nekem ilyenkor még el sem indul
kellett volna még egy panel mert akkor kicsit előbb elindul az mppt
amúgy a február egész jó volt kb 125 kwh hozott a szűk 3kwp napelem
volt olyan nap hogy 10kwh felett jött, de 3 nap volt amikor 0
Ne keverd össze a furgont a kombival. A kisteherben semmilyen zajcsökkentő és zajszigetelés nincs se alulról se kerékjáratoknál se a lemezbódé oldalainál. Ott egy felpattanó kavics vagy egy kerékdöccenés a kátyúban végig zengeti a lemezeket és csillapitás nélkül megy a beltér irányába. Egy kombinál meg tervezetten tesznek zajcsillalpitó bitumenes lapokat kivül belül a potenciális helyekre, belülről a kárpit plusz alatta zajszigetelés, burkolt kerékdobok akusztikai csillapitások. Szóval ott a nagy tér semmit nem.erősit abból a kevés bejutott zajból ami bejut, akusztikailag meg tovább csillapitják a burkolatok kialalkításával. Ezért mondtam ez már nem a kilencvenes vagy az azt megelőző évek.ahol csak a csomagtér növelése volt a szempont. Mostanra már ugyanazt a komfortot igyekeznek biztosítani minden téren mint a szedánok esetén. Szélzaj.se több mert az autó eleje ugyanaz keresztmetszetben és áramvonalasságban is, az hogy egy nagyobb vákuummal bukik le a hátulján nem okoz többlet zajt csak nqgyobb szivóhatást a szutyoknak. A szélzajért a siléctartók tetősinek meg a tetőre felbaszott egyéb extrák vagy tetőtartók okolhatók.
Az áruszállitók.meg maradtak amik voltak, max a vezetőfülkét próbáják hangcsillapitani de a hátsó traktus a fenét se érdekli.
lehet benne valami. Amikor olyan furgonom volt ami egyterű volt a vezetőfülkével 6 személyes annak elég zajos volt a belseje. A válaszfalas furgonjaimnál nincs ilyen baj 140-nél is egész csöndes(meghajlós)
mondjuk én egyszer véletlenül megtaláltam mi törli le hátul az ablakot pedig nem akartam letörölni 😅 Aztán nekem 3 fejtámlám van amitől egyébként se lehetne hátra látni(kezeit széttáró) Ezért van a 2 tükör ha tolat az ember azt nézegeti(gondolkodós)
te alvás közben is a passzátot vezeted(fetrengős)
A 25 másodperc amíg rádugod este és leveszed reggel(puszit küldő) Az a hosszú idő már 2 művelet(kezeit széttáró)
akkor a mostanid add el a passzát szar mert 3 perc 1000 km-er.(kezeit széttáró)
A dákó még is csak jobb 4x25 mp =1000 km-er te pitagorasz 😂
De ennyi az ellenérv(fetrengős) Ami tulajdonképen meg is dőlt(gondolkodós)
Majd linkeld be mit néztél ki(gondolkodós)
Szerinted megpróbálom? Jelenleg azért még egyben van az idomzat, de ha nekiesek bármivel akkor magamat ismerve egy összeolvadt műanyagkupac lenne belőle. 😁
A lököst se dobjuk el, ha spaklival összecseszem a gumi alatt a festéket, azt a felületet is lehet javítani. A jobb fele sérült, de az is csak a csík alatt, ott kell hegeszteni ahol kinyomta a merevítő, a többit csak át kell csiszolni fényezés előtt. Tehát nem az a lényeg, hogy gyorsan, hanem hogy épségben megmaradjon a lökös is és a gumi is.
Oké, hogy ez csak egy olcsó futkosós autó amit a feleségem hajt, de legyen már szép ha csináljuk.
Mi az a fém gittelő? Spakli?
A gumi élre takar, ezért a belső felülete homorú, esetleg a damilal alávágni, de félő hogy az is felborzolja a szélét. Melegíteni ésszel kell, azért volt időigényes, de teljesen megmaradt az épsége. Nálam ez az elfogadható végeredmény, így nem csinálod meg 2 perc alatt, bármennyire gyakorlott vagy.
kellett volna még egy panel mert akkor kicsit előbb elindul az mppt
amúgy a február egész jó volt kb 125 kwh hozott a szűk 3kwp napelem
volt olyan nap hogy 10kwh felett jött, de 3 nap volt amikor 0