuk ez jó mert 100 ezer alatt van minden megmozdulás majd hamarosan kawa70 is rájön 😂 Mondjuk most számolgatja a fillérjeit mert nulladik körbe már kifizetett rá 400 ezret 🤣
Hát....te is azt hangoztatod hogy neked jó lenne egy 2000évek elején készült autó,mégis veszed az új autót.A 20 éves passat,ami egyébként nem annyi,pontosan ugyanoda elvisz ahova a te új autóid,és kevesebbet költök szervizre mint te az új autódra.
Szerintem mindenki olyan autót vesz magának amilyet akar. Nem kell neked a feleségednek dácsiát venni nekem sem kell fordot venni szerencsére(meghajlós) Ha neked a legendásan a világon a legszarabb ford dízel kell olyat veszel. (meghajlós) Minden olyan márkának pl. lásd rönó maszter akkor volt lejtmenet amikor fordmotort raktak bele. De rakták ezt mindenbe mazdába, volvóba menesztették minden honnan rontotta a presztist. Olyan volt mint a babérlevél mindenbe beletették de semmire sem volt jó 😂 Néhány év múlva ki is baxták belőle a picsába mert sok volt velük a baj és lassan mindenhonnan kibaxxák mert még mindig nem tanultak meg szépen, fokozatosan avuló motort csinálni 😂 De neked az kell mert szeretsz szopni ráadásul onnan ahol jól meg is szopattak, de kaptál 2 kolbászt elköltött 15 misiért cserébe hát nem gondoltam, hogy nálam még vannak naívabbak 😂 Az, hogy a ford már nem csak motorikusan foshalom hanem karosszériára is az legfeljebb csak 1 plusz információ eddig ezt nem tudtam, most már tudom, hogy 6 éves kasztni lerohad az ember alól aztán mén a sírás, hogy gariba meg se csinálták 😂 Nem dilemmázol te semmin. Blődi komáddal meg itt néhányan azt keresitek és kutatjátok lassan akadémiai szinten mitől szar a napelem és a villanyautó.(kezeit széttáró) Egyik sem való mindenkinek ez tény és való hülyéknek én sem ajánlanám. (ujjával nemet mutató) Azzal jöttök, hogy drága. Hát bazmeg a dilemázás helyett időbe kellett volna lépni amikor szórták rá a támogatást. Nekem egyik sem volt drága. Autónál jöttök hatótávval. De nincs közületek egy se aki napi 200 km-nél többet megy rendszeresen, persze majd itt lehet nekem hazudozni de magatoknak? 😅 Szóval összegzem. Ha időbe lépsz nem lett volna drága aztán otthonról töltöd ingyen a hatótáv meg átlagos napon elég. Annyi kényelmetlenség, hogy 1 évben 5* hosszabbat mész mint a hatótáv és valahol töltögeted 1 órát forint-fillérért szerintem belefér az egész éves ingyen autózáshoz képest.(kezeit széttáró) Most már drága az autó is és a napelem is a napelem egyenlőre 2024 dec 31-ig meg sem éri. De nem ebből kell kiindulni(óranézegetős) hanem abból aki nem volt méretes fasz annak ez már meg van és élvezi minden előnyét(kezeit széttáró) Ti nem hagytok ki egyetlen igaztalan hazug cikket és videót sem ami savazza a napelemet és a villanyautózást mert ezzel győzköditek magatokat, hogy milyen jó, hogy nektek nincs 😂 Hát nekem min1, hogy nektek van e vagy nincs nekem van és tapasztalatból mondom megérte és ezt olyan mondja aki gazdaságossági szempontból éli az életét 😆
Ez nem fikázás. Régóta dilemázok értelmes hibriden, full villany nem.érdekel. de sehogy se jön.ki a matek. A napelemes töltés se teljesen ingyenes pláne ha ugrik a szaldó.
Én.elhiszem hogy kényszeresen bele okoskodsz mindenbe, de hadd legyen már véleményem nekem is. Gondolom még mindig mindenkinek oyan.autót kéne venni mint neked. Adott esetben dáliát. Mondjuk tökön is szurnám magam. Második autónak szintén drága a legolvsóbb villany is, az meg azért nem gazdaságos, de felhasználás szempontjából jó lenne.
Szóval maradjunk annyiban hogy nem fikázás, csak többségünknek nem éri meg. Pont mostanság nézek rengeteg hibridet, plug int is, fullt is olvasgatok utánuk, de amennyivel többe kerül az amit már meg is vennék, azt nem hozza be belátható időn belül, ráadásul ezt a bégetést, még ha már egyre szolidabb is, meg kell szokni.
Nem mintha sokat számítana, mert így is bőven sok, de nem 300-500 ezer mérföld az, avagy cirka 1500 ciklus? Ilyesmi rémlik.
Az egymilliót kicsit túl optimistának érzem.
Ne érts félre, én csak örülnék neki, ha így lenne, mert azért a lítium, a kobalt és a mangán kitermelése nem kifejezetten környezetbarát.
És hazudik a buzija. "Másik hogy autópályán a sóder szállító teherautók mögött szóródó kavicsok jó pár felverődést okoztak a kocsi orrán és a szélvédőn."
Én nulladik körben is kibaszok négy kilót pedig nincs annyim mint neked korántsem, de mondjuk a proészen elmondanám hogy a váznyulvány hajtogatásainál némelyik autón ujjnyi hézagot sikerült illeszteni, gondolom ott nem fog rohadni az sem. Nincs ma olyan autó ami normális alvázvédelemmel rendelkezik. Orosz rulett mind ha tiz évig tartogatod.
A szervizt illetően viszont igazad lesz mert ebben közel tiz liter olaj van a régi 6.2-vel szemben igy drágább is lesz a csere, ugyhogy szar az egész ford tényleg.
Vélhetően azért gyártanak annyi féle autót, mert nem egyformák az emberek igényei és mindenki találjon magának számára.megfizethető tetszetős és alkalmas autót. Az általad fikázott forddal nekem semmi bajom nem volt egyikkel se, kopó alkatrészeken kivül nem igazán költöttem rájuk. Azok se alapmodellek voltak, a mostaniba is másfélmilla az extra de a focusok is mind titanium pár aprósággal még pluszba. De rendben, legyen a legszarabb autó, bár te az életben nem adnál ki ennyi pénzt egy autóra pedig megtehetnéd, de sóher vagy. Nekem ez tetszik és kész. Leszarom a tuti tudásod. Szerinted senki nem vezetett annyit vagy ült annyi autóba mit te. Vélhetöen több km van a lábamban mint neked, és lehet ültem annyi autóba mint te, csak nekem az arcom is belefért mindbe. Hihetetlen de villanyt is meg hibrideket is vezettem már, dácsiát igaz nem, mer az egy rakás szar és nem érdekel. Egy okoskodó beképzelt nagyon igénytelen hülyegyerek vagy nulla müszaki érzékkel, aki egy hétköznapi telefont képtelen használni, vagy egy mai autón az ablaktörlőnél tovább jutni. Napelemem is jóval hamarabb volt mint neked, ebben se tudsz ujat mondani. Ennél fogva nem igazán érdekel a véleményed és nem mérvadó.
Nem tudom mi a fasz bajod van időnként, de bekaphatnád lassan.
ismerős nemrég rendelt 55+ áfa áron 400w paneleket házhoz szállítással valami telepítő cégtől
raklapos tételben már ettől jóval olcsóbb főleg a szlovákoktól, de lengyelben is láttunk egész olcsókat
sajnos kifizeti a cég rá a kötelező szervízadót ezzel kell tudni élni. Fordnál mondjuk ez jó mert 100 ezer alatt van minden megmozdulás majd hamarosan kawa70 is rájön 😂 Mondjuk most számolgatja a fillérjeit mert nulladik körbe már kifizetett rá 400 ezret 🤣
Én.elhiszem hogy kényszeresen bele okoskodsz mindenbe, de hadd legyen már véleményem nekem is. Gondolom még mindig mindenkinek oyan.autót kéne venni mint neked. Adott esetben dáliát. Mondjuk tökön is szurnám magam. Második autónak szintén drága a legolvsóbb villany is, az meg azért nem gazdaságos, de felhasználás szempontjából jó lenne.
Szóval maradjunk annyiban hogy nem fikázás, csak többségünknek nem éri meg. Pont mostanság nézek rengeteg hibridet, plug int is, fullt is olvasgatok utánuk, de amennyivel többe kerül az amit már meg is vennék, azt nem hozza be belátható időn belül, ráadásul ezt a bégetést, még ha már egyre szolidabb is, meg kell szokni.
Az egymilliót kicsit túl optimistának érzem.
Ne érts félre, én csak örülnék neki, ha így lenne, mert azért a lítium, a kobalt és a mangán kitermelése nem kifejezetten környezetbarát.