Mondom,kavartam vele.Semmi nem hiányzott.Nekem elég a villanyablak-központizár-légkondi-abs combo.Sőt,manuális váltós volt.Csak szerintem sík vidéken épp elég az 1,2 de ha picit emelkedik a terep vagy van benne hozzád hasonlo suly akkor vérszegény lesz.
hát én azt tudom, hogy a tüzelőanyag volt már 800+ forint is ez csak azért nem tűnt fel mert rezsisapkás ötszázé kaptuk. azt viszont látom, hogy a 3 karakteres kútkijelzőket 4 karakteresre cserélik. Az, hogy most néhány hétig-hónapig megy le az üzemanyagok ára minden képen üdvözlendő és még így is minimum duplájába kerül, mint amennyibe kerülnie kellene vagy picivel több mint egy évvel ezelőtt került. (dollárjeles) Aztán azt is tudom, hogy kipróbálták már, hogy 800 + forintért is fogyott az üzemanyag így a vérszag már megvan(szemeit körbeforgató)
messzire menni kell a kocsi többnyire hajnalban/este-éjjel
fáradtan/álmosan
szóval pár vezetést segítő rendszer megléte nem árthat
oktávia meg többnyire fapad nem is kimondottan kényelmes messzire menni
Azért nem élünk annyira szarul szerintem tény, hogy herdálhatnám is a pénzt olyan dolgokra ami az életben nem fontosak. Ehetnék gurmé étterembe és járhatnék 100+ezres szállásokra is és az is tény, hogy nem feltétlen egy autó ára határozza meg, hogy jó e vagy sem de mivel kicsi pénzért vettem úgy gondolom jó befektetés volt(kezeit széttáró) Szóval úgy élünk mint egy átlagos hétköznapi bárki. Kisgyerekes apaként viszem a családot lehetőleg minden hétvégén valahová. Az is igaz, hogy nem napi százezres helyekre pl. idén 4* voltunk mátrába szánkózni amíg volt hó, most hétvégén játszóházban voltunk budapesten aztán moziba szoktunk még menni ha lesznek vándorcirkuszok oda is be szoktunk ülni, mert élvezi a gyerek. Ha kitavaszodik mennek a kirándulások hegyekbe, barlangokba állatkertek skanzenek stb. ha kijön a nyár akkor kezdődik a strand időszak élő vizeken és strandokon egyaránt. Havi 4-8 napot megyünk ha az időm úgy adja ki(kezeit széttáró) Ha majd feldobom a pacskert már nem érdekel ki mit csinál a gyereknek meg lesz a lehetősége,hogy nem nulláról kezd én sem onnan kezdtem(kezeit széttáró) Aztán, hogy Ő hogy fog vele gazdálkodni az Ő dolga lesz tőlünk azt a példát fogja látni, hogy nem kell azonnal minden fillérnek a picsájára verni. Hihetetlen de az emberek java része úgy él, hogy a hónap végéig elég a megtermelt jövedelme aztán soxor az is probléma ha a mosógép elfossa magát. Én nem ezt a jövőt számom neki. El is kokóqrvázhatja a pénzt aztán nyomorghat egész életében alamizsnáért egy gyárban szalag mellett de legalább volt egy néhány jó éve(kezeit széttáró) Vagy gazdálkodhat vele értelmesen és élhet egy átlagos középszintű életet ahol nem azon kell remegni,hogy lesz e kenyér az asztalon ha elveszik a munkahelye(kezeit széttáró)
Nem dízel autóból okoskodok rosszindulatúan, hanem azt nézem, hogy a meglévő "szennyezéseink" mellé mit akarunk még pluszban, fokozni azt, amit eddig műveltünk. Olvastam optimistább és kevésbé optimista prognózisokat erre vonatkozóan. Nem fogom német bányászfaluk kerítéséhez láncolni magam, mint Greta és pajtásai, de nem is akarom teljesen elfordítani a fejem.
Azt is értem, hogy nálad esélyesen kijön a matek hosszú távon, de nem minden felhasználó lesz ezzel így, gondolok itt azokra, akik 100 ezer mérföld után tapasztalnak 10-12% kapacitáscsökkenést, mert zömében DC gyorstöltőznek és nyelezik, mert "nagyonmegy".
Ami a recyclinget illeti, azt meg majd meglátjuk, sajnos az a mai napig más nyersanyagok tekintetében sem igazán úgy működik, ahogy kellene neki - ezért vannak aggályaim ezzel kapcsolatban is.
Oktáviát nézz,egy 3-asban kavartam,embertelen nagy hodály,bár vicces az 1,2tfsi de mozgatja.Inkább dízelt erdemes.De a kaszni nagy,nincs értelme nagyobbnak.
Nem nagyon. Esetleg egy újabb mondeo vagy egy régebbi bmw. De a superb pont az arany középút. Arra számolj hogy a 7-es dsg-vel most már kezdődhet probléma. Hidrotömb felújítás, kuplung csere és beállítás
hát most az van, csak én nem linkelgetek állandóan mint blődi, hogy az európai úni kötelezné magyarországot, hogy legkésőbb 2024 dec 31-ig vonják vissza azon rendelkezésüket, hogy megszüntették a betáplálás lehetőségét. Aztán ez is egy cikk a sok közül. Ha megint lesz betáplálás, meg megint nyomják ki rá az úniós támogatást az úniós irányelvek szerint ennek megint el fog szaladni az ára.(gondolkodós) Aki esetleg napelembe gondolkozik annak mostanság kell figyelnie az árakat mert ez egy rövid köztes állapot ahol ki lehet a közeljövőben fogni még normális árban ezeket az eszközöket(kezeit széttáró) Vélhetően 2025-től szerintem ellőnek a napelem árai ha az úniós hír igaz(gondolkodós)
látod nem csak a kocsi a gondolkozásmódod is ruppótlan 😂
azért mert 9 milla még nem lesz jó kocsi, amúgy kb ennyi egy új benzines astra is és az egy jó kocsi....
a többit meg fel sem tudod fogni, csak abban bízok a gyereked az összeharácsolt vagyonod felét kokós kurvákra költi hogy éljen is egy kicsit 😉
fáradtan/álmosan
szóval pár vezetést segítő rendszer megléte nem árthat
oktávia meg többnyire fapad nem is kimondottan kényelmes messzire menni
Azt is értem, hogy nálad esélyesen kijön a matek hosszú távon, de nem minden felhasználó lesz ezzel így, gondolok itt azokra, akik 100 ezer mérföld után tapasztalnak 10-12% kapacitáscsökkenést, mert zömében DC gyorstöltőznek és nyelezik, mert "nagyonmegy".
Ami a recyclinget illeti, azt meg majd meglátjuk, sajnos az a mai napig más nyersanyagok tekintetében sem igazán úgy működik, ahogy kellene neki - ezért vannak aggályaim ezzel kapcsolatban is.
Én még dolgozok is vele 😁 👍️
Motorozni fogtok? 😆
Jó az dácsia, városban szaladgálni így ahogy van.
Addig ,négy lába van asztal de nem szék ..........mi az ????????????? 🤣
azért mert 9 milla még nem lesz jó kocsi, amúgy kb ennyi egy új benzines astra is és az egy jó kocsi....
a többit meg fel sem tudod fogni, csak abban bízok a gyereked az összeharácsolt vagyonod felét kokós kurvákra költi hogy éljen is egy kicsit 😉